abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214222976
:7

Opnieuw fantastische tips van Vanyel in het vorige topic :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214222992
Ik ga vanaaf in de keuken slapen O+
pi_214223118
Wat een gekke culinaire titel.
pi_214223168
Tegenwoordig als ik iets lees of hoor over homo's dan denkt mijn hoofd automatisch

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Heel gek is dat. Tot voor kort had ik dat niet, en dan dacht ik eigenlijk nergens aan als ik iets hoorde of las met die letters. Maar sinds enige tijd bemerk ik allerlei vreemde negatieve associaties.

Op zich wel mooi, zo'n experiment, mensen naar de flanken jagen. Altijd goed voor wat meer uitgesprokenheid om het redelijke midden uit te roken. Je moet er toch niet aan denken dat mensen zich op de vlakte houden over zaken waar ze niet zo'n mening over hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:51:45 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223172
O+

Edit: hartje dus voor lieve reacties he?

[ Bericht 20% gewijzigd door Lucky_Strike op 09-07-2024 18:00:08 ]
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:53:14 #6
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223189
Vanyel, ik heb niet zo'n zin in een rabbit hole met ellende van lotgenoten. Ik wil door met mijn leven.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 17:59:44 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223275
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef sigme het volgende:
Tegenwoordig als ik iets lees of hoor over homo's dan denkt mijn hoofd automatisch

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Heel gek is dat. Tot voor kort had ik dat niet, en dan dacht ik eigenlijk nergens aan als ik iets hoorde of las met die letters. Maar sinds enige tijd bemerk ik allerlei vreemde negatieve associaties.

Op zich wel mooi, zo'n experiment, mensen naar de flanken jagen. Altijd goed voor wat meer uitgesprokenheid om het redelijke midden uit te roken. Je moet er toch niet aan denken dat mensen zich op de vlakte houden over zaken waar ze niet zo'n mening over hebben.
Ik vind dat, jou een klein beetje kennende, wel een bijzondere reactie eigenlijk. Lijkt me lastig ook.

Wat is er bij jou veranderd waardoor je je ineens niet meer op de vlakte houdt? Het kan toch niet de discussies in dit topic zijn, die zijn hier en in de maatschappij als geheel al jaren aan de gang.
Spoilers!
pi_214223348
quote:

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Mooi argument wel
Klassiek ook
Wordt afaik gebezigd telkens als een minderheid te brutaal ruimte inneemt
Moeten ze maar eens mee stoppen, roept allemaal alleen maar weerstand op bij de gewone mensen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214223371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanyel, ik heb niet zo'n zin in een rabbit hole met ellende van lotgenoten. Ik wil door met mijn leven.
Hoeft niet!
Was alleen ter illustratie van hoe vaak het voorkomt en dat lotgenoten er ook veel last van ervaren. Daar wordt in den beginne (of tot op heden) ook immer het kind (mede) de schuld gegeven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214223575
@Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
pi_214223587
Daarnaast @Lucky_Strike :*
Heel begrijpelijk rare situatie zo.
pi_214223712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:21 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
Doe ik ook, net de plantjes op t balkon water gegeven :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:33:26 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214223757
quote:
@:Lucky_Strike staan jullie al onder water? (Hier is het nog heerlijk zonnig dus ik ontken het weer in het zuiden graag even)
Er doet hier net iemand het licht uit dus het kan niet lang meer duren.
Spoilers!
pi_214223866
Is er toevallig iemand hier in de sc goed met IT die mij wil/kan helpen? Ik snap inmiddels echt niet meer wat het probleem is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 18:57:57 ]
pi_214224004
Licht hier ook uit...

Thermostaat is ook omhoog gedraaid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_214224097
Verrassend lekker bloemkoolmaaltje van de traiteur :9~
  dinsdag 9 juli 2024 @ 18:58:23 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214224127
Goed moment om een venkel uit de moestuin te halen.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 19:23:09 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_214224447
quote:
Net een groter rondje over de dijk richting sportschool. Het is warm, ja. Maar wel lekker zo, wat wind en een niet al te hard brandende zon. Ik vind het best zo, dit weer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_214224448
Nu ook donker hier een heel veel gerommel dat steeds dichterbij lijkt te komen.
pi_214224466
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Is er toevallig iemand hier in de sc goed met IT die mij wil/kan helpen? Ik snap inmiddels echt niet meer wat het probleem is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mij heb je niets. Maar hoop dat het snel allemaal weer werkt.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 19:31:33 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_214224537
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
Wat heb je aan smartphone? Android? dan even wifianalyzer downloaden
https://play.google.com/s(...)om.vrem.wifianalyzer
Het kan zijn dat beneden het AP op een kanaal zit dat veel gebruikt wordt of dat verstoord wordt.
Of direct uitproberen en het AP eerst op kanaal 1 te zetten (minste verstoringen maar vaak druk), of kanaal 12 (vaak het rustigste).
En zet even alles wat nu geen verbinding heeft uit. Probeer het gast netwerk weer werkend te krijgen.
En daarna 1 voor 1 weer aan. Waarbij je elke keer controleert of het netwerk er nog is. Het kan ook een defect apparaat zijn dat staat te storen.

Wifi problemen kunnen veel tijd kosten. En vervanging van apparatuur gaat verstoringen van buitenaf niet oplossen.
pi_214224556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mooi argument wel
Klassiek ook
Wordt afaik gebezigd telkens als een minderheid te brutaal ruimte inneemt
Moeten ze maar eens mee stoppen, roept allemaal alleen maar weerstand op bij de gewone mensen
HIER WOR IK PAS EG RASIST VAN!1!!!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214224800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Wat heb je aan smartphone? Android? dan even wifianalyzer downloaden
https://play.google.com/s(...)om.vrem.wifianalyzer
Het kan zijn dat beneden het AP op een kanaal zit dat veel gebruikt wordt of dat verstoord wordt.
Of direct uitproberen en het AP eerst op kanaal 1 te zetten (minste verstoringen maar vaak druk), of kanaal 12 (vaak het rustigste).
En zet even alles wat nu geen verbinding heeft uit. Probeer het gast netwerk weer werkend te krijgen.
En daarna 1 voor 1 weer aan. Waarbij je elke keer controleert of het netwerk er nog is. Het kan ook een defect apparaat zijn dat staat te storen.

Wifi problemen kunnen veel tijd kosten. En vervanging van apparatuur gaat verstoringen van buitenaf niet oplossen.
Ik denk dat ik er achter ben (na vanalles uitproberen, incl idd checken of de kanalen niet teveel interferentie hebben). Leek met name verstoring van gastennetwerk in woonkamer lijkt te zijn, want camera uit woonkamer 3m verderop in gang deed het wel gewoon.

Net ingeving: de kapotte voermachine misschien? Dat dat is wat alle shit in de woonkamer verstoor Kabel eruit, batterijen eruit.. en jahoor, de rest in de woonkamer is weer verbonden.

Wat fijn is, want ik weet het probleem. En kut, want dan moet ik echt zsm een andere, want als ie niet aan staat geeft ie ook geen voedingen (terwijl als ie aan staat maar niet verbonden is, hij wél voedingen geeft). Nou ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 19:56:20 ]
pi_214224886
:B Nacht Regen Onweer Bliksem :B
pi_214224926
Oke. Ik snap echt echt niks meer.

Ik stopte de batterijen er weer in. Schroefde dicht. Deed de rest er weer in, en stopte in stopcontact.

En de rest doet het nog steeds. En de voermachine ook weer :? :? :? :?

En voor iemand zegt, ja, uit en aan is vaak oplossing..

Ik heb vanochtend hem van stroom af gehad, open geschroefd, batterijen eruit gehaald en nieuwe andere batterijen erin gedaan omdat ik dacht dat dat mss het probleem was. En daarna weer in elkaar en aan stroom. En toen loste dat dus helemaal niks op :?

Het kostte me vanochtend een ruim halfuur en vanavond van 16.30 tot nu, maaar alles werkt weer _O_ _O-

Scheelt wel ¤175 voor nieuwe deco's en ¤120 voor nieuwe voermachine, dus opzich wel geld bespaard ofzo? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 09-07-2024 19:59:37 ]
pi_214224943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:52 schreef Blues het volgende:
:B Nacht Regen Onweer Bliksem :B
Hier ging het licht ook uit ja.
Wel waai, beetje regen, nog geen onweer.
pi_214225004
Psies op tijd terug voor de buien en onweer van de (nieuwe) kapper.
Het is even wennen. Zij doet heel zachtjes en voorzichtig met het haar en zit op boksen. B-)

Tis gefikst Vlinder _O_ Mooi zo.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:02:21 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214225079
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik stopte de batterijen er weer in. Schroefde dicht. Deed de rest er weer in, en stopte in stopcontact.

Ik heb vanochtend hem van stroom af gehad, open geschroefd, batterijen eruit gehaald en nieuwe andere batterijen erin gedaan omdat ik dacht dat dat mss het probleem was. En daarna weer in elkaar en aan stroom. En toen loste dat dus helemaal niks op :?

Het kostte me vanochtend een ruim halfuur en vanavond van 16.30 tot nu, maaar alles werkt weer _O_ _O-

Scheelt wel ¤175 voor nieuwe deco's en ¤120 voor nieuwe voermachine, dus opzich wel geld bespaard ofzo? :')
Je was even van de straat.
Waar je nu ook even niet moet zijn, want het gaat aardig tekeer.
Niet zoals in België gelukkig, waar complete hoogspanningsmasten en een kerktoren afgebroken zijn…

twitter

https://www.gva.be/cnt/dmf20240709_94491381

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 09-07-2024 20:08:37 ]
pi_214225251
Hier is het weer enorm donker aan het worden.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:18:23 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_214225407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is het weer enorm donker aan het worden.
Hier is het wel bewolkt maar verder windstil en nog een dikke 27 graden.

Net tijdens het eten een klein stukje rail away gezien. Treinreisje in Japan. Start Nagasaki. Zo veel fouten in een paar minuten. Nee de atoombom kwam niet neer waar het monument staat, beide atoombommen zijn in de lucht tot ontploffing gebracht. Staat er zelfs in het Engels op. Dit is het punt waar de bom in de lucht explodeerde. En de regionale treinen rijden niet op de seconden, zelfs niet op de minuut. Dat zijn de hogesnelheidslijnen die op een vrijliggend spoor rijden.
pi_214225438
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 19:54 schreef vlindertje89 het volgende:

Vrouwen en techniek :')

Tijd voor een man in huis!!!

:T

Fijn dat het zo opgelost is ;)
pi_214225542
T gaat hier nu redelijk los.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:27:08 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214225634
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier is het wel bewolkt maar verder windstil en nog een dikke 27 graden.

Net tijdens het eten een klein stukje rail away gezien. Treinreisje in Japan. Start Nagasaki. Zo veel fouten in een paar minuten. Nee de atoombom kwam niet neer waar het monument staat, beide atoombommen zijn in de lucht tot ontploffing gebracht. Staat er zelfs in het Engels op. Dit is het punt waar de bom in de lucht explodeerde. En de regionale treinen rijden niet op de seconden, zelfs niet op de minuut. Dat zijn de hogesnelheidslijnen die op een vrijliggend spoor rijden.
Ik ben zowel in Nagasaki als Hiroshima geweest en het is bizar dat op sommige plekken op de grond, waarboven de bommen inderdaad in de lucht tot ontploffing kwamen, nog enigszins intact zijn gebleven.
De naastgelegen herdenkingsmusea zijn behoorlijk confronterend…

Die hogesnelheidstreinen zijn fantastisch, net zoals het personeel op de stations, dat een hele act opvoert als de treinen binnenrijden op de perrons…
pi_214225869
Het bleek vandaag een uitstekende dag te zijn voor sauna. Qua weer (even wat serieuzer koelen en dan gaat het prima), maar ook qua drukte. Heerlijk rustig O+

Net ging het licht hier even uit, en de kraan open. Nu voldoende koel om de deur open te houden voor lichte regen en wind O+ Katten liggen nog op de bank, dus het onweert (nog) niet.

Morgenavond afsluitend borreltje in een café. Om 20.30 uur moeten we eruit… uitbaatster wil foebal kijken :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:37:18 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_214225884
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ben zowel in Nagasaki als Hiroshima geweest en het is bizar dat op sommige plekken op de grond, waarboven de bommen inderdaad in de lucht tot ontploffing kwamen, nog enigszins intact zijn gebleven.
De naastgelegen herdenkingsmusea zijn behoorlijk confronterend…

Die hogesnelheidstreinen zijn fantastisch, net zoals het personeel op de stations, dat een hele act opvoert als de treinen binnenrijden op de perrons…
Ik heb ook beide steden bezocht. Waarbij Hiroshima plat gebrand is door de bom, is in Nagasaki meer een foto gemaakt. In negatief. Al het houtwerk verschroeit behalve waar er iets of iemand voor stond. Zeer indrukwekkend.
pi_214226132
@vlindertje89 heb je iets anders blijvend van de wifi gehaald?

Mijn gastnerwerk kan maar een x aantal verbindingen aan. Dat zegt ie niet, maar opeens valt er dan iets uit het netwerk en moet je maar raden waarom. Helaas hier meestal de lampen boven mijn keukenblok.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 20:55:23 #37
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214226212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:37 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb ook beide steden bezocht. Waarbij Hiroshima plat gebrand is door de bom, is in Nagasaki meer een foto gemaakt. In negatief. Al het houtwerk verschroeit behalve waar er iets of iemand voor stond. Zeer indrukwekkend.
Yep, fascinerend en beangstigend tegelijk…

Ik ben geboren op de dag (niet in het jaar… *) ) dat de atoombom boven Hiroshima is afgeworpen en werd/wordt bijna elk jaar op mijn verjaardag geconfronteerd met die gebeurtenis.
Daarom wilde ik er per se een keer naar toe.
In datzelfde jaar van ons bezoek (2011) had de tsunami plaatsgevonden en ook daar heb ik op verschillende plekken de gevolgen van gezien. Ook niet te bevatten…
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:02 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214226795
Hebben jullie een app voor klantenkaarten? Zo ja, waarom heb je voor die gekozen?

Ik zoek zwarte sokken. Waar koop ik die? Niet te duur en bij voorkeur van biologisch katoen of bamboe. Iets dat de suggestie wekt dat ik met die aankoop de wereld niet om zeep help. In die van de Hema vallen na een paar maanden gaten :{
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:11 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214226950
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie een app voor klantenkaarten? Zo ja, waarom heb je voor die gekozen?
Ja, aanvankelijk Stocard (omdat die toen de meest gangbare was) en later Google Wallet, omdat daar ook bankpassen en toegangskaarten in opgeslagen kunnen worden.
Beide werken prima voor klantkaarten…
pi_214227205
Google wallet hier.
Bankpas AH en Gall&Gall pas erop.
Handig!!
Jammer alleen dat m'n rijbewijs er niet op kan.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:24:09 #41
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214227216
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, aanvankelijk Stocard (omdat die toen de meest gangbare was) en later Google Wallet, omdat daar ook bankpassen en toegangskaarten in opgeslagen kunnen worden.
Beide werken prima voor klantkaarten…
Stocard heeft de beste reviews in de Play Store. Maar dat kan ook komen omdat dat de meest gangbare was en mensen niet beter weten.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:26:15 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214227379
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Stocard heeft de beste reviews in de Play Store. Maar dat kan ook komen omdat dat de meest gangbare was en mensen niet beter weten.
Stocard was jaren eerder dan Google Wallet, dus meer bekend/gebruikt, gok ik.
Als je je streepjes- of QR code er maar in kwijt kan…
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:28:14 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214227460
Dank voor de felicitaties @ iedereen.

Ik deed zondag een soort van reizende retraite, gevolgd door twee horror (werk)dagen, met oa een uk die een wortelkanaaltje deed, en een pa die chemo startte.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:28:49 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214227472
Oow, en een auto tanken met links en rechts door de hemel trekkende bliksems die blijven na-ijlen voelde niet goed.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 9 juli 2024 @ 21:30:18 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214227535
quote:
Nee

quote:
Ik zoek zwarte sokken. Waar koop ik die? Niet te duur en bij voorkeur van biologisch katoen of bamboe. Iets dat de suggestie wekt dat ik met die aankoop de wereld niet om zeep help. In die van de Hema vallen na een paar maanden gaten :{
Ik wou zeggen HEMA. Maar biologisch katoen is bij katoen water niet het grootste probleem? Met biologisch heb je per liter water minder katoen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:31:03 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214227554
Het Ziggo netwerk vindt het onweer niet fijn... latency vliegt omhoog & er is packet loss...
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:39:41 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214227793
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Stocard was jaren eerder dan Google Wallet, dus meer bekend/gebruikt, gok ik.
Als je je streepjes- of QR code er maar in kwijt kan…
Ik had nog niet goed gekeken blijkbaar. Ik kwam Catima tegen met een reviewscore vN 4,7.

Ik heb hem gedownload en snap waar het hoge cijfer vandaan komt. Open source, geen reclame en geen data harvesting _O_
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:44:33 #48
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214227922
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee
[..]
Ik wou zeggen HEMA. Maar biologisch katoen is bij katoen water niet het grootste probleem? Met biologisch heb je per liter water minder katoen.
Ik vind vooral het gifgebruik belangrijk. Voor de natuur maar ook zeker voor de mensen die er de hele dag mee moeten werken.

Hier staan de verschillen uitgelegd tussen bio en gangbaar.
Spoilers!
pi_214228045
quote:

Hier tevreden over stocard.
Een tip van hier. Zelfs de antieke ikea card werkt.

Heb je sokken punt nl gekeken. Sinds november 2021 naadloze bamboe kniekousen voor mnX. Zonder gaten en hij loopt binnenshuis op sokken.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:52:05 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228119
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hier tevreden over stocard.
Een tip van hier. Zelfs de antieke ikea card werkt.

Heb je sokken punt nl gekeken. Sinds november 2021 naadloze bamboe kniekousen voor mnX. Zonder gaten en hij loopt binnenshuis op sokken.
Ik zal eens kijken, dank je. Stevige sokken is wel een pré. Meneer L_S verzorgt zijn voeten slecht en heeft heel snel gaten in sokken. Ik gooi elke paar weken een paar sokken weg }:|
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 21:52:28 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228124
quote:

Dames of heren modelletje? Mijn heren Hema sokken doen het best prima, zelfs de dunne..
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:01:47 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dames of heren modelletje? Mijn heren Hema sokken doen het best prima, zelfs de dunne..
Ik heb al jaren sokken van de Hema en ben er voor mezelf tevreden over. Maar ik wil toch eens iets anders proberen voor ons allebei. Misschien is het gras wel groener.
Spoilers!
pi_214228345
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zal eens kijken, dank je. Stevige sokken is wel een pré. Meneer L_S verzorgt zijn voeten slecht en heeft heel snel gaten in sokken. Ik gooi elke paar weken een paar sokken weg }:|
Oh, het zijn zg. ‘Platte’ naden …
Hier nog een laatste paar sokken, die zijn gestopt door sch.ma.😎ooit.

Verder zijn mijn vingertoppen weeer aan het klooien met het toetsenbord. :X
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:02:59 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228350
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb al jaren sokken van de Hema en ben er voor mezelf tevreden over. Maar ik wil toch eens iets anders proberen voor ons allebei. Misschien is het gras wel groener.
met minder warm weer doe ik het nu erg goed op "Work" sokken. Welk merk dat is weet ik niet... zwart met in geel " Work " erop...
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:04:18 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228383
Nou ik ben weer malle eppie van de buurt hoor, die zijn glazen dak van zijn auto heeft afgedekt met kussens.

Het heeft twee keer hard geregend en dat was het.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:04:39 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
met minder warm weer doe ik het nu erg goed op "Work" sokken. Welk merk dat is weet ik niet... zwart met in geel " Work " erop...
Ik weet welke je bedoelt. Maar die zijn niet geschikt voor kantoor. En voor verschillende gelegenheden een aparte sok gaat niet werken.
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:05:00 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:04 schreef fietsie het volgende:
Nou ik ben weer malle eppie van de buurt hoor, die zijn glazen dak van zijn auto heeft afgedekt met kussens.

Sorry _O-
Spoilers!
pi_214228426
quote:

Wat slimm👍🏼

Wat jong voor Uk een wortelkanaalbehhandeliing!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:06:08 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228432
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik weet welke je bedoelt. Maar die zijn niet geschikt voor kantoor. En voor verschillende gelegenheden een aparte sok gaat niet werken.
Heeft @JFlip van die hoogwaterbroeken waardoor je zijn sokken ziet ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:16 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214228570
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
C&A?
Ooit een flinke doos Pierre Carin aangeschaft. Die bleven lang goed.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:18 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228571
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:06 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heeft @:JFlip van die hoogwaterbroeken waardoor je zijn sokken ziet ?
Nou nee. Maar zijn broeken zijn ook niet zo lang dat je zijn sokken niet ziet als hij zit.

Hij heeft natuurlijk een fijne bouw. Met jouw bouw kan je er nog prima uitzien als je grove schoenen en sokken hebt. Dat ziet er bij hem niet uit.

Wat een problemen :')
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:38 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214228578
quote:

Nog een malle Eppie hier.
Na de door hagel gecreëerde poffertjespan van mijn zwager een paar jaar geleden had ik onze auto vandaag ook maar afgedekt met een bankovertrek dat aan geschaft was wegens iets te enthousiaste jongen katten en daarna ongebruikt in een kast lag.
Was achteraf gezien onnodig, bleek na de korte plensbui. Heb 'm er net afgehaald, loeizwaar door al het water.
Die bankovertrek kan nu mooi de kliko in, dus dat ruimt weer op…
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:12:47 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef borisz het volgende:

[..]
C&A?
Ooit een flinke doos Pierre Carin aangeschaft. Die bleven lang goed.
Ik zal eens kijken ^O^
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:13:09 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228592
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou nee. Maar zijn broeken zijn ook niet zo lang dat je zijn sokken niet ziet als hij zit.

Hij heeft natuurlijk een fijne bouw. Met jouw bouw kan je er nog prima uitzien als je grove schoenen en sokken hebt. Dat ziet er bij hem niet uit.

Wat een problemen :')
Noem je me nu dik ? *)
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:13:52 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228610
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nog een malle Eppie hier.
Na de door hagel gecreëerde poffertjespan van mijn zwager een paar jaar geleden had ik onze auto vandaag ook maar afgedekt met een bankovertrek dat aan geschaft was wegens iets te enthousiaste jongen katten en daarna ongebruikt in een kast lag.
Was achteraf gezien onnodig, bleek na de korte plensbui. Heb 'm er net afgehaald, loeizwaar door al het water.
Die bankovertrek kan nu mooi de kliko in, dus dat ruimt weer op…
Ik doe het morgenochtend wel... moet toch vroeg de deur uit. Kijken of de mugjes gelijk losgeweekt zijn :P
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:14:01 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214228613
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Noem je me nu dik ? *)
Nooit O-)
Spoilers!
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:14:46 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228640
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nooit O-)
Ja nee want anders moest er iemand over de knie
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:15:07 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214228649
Storm? Regen bliksem?
:{w

Nergens last van
#weerontkenner
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juli 2024 @ 22:15:16 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214228653
De aardigste sokkenboer stond op de markt in IJmuiden, maar ja die is al even overleden.

Van jaren alleen maar zwart heb ik inmiddels wel wat meer kleur toegevoegd aan mijn sokkencollectie. En Geitenwollen voor in de winter :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214228700
quote:

Action heeft lekkere zwarte bamboesokken. Soms ook niet.

Maar daar breng je per definitie de wereld om zeep, niet?
pi_214228740
quote:

Proest :D
pi_214228763
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 20:50 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89 heb je iets anders blijvend van de wifi gehaald?

Mijn gastnerwerk kan maar een x aantal verbindingen aan. Dat zegt ie niet, maar opeens valt er dan iets uit het netwerk en moet je maar raden waarom. Helaas hier meestal de lampen boven mijn keukenblok.
Nee, helemaal niks.. echt gek. En er is ook niks bij gekomen tussen gister en vandaag wat dan uitval van iets anders zou verklaren.
Maar zodra batterijen uit de voermachine gingen, sprong meteen wifi verbinding lampje van de andere voermachine aan en camera verbinding lampje ook. Dus moet wel dat geweest zijn. Ik had hem vanmiddag ook wel geprobeerd te resetten, misschien dat 'ie daarvan overstuur geraakt was of zo.

Wel goed om te weten, mocht het nog een keer gebeuren en het is niet de voermachine weer dan weet ik in welke richting ik het ook kan zoeken!

En irritant joh wel bij jullie!
pi_214228795
Ons lichtknoppie vd keuken is lager gemonteerd vanmiddag.
Wij allebei harken de hele avond al verkeerd en schieten steeds in de lach: ' ik zat weer te hoog' _O-
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:26:06 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214228920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:15 schreef Barreltje het volgende:
Storm? Regen bliksem?
:{w

Nergens last van
#weerontkenner
Het beloofde zulk mooi noodweer te worden
pi_214229086
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 22:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het beloofde zulk mooi noodweer te worden
Maar alles is elders gevallen voordat het bij jou komt
pi_214229114
quote:

Ik haal mijn fantasieloze sokken bij Wehkamp.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 9 juli 2024 @ 22:35:19 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214229123
Wehkamp, check.
Spoilers!
pi_214229162
pi_214230298
quote:

DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT
DOOR JE STROT

Ik herinner me je mening juist als zeer uitgesproken en weinig op de vlakte. Sterker nog, ik durf zelfs te stellen dat die mening de aanleiding was voor de discussie die tot deze herhalende tt's leidde.

Wat verder niet per se een verwijt is (en in godsnaam ook geen uitnodiging voor wie dan ook om het hele riedeltje nog een dunnetjes over te doen) maar slechts een uiting van verbazing.
pi_214230322
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
O+

Edit: hartje dus voor lieve reacties he?
Ik verbrak lang geleden het contact met mijn stiefvader, wat ongeveer een factor ontelbaar eenvoudiger is dan met je 'echte' ouders. Ik kreeg ook reacties ik de trant van 'maar zo is hij nou eenmaal' tot 'heb je er wel goed over nagedacht?'.

Zo'n besluit neem je nooit lichtzinnig. Het gaat niet om een meningsverschillen bij het kerstdiner of een sneer over je levensstijl. Het is een beslissing uit zelfbehoud en bittere noodzaak.

Die ook weer allemaal gemengde gevoelens kan opleveren, zeker in de situatie waarin jij zit. Ik wens je veel wijsheid, en daar heb ik alle vertrouwen in O+
pi_214230433
Kijktip: meisjes van de goede herder @ npo

[ Bericht 57% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 10-07-2024 00:54:16 ]
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214231024
Ik ben sowieso een goed mens want ik ga vandaag geheel vrijwillig naar een groep 8 eindmusical, wat zo ongeveer mijn ergste nachtmerrie is. Daar verdien ik goedmenspunten voor minimaal heel 2024 voor.

Tevens, mensen die 'nou eenmaal zo zijn' :r
Spoilers!
pi_214231141
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 08:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben sowieso een goed mens want ik ga vandaag geheel vrijwillig naar een groep 8 eindmusical, wat zo ongeveer mijn ergste nachtmerrie is. Daar verdien ik goedmenspunten voor minimaal heel 2024 voor.

Tevens, mensen die 'nou eenmaal zo zijn' :r
Dat is een flinke hoeveelheid karmapunten :Y en een compliment, want je neemt nodigt geen sukkels uit voor de musical.

Ik was er gisteren :Y van mijn eigen kind dus daar kan ik niets objectiefs over zeggen. Behalve dan dat het een clubje hele vrolijke, enthousiaste en en lieve kinderen was ik ik hem van harte gun dat hij zo'n fijne basisschooltijd had. Zijn juf schreef een ontroerend mooie kaart over hem en wie hij is. O+ we waren er echt even stil van.
pi_214231276
Ik vind adverteren met "nog meer chunks en swirls"... een beetje... tja...
  woensdag 10 juli 2024 @ 08:48:05 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214231324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat dit over de musical? :+
  Moderator woensdag 10 juli 2024 @ 09:32:45 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214231682
quote:
Wat moet ik verwachten als daarmee geadverteerd wordt? Ben het volgens mij nooit tegengekomen - of de advertentie was sowieso niet interessant voor mij :P
pi_214231703
Klinkt als goor ijs
  Moderator woensdag 10 juli 2024 @ 09:40:50 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214231747
Swirl doet me denken aan pedaalemmerzakken
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:19:27 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214232723
in het kader van medische privacy ..
mijn zusje heeft ineens in dr hoofd gehaald dat het een goed idee is om de huisarts van mijn ouders te contacteren en te vragen "wat de stand van zaken is"mbt van die twee..

nou ben ik het daar sowieso niet mee eens, maar wettelijk MAG dit toch ook gewoon niet :?
pi_214232748
quote:
Meer sliertjes en bonkjes is nooit een goed idee.
Spoilers!
pi_214232786
In welke software maken jullie je cv?

@Morgane89, @vlindertje89, @Tele6, @Tuindier

Edit: en Kaatje natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-07-2024 11:32:51 ]
Spoilers!
pi_214232797
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2024 11:19 schreef Barreltje het volgende:
mijn zusje heeft ineens in dr hoofd gehaald dat het een goed idee is om de huisarts van mijn ouders te contacteren en te vragen "wat de stand van zaken is"mbt van die twee..

nou ben ik het daar sowieso niet mee eens, maar wettelijk MAG dit toch ook gewoon niet :?
Volgens mij niet. Wij hebben het dat tig jaar geleden willen doen mbt de rij(on)vaardigheid van mijn vader, maar kregen te horen dat we dat met hem moesten bespreken, niet via de HA
pi_214232831
quote:

Natuurlijk niet, behalve als je ouders zo van het padje zijn dat ze niet meer over zichzelf kunnen en mogen beslissen.
  woensdag 10 juli 2024 @ 11:37:53 #94
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_214232928
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Meer sliertjes en bonkjes is nooit een goed idee.
Zeg, ik zit net aan mijn yoghurt met muesli ja :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_214232949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 11:37 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zeg, ik zit net aan mijn yoghurt met muesli ja :(
Dan moet je maar in een normale tijdzone wonen hoor :{w
Spoilers!
pi_214233098
quote:

Oh, ze mag het best vragen. De huisarts mag alleen niet antwoorden.
pi_214233371
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
In welke software maken jullie je cv?

@:morgane89, @:vlindertje89, @:tele6, @:tuindier

Edit: en Kaatje natuurlijk.
Ik heb hem in Word gemaakt en als pdf verstuurd. Succesvol overigens, had ik dat al gedeeld? Binnenkort weer aan de slag in een interessante rol :).

Ga jij ook op zoek?
  woensdag 10 juli 2024 @ 12:20:30 #98
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_214233451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dan moet je maar in een normale tijdzone wonen hoor :{w
En op een normaal halfrond, het is echt f*cking koud hier :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_214233514
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb hem in Word gemaakt en als pdf verstuurd. Succesvol overigens, had ik dat al gedeeld? Binnenkort weer aan de slag in een interessante rol :).

Ga jij ook op zoek?
Dat had je nog niet verteld. Wat tof! Gefeliciteerd.

Heb je nog een template of kleuren ofzo gebruikt? Ik heb echt geen idee. En ja, ik ga op zoek naar iets. Dat iets is alleen een beetje vaag nog. Wordt aan gewerkt.
Spoilers!
pi_214233541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 12:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ga jij ook op zoek?
Wat goed nieuws, gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')