Westenwind is wel wat we willen denk ik, en dan ook nog kracht 3 a 4, dan kan het misschien toch nog?! Waar ik keek was het echt 1 a 2 qua voorspelling.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:08 schreef Momo het volgende:
Windkracht 3 misschien 4. En wind draait van oostenwind naar westenwind tijdens de dag, tijdens de rit vooral westenwind.
[ afbeelding ]
Mochten er waaiers komen, ben je in dat geval wel mee in de 1e groep in ieder geval..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of we nu wel ontsnapping gaan krijgen
Denk dat het net als bij die vorige etappe was met net niet waaiers, eigenlijk is het aan de zwakke kant. Weet niet hoe open het parcours vandaag is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Westenwind is wel wat we willen denk ik, en dan ook nog kracht 3 a 4, dan kan het misschien toch nog?! Waar ik keek was het echt 1 a 2 qua voorspelling.
Ik heb nog even een actuele windverwachting in de OP verwerkt. 20 per uur als maximum, ik denk dat het niet genoeg gaat zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het net als bij die vorige etappe was met net niet waaiers, eigenlijk is het aan de zwakke kant. Weet niet hoe open het parcours vandaag is.
Als ik kijk naar de verschillende modellen dan is 27 km/u het maximum wat ik zie als uurgemiddelde, meeste modellen 20-22 km/u. Trouwens ook nog wel een kans op buitjes hier aan eind van de rit. We zullen zien of het genoeg is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb nog even een actuele windverwachting in de OP verwerkt. 20 per uur als maximum, ik denk dat het niet genoeg gaat zijn.
Die ga je met alle data tegenwoordig vast nooit meer krijgen.. het onverwachte dan, de waaieretappe zelf welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis vooral nog eens een echte waaieretappe. Waarbij er met minuten wordt gegooid. Zo eentje dat niet opgehemeld wordt in de media. Zo eentje totaal onverwachts
Ik heb ook het idee dat de waaieretappes zelf vooral zeldzamer worden door de data. Teams zijn veel alerter geworden, en je hebt vaak toch een verrassingselement nodig voor een goede waaier.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die ga je met alle data tegenwoordig vast nooit meer krijgen.. het onverwachte dan, de waaieretappe zelf wel
Dat denk ik niet. De krachten van de wind is al genoeg om voor breuken in peloton te zorgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de waaieretappes zelf vooral zeldzamer worden door de data. Teams zijn veel alerter geworden, en je hebt vaak toch een verrassingselement nodig voor een goede waaier.
Wat ook helpt is als je een paar bochten hebt waardoor het automatisch op een lint gaat. Je moet in grote rondes ook de juiste afscheiding hebben, een goede combinatie van kanshebbers en sprinters die mee zijn en juist niet mee zijn. Het is een delicate zaak, de waaiers.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De krachten van de wind is al genoeg om voor breuken in peloton te zorgen.
Als de peloton over De Moeren gaat en het waait daar dan weet iedereen daar ook wel dat het daar losgaat maar toch komen er breuken.
Je moet dan wel echt over grote open vlaktes; dat is al lastig genoeg met vele bebouwing overal en dan moet het ook nog uit juiste richting en dan ook hard genoeg waaien. Gouvenou probeert het soms maar de wind heb je niet op bestelling helaas.
In beeld rijden is voor teams veel minder belangrijk dan vroegerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, wederom een volledig vlakke rit en wederom NUL renners die in de aanval willen gaan.
ARE YOU WOTCHING THIERRY
Volgend jaar krijgen we weer gewoon 7-8 vlakke ritten hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:53 schreef Reljem het volgende:
Ik vind het toch vrij dom van bijna alle sprintersploegen. Maak onderling afspraken, ga met 5 man op pad, probeer iets. Je hoeft niet te rijden in de achtergrond en mogelijkheden zijn er altijd.
Op deze manier krijgen al die b-sprinters nooit meer hun sprintetappe, omdat onze Thierry dit terecht nooit meer wil zien in de Tour.
Dat moet ook, want grote steden in vlakkere gebieden betalen maar wat graag om als start- of finishplaats te mogen fungeren, én men moet zich natuurlijk door het land verplaatsen. Je kunt die etappes moeilijk afschaffen of volledig vermijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen we weer gewoon 7-8 vlakke ritten hoor.
Je zou zeggen dat ploegen als UNO-X, Total Energies en Arkea hier nog wel baat bij hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Vroeger wilden wildcardploegen per se meezitten voor de airtime maar er zijn eigenlijk geen kleine teams meer die daarvoor gaan.
Er zijn toch wel teams zonder sprinter of kansrijke sprinter en die nog niks verdiend hebben deze ronde. Je zou toch denken dat er daar wel een paar geīnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:08 schreef Slobeend het volgende:
Vroeger wilden wildcardploegen per se meezitten voor de airtime maar er zijn eigenlijk geen kleine teams meer die daarvoor gaan.
De knakworsten hebben wel een prima sprinter.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ploegen als UNO-X, Total Energies en Arkea hier nog wel baat bij hebben.
Misschien, maar zelfs Kristoff gaat toch geen pelotonsprint (meer) winnen? Al weet je het in deze Tour nooit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De knakworsten hebben wel een prima sprinter.
Ik geef Kristoff in deze tour wel een halve kans, alleen Philipsen, Groenewegen en Girmay steken er enigszins bovenuitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien, maar zelfs Kristoff gaat toch geen pelotonsprint (meer) winnen? Al weet je het in deze Tour nooit.
Als je derde kunt worden kan je ook winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien, maar zelfs Kristoff gaat toch geen pelotonsprint (meer) winnen? Al weet je het in deze Tour nooit.
Die rijden met dichtgeknepen remmen. Met het oog op groen is dit geen slechte situatie, als deze kopgroep het haalt komt Philipsen nooit meer in de buurt van Bini.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:41 schreef VoMy het volgende:
Wanty rijdt achter hun eigen Kobold Goossens aan?
Wanty-tactics op punt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die rijden met dichtgeknepen remmen. Met het oog op groen is dit geen slechte situatie, als deze kopgroep het haalt komt Philipsen nooit meer in de buurt van Bini.
Ik snap dat niet zo. Dat gebeurt toch al jaren? Niet altijd even succesvol, maar toch.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:41 schreef Sabata het volgende:
Philipsen is blijkbaar zo nijdig over wanty en girmay dat zijn ploeg Gerben Thijssen en Mike Teunissen intimideert om vooral niet mee te sprinten in de tussensprint. Boerenkrijg incoming
Stiekem wel ja. Goossens speelt toch geen rol in de sprinttrein, dus die kan prima zijn krachten verspillen in de kopgroep. En Intermarche hoeft nu verder niets te doen, laat Alpecin en Jayco het maar mooi oplossen.quote:
Maar de achtervolgers kunnen het toch nog steeds redden? Kwestie van willen bij FDJ.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem wel ja. Goossens speelt toch geen rol in de sprinttrein, dus die kan prima zijn krachten verspillen in de kopgroep. En Intermarche hoeft nu verder niets te doen, laat Alpecin en Jayco het maar mooi oplossen.
Wel vrij verdedigend, maar hey, in ieder geval een soort van actie. Was wel gunstiger geweest voor ze als de achtervolgers het hadden gered, dan hadden ze nog een eind kunnen komen ook.
Het is wachten op het onvermijdelijke pechgeval bij Bini.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:48 schreef Felagund het volgende:
Ik moet inderdaad zeggen dat Wanty het tactisch prima doet in de Tour, mede door geluk omdat Bini gewoon erg sterk is. Maar Kobold Goossens meesturen is gewoon een prima idee met het oog op het groen.
Die heeft ook flink last van zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef VoMy het volgende:
Gerben Thijssen plots van sprinter naar knecht: "Snap het 100%, maar op persoonlijk vlak is het niet makkelijk"
Gerben Thijssen was met grote sprintambities naar de Tour de France getrokken, maar nu zijn ploegmaat Biniam Girmay in het groen rijdt, moet hij die ambities noodgedwongen bijstellen. "Ik had gehoopt vandaag nog zelf te mogen sprinten, maar de ploeg heeft er anders over beslist. Het is nu eenmaal zo."
"Het was een fantastische eerste week en ik ben hier nog altijd heel graag", opent Gerben Thijssen met een positieve noot.
Ach, geen 9e plek meer voor Gerben.
Als de voorsprong nog groot genoeg is dan kan hij vast in Pau voor zijn kans gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef VoMy het volgende:
Gerben Thijssen plots van sprinter naar knecht: "Snap het 100%, maar op persoonlijk vlak is het niet makkelijk"
Gerben Thijssen was met grote sprintambities naar de Tour de France getrokken, maar nu zijn ploegmaat Biniam Girmay in het groen rijdt, moet hij die ambities noodgedwongen bijstellen. "Ik had gehoopt vandaag nog zelf te mogen sprinten, maar de ploeg heeft er anders over beslist. Het is nu eenmaal zo."
"Het was een fantastische eerste week en ik ben hier nog altijd heel graag", opent Gerben Thijssen met een positieve noot.
Gebruiken ze nou ook computermodellen om bijv. Pogacar te analyseren (zijn gezicht, omwentelingen etc.) en zo in te kunnen schatten of hij kapot zit of niet?quote:
Ja, daar aan kunnen ze zien hoe ver Pogi van een hongerklop zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou ook computermodellen om bijv. Pogacar te analyseren (zijn gezicht, omwentelingen etc.) en zo in te kunnen schatten of hij kapot zit of niet?
Ja die staat bij Jeroen Stomphorst. Erg mooie dame vind ik dat.quote:
les gevolgd bij Nico Hulkenberg zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:13 schreef Dutch_view het volgende:
Kittel bijna zonder Duits accent Nederlands horen spreken, blijft bijzonder knap
Woont gewoon in Twente al jaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:13 schreef Dutch_view het volgende:
Kittel bijna zonder Duits accent Nederlands horen spreken, blijft bijzonder knap
Nederlandse vrouw toch?quote:
als iemand Philipsen in een Netflix serie gaat spelen krijgt die vast en zeker een zwart tenue met een gouden randjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:10 schreef Momo het volgende:
Als Jasper Philipsen een Netflix script is dan is het wachten dat tot iemand anders een Fabio Jakobsen in Polen gaat doen.
Ja klopt, iedere keer denk ik weer, hé bijna geen Duits accentquote:
Wat vind je van zijn haar?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja klopt, iedere keer denk ik weer, hé bijna geen Duits accent
Prima kerel verder qua commentator
Puntige knieën wel.quote:
zou hij fan van Star Trek strange new worlds zijn. Anson Mount heeft als cmdr Christopher Pike hetzelfde kapselquote:
Ach, Gerben de knecht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:02 schreef VoMy het volgende:
Gerben de Knegt de knecht?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, Gerben de knecht.
Niet te verwarren met Gerben de Knegt.
Naar Joris luisterenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:11 schreef franklop het volgende:
Joris is zo tenenkrommend slecht. man man man
Even aan gedwongen helaas.quote:
Tja Sporza lijkt goed, omdat de NOS zo dramatisch is. Maar eigenlijk zijn ze gewoon allebei kut in de tour vind ik.quote:
Schotte is ook een neuzelaar, maar heeft tenminste nog De Cauwer ernaast zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja Sporza lijkt goed, omdat de NOS zo dramatisch is. Maar eigenlijk zijn ze gewoon allebei kut in de tour vind ik.
Al geef ik het je te doen, zeker bij een etappe als vandaag om een paar uur vol te lullen. Je moet zo'n gek ook maar zien te vinden en dan hoop je dat er iets van kwaliteit in zit.
Ik pleit nog steeds om standaard rond 16.30 te finishen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Nog 70km
Edit: ik lees dat dit positief is. Zometeen wellicht waaiers?
als het ook maar enigszins mogelijk is zet ik radio Tour de France aan met het beeld van NOS, Andries Lamin is best goed en Dean van het Laar is als invaller ook wel okéquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Schotte is ook een neuzelaar, maar heeft tenminste nog De Cauwer ernaast zitten.
Dan zal het nu wel gaan gebeuren juistquote:
Wel klaar met die waaierhobby van sunfield. Wannabe-volksmenner dat t isquote:
Gewoon in Italië koersenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat moet ook, want grote steden in vlakkere gebieden betalen maar wat graag om als start- of finishplaats te mogen fungeren, én men moet zich natuurlijk door het land verplaatsen. Je kunt die etappes moeilijk afschaffen of volledig vermijden.
Intermarche die het dan nu op de kant gooit zou wel extreem grappig zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mannen van Alpecin verwachten wel precies niks, zitten lekker achterin
Gewoon 1x in het jaar de Scheldeprijs en daar train je maar een jaar voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Schaf nou eens vlakke etappes af en geef sprinters een startverbod voor člke koers.
vlakke etappes zijn zeer te pruimen met de juiste commentatoren. vroeger met Jean en Mart was het genieten. bij Jeroen en Karsten schakel ik ook in. dit laat alleen maar nog duidelijker zien hoe pover deze commentatoren zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Schaf nou eens vlakke etappes af en geef sprinters een startverbod voor člke koers.
Ik moet zeggen dat ik die koers zelden kijk, maar daar zijn ook wel eens waaiers toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon 1x in het jaar de Scheldeprijs en daar train je maar een jaar voor.
Martquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
vlakke etappes zijn zeer te pruimen met de juiste commentatoren. vroeger met Jean en Mart was het genieten. bij Jeroen en Karsten schakel ik ook in. dit laat alleen maar nog duidelijker zien hoe pover deze commentatoren zijn.
Vooral valpartijenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die koers zelden kijk, maar daar zijn ook wel eens waaiers toch?
Allemaal sturen naar Ster ZLM Toer. Hebben ze ook eens een goed deelnemersveld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon 1x in het jaar de Scheldeprijs en daar train je maar een jaar voor.
Ach ja dat sprinten is ook een onderdeel van het spelletje kennelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Het probleem is dat ze niet werken voor hun kk geld...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het probleem (zoals al eerder is besproken) is dat ze tegenwoordig maar de hele tour live willen uitzenden. Begin de uitzending gewoon pas om 16:00.
Dat zou ook al een hoop schelen inderdaad. De vlakke etappes gewoon vanaf 16 uur en alleen de berg- en heuvelritten vanaf de start of vanaf het begin van het reliëf.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het probleem (zoals al eerder is besproken) is dat ze tegenwoordig maar de hele tour live willen uitzenden. Begin de uitzending gewoon pas om 16:00.
Proberen ze het in beeld rijden te stimuleren met een hele uitzending en dan willen ze ineens niet meer in een vroege vlucht zittenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het probleem (zoals al eerder is besproken) is dat ze tegenwoordig maar de hele tour live willen uitzenden. Begin de uitzending bij dit soort etappes gewoon pas om 16:00.
Als er dan wel waaiers zijn vindt iedereen het weer schandalig dat zoiets in 2024 niet in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou ook al een hoop schelen inderdaad. De vlakke etappes gewoon vanaf 16 uur en alleen de berg- en heuvelritten vanaf de start of vanaf het begin van het reliëf.
Maar die graveletappe is een schande voor de sport! NOOIT MEER DOEN!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef Mani89 het volgende:
“Waarom kunnen we de jeugd maar niet enthousiasmeren om te kijken naar onze sport??”
- Mensen die dit soort etappes en 10 kilometer schaatsjerijden toejuichen
Zo veel mensen zijn er niet die dit soort etappes én de immens mooie 10 kilometer toejuichen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef Mani89 het volgende:
“Waarom kunnen we de jeugd maar niet enthousiasmeren om te kijken naar onze sport??”
- Mensen die dit soort etappes en 10 kilometer schaatsjerijden toejuichen
Tja, die mensen kijken dan maar naar Eurosport.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als er dan wel waaiers zijn vindt iedereen het weer schandalig dat zoiets in 2024 niet in beeld is geweest.
Alleen snelwandelfanaten vinden dit leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo veel mensen zijn er niet die dit soort etappes én de immens mooie 10 kilometer toejuichen.
Gezien de waaierkans hadden ze vandaag nooit een grote groep laten wegrijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kopgroep had prima kunnen bestaan uit
Ben Turner, Ryan Gibbons, Bruno Armirail, Fred Wright, racistische appelboer, Matteo Sobrero, Sean Quinn, Brent Van Moer, Krists Neilands, Axel Zingle, Gregor Muhlberger, Luca Mozzato, Mike Teunissen (heb je toch geen zak aan), Nils Eekhoff (zoek het uit Fabio), Yevgeniy Fedorov, heel Uno-X, heel TotalEnergies (hallo wat doe je hier dan)
wie is de racistische appelboer?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben Turner, Ryan Gibbons, Bruno Armirail, Fred Wright, racistische appelboer, Matteo Sobrero, Sean Quinn, Brent Van Moer, Krists Neilands, Axel Zingle, Gregor Muhlberger, Luca Mozzato, Mike Teunissen (heb je toch geen zak aan), Nils Eekhoff (zoek het uit Fabio), Yevgeniy Fedorov, heel Uno-X, heel TotalEnergies (hallo wat doe je hier dan)
Ik zie niet in wat waaierkansen daarmee te maken heeft. Er blijven genoeg over. En niet alles moet erbij he; een selectie ervan is ook prima.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gezien de waaierkans hadden ze vandaag nooit een grote groep laten wegrijden.
Dat ze met waaiers een grote kopgroep nooit gaan terugpakken, dus dat heeft het ermee te maken. Daarom laten de sprinterploegen dat nooit gebeuren in een rit als vandaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat waaierkansen daarmee te maken heeft. Er blijven genoeg over.
Je weet dat als ze een waaier trekken dat ze juist heel hard doorrijden?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ze met waaiers een grote kopgroep nooit gaan terugpakken, dus dat heeft het ermee te maken.
Jij zou ploegleider moeten worden; de enorme passiviteit die je tentoonspreidt levert je direct een plek opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ze met waaiers een grote kopgroep nooit gaan terugpakken, dus dat heeft het ermee te maken. Daarom laten de sprinterploegen dat nooit gebeuren in een rit als vandaag.
Maar ik vind dit niet leukquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen snelwandelfanaten vinden dit leuk.![]()
In een peloton nog steeds te doen voor de gemiddelde toerfietser.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gemiddelde is overigens alweer een prima 42.2
Ik heb tv op mute staan, waar gaat deze zaak over?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:01 schreef DiegoFuser het volgende:
Renaat is nog steeds ziedend over de rechtszaak van de vrouw van Jasper Stuyven.
Je wilt wel dat de renners enig duurvermogen nodig hebben om de etappe te voltooien. Al ben ik met je eens dat 187 km te lang is. De rit naar Turijn was zelfs 230 kmquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is deze etappe 187km?
Als er toch geen hol gebeurd dan kan je even goed op 50km voor de finish starten
De regisseur kijkt stiekem zelf welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
De leuter van DeLie bijna in beeld
Mevrouw Stuyven mag de naam 'The Women Peloton' niet gebruiken (in de EU) voor haar forum/merk vanwege de naam peloton van het Amerikaanse fietstrainer merk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb tv op mute staan, waar gaat deze zaak over?
Ik heb dit weekend helaas gemist, wie zei dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar die graveletappe is een schande voor de sport! NOOIT MEER DOEN!
Zolang er een handvol sprintersploegen is die alles lam leggen door op te gevaarlijke renners te reageren door in het wiel te gaan zitten en niet over te nemen wens ik ze daar veel succes mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mevrouw Stuyven mag de naam 'the women peloton' niet gebruiken voor haar forum/merk vanwege de naam peloton van het Amerikaanse fietstrainer merk.
Leuk dat ze Eurosport-feeds hebben, maar die lopen een seconde of 30 achter op de werkelijkheid.quote:
Het is ook erger geworden sinds Tacogod en het fenomeen meewind ervoor gezorgd hebben dat het peloton af en toe te laat komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang er een handvol sprintersploegen is die alles lam leggen door op te gevaarlijke renners te reageren door in het wiel te gaan zitten en niet over te nemen wens ik ze daar veel succes mee.
zo'n beetje elke ploegleider met een klassementsrenner die hier niet goed in isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend helaas gemist, wie zei dat?
Richard P. en Patrick L. met name. En flink wat andere ploegbazen waren er ook niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend helaas gemist, wie zei dat?
Nou ja, ik heb altijd met stijgende verbazing gekeken naar hoe ze het zichzelf altijd zo moeilijk maakten door te grote/sterke groepen te laten rijden of gratis een monstervoorsprong weggaven.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook erger geworden sinds Tacogod en het fenomeen meewind ervoor gezorgd hebben dat het peloton af en toe te laat komt.
welke vlucht?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:25 schreef TAmaru het volgende:
ik snap inderdaad niet dat die ploeg nog steeds voor Fabio rijdt
die is totaal uit vorm
dan moet je als team toch een alternatief bedenken; iemand meesturen in de vlucht, zodat je in elk geval een extra kans hebt
stuur desnoods Fabio mee in de vlucht
maar hij zal wel winnen straks, dat zul je dan altijd zo zien
Er zijn altijd een heleboel sprintploegen die denken dat het hele matige sprinter nog kans heeft om te winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:25 schreef TAmaru het volgende:
die is totaal uit vorm
dan moet je als team toch een alternatief bedenken; iemand meesturen in de vlucht, zodat je in elk geval een extra kans hebt
ben het er wel mee eens, maar er worden nog steeds nauwelijks gravelkoersen uitgezonden. dus zijn dat dan zulke publiekstrekkers?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:59 schreef McGrath het volgende:
[ x ]
weet niet of deze tweet al gedeeld was
Ere wie ere toekomt. De podcast van de NOS met Mart Smeets had vanmorgen gelijk al over een tweede opvolgende rustdag omdat er geen wind stond vanochtend.quote:
nou die moet je dan dus opzetten die vlucht, wellicht met andere kansloze sprinters zoals die gast waar EF de hele tijd voor aan het rijden isquote:
ik snap dat echt nooit; die sprinter wordt dan constant 9e of 10e, en dan rijden ze daar elke dag voorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn altijd een heleboel sprintploegen die denken dat het hele matige sprinter nog kans heeft om te winnen
Denk dat het ook wel iets lastiger is om de koers goed vast te leggen, de verschillende docu's zijn altijd wel genieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:27 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ben het er wel mee eens, maar er worden nog steeds nauwelijks gravelkoersen uitgezonden. dus zijn dat dan zulke publiekstrekkers?
ik denk dat we gewoon meer gravelkoersen nodig hebben, zowel eendagskoersen als meerdaagse gravelkoersen.
Beter verlengen naar 300 kilometer. Dan kan er nog een kopgroep ontstaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is deze etappe 187km?
Als er toch geen hol gebeurd dan kan je even goed op 50km voor de finish starten
misschien moeten ze eens een Netflix-docu maken over Unbound, of is die er al?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel iets lastiger is om de koers goed vast te leggen, de verschillende docu's zijn altijd wel genieten.
DSM lijkt al binnen dankzij die gele trui van Bardet en de vele screentime van van de Broek. rest is nu bonus voor ze.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:25 schreef TAmaru het volgende:
die is totaal uit vorm
welk team denkt er nou zo? we hebben de eerste etappe gewonnen en de gele trui gepakt en dus interesseert het ons verder niet meer??quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
DSM lijkt al binnen dankzij die gele trui van Bardet en de vele screentime van van de Broek. rest is nu bonus voor ze.
lifetime grand prix maakt die dingen, is wel op youtube te zienquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:30 schreef TAmaru het volgende:
[..]
misschien moeten ze eens een Netflix-docu maken over Unbound, of is die er al?
Bij dsm hebben ze in november 2015 al beslist hoe deze Tour gaat verlopen. Elk etappe hebben ze al bepaald wat hun strategie is en daar wordt nooit te nimmer van afgeweken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
welk team denkt er nou zo? we hebben de eerste etappe gewonnen en de gele trui gepakt en dus interesseert het ons verder niet meer??
Alsof ze bij DSM renners zo lang tevreden kunnen houdenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij dsm hebben ze in november 2015 al beslist hoe deze Tour gaat verlopen. Elk etappe hebben ze al bepaald wat hun strategie is en daar wordt nooit te nimmer van afgeweken.
En het zijn vaak die floprenners uit flopploegen met een flopsprinter die voor het gevaar in de laatste kms zorgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn altijd een heleboel sprintploegen die denken dat het hele matige sprinter nog kans heeft om te winnen
ook nu zit EF weer voorinquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef kibo het volgende:
[..]
En het zijn vaak die floprenners uit flopploegen met een flopsprinter die voor het gevaar in de laatste kms zorgen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:36 schreef Mani89 het volgende: Fabio gaat ook in deze etappe niet presteren en moet per direct met pensioen gaan.
Wat moet ik anders kijken? balletje overslaan op gras?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:39 schreef TAmaru het volgende:
maar ik vind het nogal onzinnig om te zeggen dat die uitzending maar later moet beginnen
want je hoeft niet in te schakelen natuurlijk
of hebben jullie zo weinig controle over jezelf?
supergevaarlijk hier jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit zijn nou echt typische wegen om er eens lekker collectief bij te gaan liggen.
Dan loop je wel wat achter.quote:
Daarom snap ik niet dat ze zo hard rijden. De renners zelf maken het voor zich zelf ook gevaarlijkerquote:
Is dit een retorische vraag?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:40 schreef McGrath het volgende:
Gaat Philipsen vandaag iemand de boarding in rijden?
Ja, niet dus.quote:
Dat wiel gaat hij al helemaal niet kunnen volgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:43 schreef Remco het volgende:
Kan Groenewegen van Poppel niet lenen? Dit lijkt elke keer nergens op.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Als Fabio ook in deze etappe niet kan presteren moet hij per direct met pensioen gaan.
Nou, dat is dus geregeld.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Jakobsen met een knappe 127e plek, de vorm is groeiende.
Ja toch, vond het wel opvallend.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
zegt wel wat over zijn status buiten de ploeg
Welten > Jakobsen.quote:
Stop er maar meer Fabioquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Jakobsen met een knappe 127e plek, de vorm is groeiende.
Alleen jammer dat hij nog steeds in die lelijke kleur groen moet rijdenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was vandaag niets te doen aan Alpecin, maar Bini beperkt toch knap de schade.
Stagiair met een oude laptop met een kapot toetsenbord?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |