ik vind hem een topper hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel erg jammer dat Jasper niet zo populair is.
Robbe Ghysgodquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:13 schreef Idisrom het volgende:
Niet alleen Mathieu, maar ook de twee Alpecins voor Mathieu deden een fantastische lead-out
Stuurklop.gifquote:
Zoon van Chris Woerts?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik was benieuwd wat voor gezicht er bij de altijd simpel klinkende stem van Kristof Meul hoort. Het beeld blijkt precies te kloppen met mijn verbeelding.
[ afbeelding ]
Dit is met AI gegenereerd toch?quote:
Greipel was niet erg lief bij die koers in Afrikaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Greipel en Kittel waren lieve jongens.
Donderdag en vrijdag kunnen beiden in een sprint eindigen, maar zijn in ieder gevel niet helemaal vlak. Dat zou toch koers op moeten leveren. En nu Philipsen z’n rit heeft, kunnen zij ook best voor een vlucht gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hij is zo te lezen niet echt populair hier, maar ik vond het mooi om Philipsen eindelijk zijn rit te zien winnen na een bewogen week toch wel. Ook weer eens een sterke lead out van MVDP.
Verder een waardeloze rit natuurlijk. De niet-vlakke ritten geef ik een dikke voldoende, maar de vlakke ritten zijn gewoon oersaai waarbij de renners het zelfs niet eens proberen. Echt een aanfluiting vind ik het. Wel zin in morgen, want dat kan niet anders dan een enerverende etappe worden en ik hoop toch echt wel op wat strijd in de twee etappes die daarna volgen.
Teveel haters hier en niet alleen bij Philipsen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |