Staat open. 2e hypotheek maakt veel uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:59 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe Collin lening met een 2e hypotheek:
Novelle Schoenen B.V.
¤ 175.000 | 9,0% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/novelle-schoenen-b-v/
Pfff, over slechte ervaringen gesproken... Schoenwinkels hebben mij in het verleden ook al de nodige centjes gekost.
Vandaag een termijn ontvangen en een paar maanden rente.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:30 schreef obligataire het volgende:
[..]
Nou ik heb er eentje bij , dat is een hele grote deugniet. De Slager nog wel.
Wel 2e hypo maar die is niet uit te winnen dus gebed zonder einde.
Mijn enige (waarschijnlijke) default in mijn lopende Collinporto.
CCF, SiG, WvjG.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:08 schreef obligataire het volgende:
Wie weet welke platformen gebruik maken van Online Payments Foundation?
Behalve GvE ?
Ik kreeg vandaag een klein bedrag binnen van deze club. Het is niet van GvE .
Irritant dat sommige platformen niet de moeite nemen hun eigen naam erbij te vermelden bij hun OP betalingen.
Betaling settlement![]()
Is die van vandaag dan niet die van HCN? Daarvan ontving ik vandaag de betaling van Amsterdam Canal Hotels via OP. Daar stond niet bij vermeld dat het van HCN was, wel Betaling settlement en periode 01-07-2024 - 14-07-2024.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:08 schreef obligataire het volgende:
Wie weet welke platformen gebruik maken van Online Payments Foundation?
Behalve GvE ?
Ik kreeg vandaag een klein bedrag binnen van deze club. Het is niet van GvE .
Irritant dat sommige platformen niet de moeite nemen hun eigen naam erbij te vermelden bij hun OP betalingen.
Betaling settlement![]()
Je hebt helemaal gelijk. Met alles.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:24 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Is die van vandaag dan niet die van HCN? Daarvan ontving ik vandaag de betaling van Amsterdam Canal Hotels via OP. Daar stond niet bij vermeld dat het van HCN was, wel Betaling settlement en periode 01-07-2024 - 14-07-2024.
Betaling was overigens 1 cent minder dat het betaalschema van HCN aangeeft.
Ik heb er bij hcn een stuk of 3 (van de 7 sinds de doorlopende kosten) die juist (bijna structureel) maandelijks een cent teveel betalen...quote:Op maandag 15 juli 2024 20:29 schreef obligataire het volgende:
Die ene cent, dat zie ik veel meer de laatste tijd, zal wel een verdienmodel(letje) zijn, centen afromen. Vele kleintjes maken een grote?
Welke rekening heb je dan eerder geverifieerd? Alleen die kan OPP als het goed is weten.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Met alles.
Geen seconde aan HCN gedacht, ook al omdat ze het vandaag hebben overgemaakt op mijn zakelijke bankrekening, terwijl ze dat normaal op mijn privé rekening doen.
Die ene cent, dat zie ik veel meer de laatste tijd, zal wel een verdienmodel(letje) zijn, centen afromen. Vele kleintjes maken een grote?
Ik heb er zelfs 21, alle projecten sinds de invoering van de maandelijkse fee.. Alleen bij enkele projecten was het niet zo bij de eerste 2 of 3 maanden aflossingsvrij, bij de maanden met aflossing weer wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:47 schreef tnhb het volgende:
[..]
Ik heb er bij hcn een stuk of 3 (van de 7 sinds de doorlopende kosten) die juist (bijna structureel) maandelijks een cent teveel betalen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me hier eerlijk gezegd niet genoeg in verdiept om het te kunnen snappen...
Inderdaad. In het betaalschema zie ik dat de lening met een paar maanden is verlengd.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:58 schreef zeeland6 het volgende:
CCF
4 rentetermijnen van Hans M*llink bijgeschreven. Aflossing wordt nog steeds niet hervat.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:35 schreef InVestEerder het volgende:
Een update vandaag van MaxCF:Ik snap het wel maar de volgende vraag is hoe zij uitstaande leningen verstrekt door investeerders, als onderpand kunnen gebruiken voor hun eigen kredietaanvraag. Klinkt als fraude? Of hebben zij deze leningen met eigen geld verstrekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me hier eerlijk gezegd niet genoeg in verdiept om het te kunnen snappen...
Solide onderpand 😉Pecunia non olet
Ik snap het ook wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:43 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar de volgende vraag is hoe zij uitstaande leningen verstrekt door investeerders, als onderpand kunnen gebruiken voor hun eigen kredietaanvraag. Klinkt als fraude? Of hebben zij deze leningen met eigen geld verstrekt?
Solide onderpand 😉
Niet perse deze, maar bij grote overname sommen voor bedrijven (vooral als het specifiek goodwill is) gaan mijn nekharen overeind staan. Die gaan alleen weer plat liggen als de lening ruim hypothecair gedekt is...quote:Op maandag 15 juli 2024 22:17 schreef obligataire het volgende:
Overname detacheringsbureau op GvE
Investeringslink:
https://www.geldvoorelkaa(...)en/project/?id=29019
Met gedeeltelijk dekkende 2e hypotheek.
Staat nu open, gaat vrij rap:quote:Op maandag 15 juli 2024 16:09 schreef obligataire het volgende:
[..]
De panden variëren van deprimerend naar netjes, alles omgeving Graafseweg. Ik neem deze graag mee. 7 Ton zal het altijd wel opbrengen lijkt me
Ik had m gisteren al dubbel meegenomen. Ze komen mij heel betrouwbaar over zeker omdat ook de (bejaarde) ouders erbij betrokken zijn. En met die WOZ, zit het allemaal wel snor.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:04 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Staat nu open, gaat vrij rap:
https://www.collincrowdfu(...)-en-r-dogan-parilti/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gehouden op mijn basis bedrag als inleg.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik had m gisteren al dubbel meegenomen. Ze komen mij heel betrouwbaar over zeker omdat ook de (bejaarde) ouders erbij betrokken zijn. En met die WOZ, zit het allemaal wel snor.
Ik heb dit project zelf bescheiden meegenomen. Goodwill op de balans, het kan vriezen en dooien. Je koopt een draaiend bedrijf waarvan je verwacht dat het direct gaat bijdragen aan de groepswinst. Dus in die zin verhoogt het de betalingscapaciteit. Anderszins zou het ook niet het eerste leuke bedrijf zijn dat door een nieuwe eigenaar naar de Filistijnen wordt geholpen dus je moet het idd maar even afwachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:46 schreef peterc het volgende:De slager-uitzender bij GVE nog ff goed bekijken, maar ben ook niet zo van de forse goodwill op balansen. Dus gaat hem niet worden.
Waar kan ik een klacht indienen over dat je die link niet hebt gedeeld?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:44 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik had m gisteren al dubbel meegenomen. Ze komen mij heel betrouwbaar over zeker omdat ook de (bejaarde) ouders erbij betrokken zijn. En met die WOZ, zit het allemaal wel snor.
Idem, ga er niet vanuit dat er zaken gaan spelen, duidelijke pitch met duidelijke dekkingen, hij vangt 100k bruto per jaar dus waarom troubles zoeken, gezond blijven dan heeft hij een prima business.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb het gehouden op mijn basis bedrag als inleg.
Het project ziet er wel oké uit maar wat mij tegenstaat is dat de man jurist is. Op zich een prima beroep maar als er onverhoopt zaken gaan spelen kan hij eindeloos met minimale kosten procederen terwijl dit aan de kant van de investeerders natuurlijk heel anders ligt. Dit zijn mensen waar ik dan weer liever geen "gedoe" mee krijg maar verder ziet het project er prima uit dus toch meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Hoge Commissariaat voor de Rechten van de Mens in Straatsburgquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:00 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
[..]
Waar kan ik een klacht indienen over dat je die link niet hebt gedeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |