Veel succes......quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:03 schreef Gehenna het volgende:
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.otroangulo.info%2Ffabricaweb%2Fwp-content%2Fuploads%2Fmoby-dick-illustrated-3.jpg&f=1&nofb=1&ipt=5d08e4ff01dcb594cd8b7561bd8ca11fc4a80995a0c6912dd7d5ddc46fd12234&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Vlieg er tot dus ver vrij vlot doorheen. Het is een stuk pakkender dan ik verwacht hadquote:
Volgens mij ben je lid van Bookchoicequote:
Haha, ja dat klopt!quote:Op zondag 21 juli 2024 21:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je lid van Bookchoice![]()
Die heb ik sinds kort ook ontdekt. Elke maand zit er wel minstens 1 boek bij dat interessant is. En dan is het niet duur.
Vooral met boeken in aanraking te komen die je normaal zou overslaan of over het hoofd hebt gezien. Ik vind het leuk om die manier eens iets nieuws en anders te ontdekken. Het is dan ook niet erg als je een stuk in het boek erachter komt dat het niet je ding is.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:53 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Haha, ja dat klopt!
Ik vind het vooral heel leuk om boeken te lezen die ik zelf nooit zou kiezen. Zo heb ik nu spiegeldagen gelezen, zou ik vanuit mijzelf nooit doen, maar is echt een van de mooiste boeken die ik in jaren gelezen heb.
Maar de meisjes van de goede herder ga ik wegleggen. Ik kan er niet van slapen.
Verborgen boekwinkel is een aanrader![]()
Verhaal vind ik op zich wel goed alleen dat gedoe er om heen. Die pagina's vol met bijvoorbeeld schilderijen van walvissen en dat soort dingen. Dat had van mij geschrapt mogen worden.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vlieg er tot dus ver vrij vlot doorheen. Het is een stuk pakkender dan ik verwacht had
Ik ook!quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben gister weer begonnen in Fellowship of the Ring. Is alweer een jaar of 15 geleden.
Las hem ooit in het Nederlands, nu voor het eerst in het Engels. Wel grappig, zo de vertalingen zien van namen en verzonnen woorden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ook!Hier nog wat langer geleden zelfs
Ik heb net een mooie gebonden uitgave gekocht. Die staat ook op de planning om te herlezen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben gister weer begonnen in Fellowship of the Ring. Is alweer een jaar of 15 geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |