SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Ik denk dat jij alleen dingen wilt zien zodat je ze kan afstrepen, ik ken dat. Ik heb de toren van Pisa gezien. Ik was binnen een uur weer buiten Pisa.quote:
De toekomstige datumprikker die nog niet gelanceerd is bedoel je?quote:Op maandag 8 juli 2024 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een datumprikker want ik ben niet welkom boehoe kraskras![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad
OH, dan kan ik welquote:
Teveel mensen en glühwein is niet te hachelen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wut
[..]
Ik ben zelf ook niet 1,5 week op de plekken geweest die ik noemde, maar dat had daar wel prima gekund en ik ben iemand die enorm snel reist. Dus zeker voor normale mensen is dat echt nog niet zo gek, denk ik. Bangkok ook zoiets. En Tokyo, New York, dat soort steden (die laatste twee daar ben ik niet zelf geweest, dat is puur gebaseerd op andermans ervaringen). Zolang er genoeg te doen is hoeft iemand zich niet te vervelen toch? Ik denk niet dat je daar per se een gave voor nodig hebt, meer een planning
[..]
Een snelle Google toont mij prijzen goedkoper dan in Nederland, maar we zullen je maar geloven op je woord.
Oh, ja, absoluut mee eensquote:Op maandag 8 juli 2024 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teveel mensen en glühwein is niet te hachelen.
Seems legitquote:
quote:Wij zenden alle Oranje wedstrijden live uit op groot
Team Hudson Beach
Dat kan.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Gaan we daarvoor nog lekker een duinwandeling maken met z'n allen?
Die zijn wel lekkerquote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ja, absoluut mee eensMaar Reibekuchen
Lijkt me prima.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Nee, zo extreem geval ben ik gelukkig ook niet, al komt het wel heel erg in de buurtquote:Op maandag 8 juli 2024 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij alleen dingen wilt zien zodat je ze kan afstrepen, ik ken dat. Ik heb de toren van Pisa gezien. Ik was binnen een uur weer buiten Pisa.
Maar soms wil je iets beleven, dan blijf je daar langer. De sfeer proeven. Het gevoel ervaren.
quote:
Ja, kunnen we daarna lekker klagen dat we zand overal hebben.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:08 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij kan ik ook.
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valtquote:Op maandag 8 juli 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
*twintig posts van mensen die die dag niet kunnen*
Genoteerd en uitgeprint.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valt
ohw, iew, herfst vakantie. kinderenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel alvast vermelden dat ik waterpolo niet als excuus kan gebruiken omdat het in de vakantie valt
Oké NatteKatquote:Op maandag 8 juli 2024 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kunnen we daarna lekker klagen dat we zand overal hebben.
Ik verheug mij alvast op de warme chocolademelk met slagroomquote:
Super SARS ineensquote:
Bij een kennis van mijn ouders is de reuk nooit teruggekomenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het nu nogRuik en proef nog steeds niks
Ik zat laatst te MyCroften en viel in zo'n topic binnen. Een of andere persoon die hier amper post die helemaal boos werd dat de meet alleen "op uitnodiging" was en dat ze zich buitengesloten voelde. Iedereen haar vertellen dat dit niet zo was, maar bleef maar doorgaan met het zelfmedelijden. Ik heb geen idee meer wie het wasquote:Op maandag 8 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel mensen gaan taggen maar dan vergeet ik geheid iemand en hebben we de poppen aan het dansen.
Klantenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Klant: "deze twee tickets hebben de allerhoogste prio en als die morgen niet af zijn zwaait er wat"
Wij: "oke, dat is niet volgens afspraak, maar als jullie nu alle informatie aanleveren waardoor we op dit moment niet verder kunnen is dat wellicht mogelijk. Kunnen jullie dat doen?"
Klant: "nee"
Stairway to heaven?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen corona losbarstte zou ik ook naar een Fok-meet gaan in Utrecht
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een kennis van mijn ouders is de reuk nooit teruggekomen
O ja, dat weet ik nogquote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat laatst te MyCroften en viel in zo'n topic binnen. Een of andere persoon die hier amper post die helemaal boos werd dat de meet alleen "op uitnodiging" was en dat ze zich buitengesloten voelde. Iedereen haar vertellen dat dit niet zo was, maar bleef maar doorgaan met het zelfmedelijden. Ik heb geen idee meer wie het wasNiet iemand die hier nu nog post
Heb je de ellenboog-afdrukken nog steeds in je zij zitten?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren bij een AYCE geweest en snap nu volkomen waarom die mensen allemaal zo'n SBS6 gezicht hebben.
Hm.quote:
Ga je vandaag iets kwekduurs eten om te compenseren?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren bij een AYCE geweest en snap nu volkomen waarom die mensen allemaal zo'n SBS6 gezicht hebben.
Oh god ja, wie was dat ook weer.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat laatst te MyCroften en viel in zo'n topic binnen. Een of andere persoon die hier amper post die helemaal boos werd dat de meet alleen "op uitnodiging" was en dat ze zich buitengesloten voelde. Iedereen haar vertellen dat dit niet zo was, maar bleef maar doorgaan met het zelfmedelijden. Ik heb geen idee meer wie het wasNiet iemand die hier nu nog post
Kilo's pijnboompittenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vandaag iets kwekduurs eten om te compenseren?
Minimaal 500 gram stiek, want het oog wil ook wat.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je daar ook vlees enz?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met @:elvi geweest, was wel lekker.
Was dat ook weer een meet op uitnodiging?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met @:elvi geweest, was wel lekker.
Vond het er zelfs een beetje naar toilet ruiken, boven het eten, wat een pure armoede zeg.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je de ellenboog-afdrukken nog steeds in je zij zitten?
Hieronder een visuele presentatie van US bij een AYCE:
[ afbeelding ]
Gewoon een supermarkt binnenlopen is ook al voldoende, tegenwoordigquote:
quote:
Misschien dat CL het nog weetquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het er zelfs een beetje naar toilet ruiken, boven het eten, wat een pure armoede zeg.
De kans is erg groot dat je dan zo'n hele nare hebt en je nooit meer pijnboompitten eet omdat je het de rest van de week nog proeft.quote:
Oehquote:
Nee dat was een privémeet in Rotterdam die strandde in Utrecht.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was dat ook weer een meet op uitnodiging?
Uit China.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
De kans is erg groot dat je dan zo'n hele nare hebt en je nooit meer pijnboompitten eet omdat je het de rest van de week nog proeft.
Begon de naam met een F en eindigde het op sel?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat CL het nog weetIk heb geen zin om opnieuw te gaan zoeken, geen idee ook hoe ik er bij uit kwam (waar ik origineel op aan het zoeken was bedoel ik)
Maar toen ik dat las dacht ik echt "hoe kan je zo nog zijn na je 16e?"
Ben al bij als mijn darmen niet gaan punkdansen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die had ik onthouden.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Begon de naam met een F en eindigde het op sel?
Hij neemt nu een bad in kaviaar.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
HdPquote:Op maandag 8 juli 2024 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij neemt nu een bad in kaviaar.
Staat die niet allang op anoniem?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens meerquote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat die niet allang op anoniem?
Volgens mij ging dit over de meet bij Cubanita vorig jaar.
Was het veel +. goedkoop? Dan is het een goede kandidaat voor de volgende KSC meet. Zeker als 4E kan bestellen dan blijven we eten.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het er zelfs een beetje naar toilet ruiken, boven het eten, wat een pure armoede zeg.
Dat is nog best recent.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je dan weer tegenover mij zitten?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het veel +. goedkoop? Dan is het een goede kandidaat voor de volgende KSC meet. Zeker als 4E kan bestellen dan blijven we eten.
Ik maak nooit flauwe opmerkingen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht even dat het een flauwe opmerking was, maar het is inderdaad uit china lees ik nu
Is echt niet in orde daar hoor.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het veel +. goedkoop? Dan is het een goede kandidaat voor de volgende KSC meet. Zeker als 4E kan bestellen dan blijven we eten.
Nee, zo kennen we je helemaal nietquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak nooit flauwe opmerkingen.
Ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://stadspark.nihaorestaurants.com/quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent een soort Duitser?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maak dat de kat wijsquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dit is geheel langs mij heen gegaanquote:
Zekerquote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je dan weer tegenover mij zitten?
Italiaanse oogst was mislukt, toen bedacht de Chinese maffia dat ze daar ook pijnbomen hebben groeien.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht even dat het een flauwe opmerking was, maar het is inderdaad uit china lees ik nu
Gatver meteen een kinderspeelplaats. Dan hoef ik al niet meerquote:Op maandag 8 juli 2024 11:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://stadspark.nihaorestaurants.com/
Ik ben ook eens in Den Bosch bij een AYCE geweest. Alles smaakte daar zo ongeveer hetzelfde ook.quote:
Bedankt Chinese maffia, nu eet ik nooit meer pijnboompittenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Italiaanse oogst was mislukt, toen bedacht de Chinese maffia dat ze daar ook pijnbomen hebben groeien.
er zitten anders genoeg kleuters in de scquote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gatver meteen een kinderspeelplaats. Dan hoef ik al niet meer
Het ging ook niet dagenlang door ofzo, dus vrij makkelijk te missen als je niet toevallig aan het posten was.quote:
Mijn vader zat laatst eens bijna vast in een glijbaan. Die dacht nog even met de kleinzoon mee te gaan. Konden we bijna de brandweer bellen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zat laatst eens bijna vast in een glijbaan. Die dacht nog even met de kleinzoon mee te gaan. Konden we bijna de brandweer bellen.
en er gaan sowieso wel vaker dingen langs mij doorquote:Op maandag 8 juli 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging ook niet dagenlang door ofzo, dus vrij makkelijk te missen als je niet toevallig aan het posten was.
Bij dit soort tenten beter van wel, kunnen ze tenminste in een APART DEEL lopen janken.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
wel een leuk verhaal voor de sc als iemand vast komt te zittenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader zat laatst eens bijna vast in een glijbaan. Die dacht nog even met de kleinzoon mee te gaan. Konden we bijna de brandweer bellen.
Die in Rosmalen, met al die foute auto's voor de deur?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook eens in Den Bosch bij een AYCE geweest. Alles smaakte daar zo ongeveer hetzelfde ook.
Autotron?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in Rosmalen, met al die foute auto's voor de deur?
Ik voelde me gewoon overgeslagen jaquote:Op maandag 8 juli 2024 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rosmalen, wie gaat daar nu naartoe?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die in Rosmalen, met al die foute auto's voor de deur?
Hallo, persoon die hier amper postquote:Op maandag 8 juli 2024 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik voelde me gewoon overgeslagen ja
Ik zou echt niet weten hoe ik zoiets moet terugvinden.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:30 schreef RockNijntje het volgende:
Het is ook echt niet meer terug te vinden omdat jullie er continu over lopen te memen![]()
"Meet dit dat" "Oh, is het op uitnodiging?"
Direct iedereen overprikkeld en chagrijnigquote:Op maandag 8 juli 2024 11:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
RockNijntje is wel ervaren met mycroftquote:Op maandag 8 juli 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik zoiets moet terugvinden.
Ja enquote:Op maandag 8 juli 2024 11:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
is dit code voor iets? "de geit is gemolken"
Ja, om de excel te updatenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn er serieus mensen die dingen terug gaan zoeken?
Wat is daar raar aan? Dat is toch beter dan (foutieve) aannames maken of er eindeloos over doorpraten omdat niemand het nog weet?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie ben jij en wat heb je met 4ebe gedaan?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en
"De kip staat in de oven, ik herhaal: de kip staat in de oven."
Zoals nu?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Dat is toch beter dan (foutieve) aannames maken of er eindeloos over doorpraten omdat niemand het nog weet?
Oh shieeeetquote:Op maandag 8 juli 2024 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met 4ebe gedaan?
De echte 4e zou nooit kip typen..
Toch veel leuker om uit de bocht te vliegen met allerlei foutieve aannames.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Dat is toch beter dan (foutieve) aannames maken of er eindeloos over doorpraten omdat niemand het nog weet?
Net als van die vrouwen die zeggen, "mag ik je telefoon eens checken?'quote:Op maandag 8 juli 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
*spuugt broodje met kaas uitquote:Op maandag 8 juli 2024 11:33 schreef McGrath het volgende:
Ik had net wel even gemycroft en zag dat pastel de grath nog een grap is tussen twee users
Precies, daarom ging ik toch maar zoekenquote:
Moet je maar geen grappige opmerkingen maken als ik aan het eten benquote:Op maandag 8 juli 2024 11:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, heb je geen opvoeding gehad
Ik snap niet wat er grappig aan isquote:Op maandag 8 juli 2024 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je maar geen grappige opmerkingen maken als ik aan het eten ben
10.000 nichtjes en 1 gek neefje.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch veel leuker om uit de bocht te vliegen met allerlei foutieve aannames.
Kun je anders misschien eens een stamboom maken van de familie UitStraling?
Hoe kan dat nou?quote:
Dat ik een broodje kaas uitspuug of Pastel de Grath?quote:
uitgespuugde kaas?quote:
Iewl pindakaasquote:Op maandag 8 juli 2024 11:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een broodje pindakaas eten
Pastel de Grathquote:Op maandag 8 juli 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik een broodje kaas uitspuug of Pastel de Grath?
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:33 schreef McGrath het volgende:
Ik had net wel even gemycroft en zag dat pastel de grath nog een grap is tussen twee drie users
Het gaat hier 7000 keer per dag over ratten.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zat laatst te eten, werden hier ineens ratten gepost. Dat was ook wel eventjes een kleine meh, terwijl ik net op een hapje zat te kauwenDan liever pastel.
de ratten van Ama?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zat laatst te eten, werden hier ineens ratten gepost. Dat was ook wel eventjes een kleine meh, terwijl ik net op een hapje zat te kauwenDan liever pastel.
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
?quote:
Beetje vertrouwen mag inderdaad wel.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als van die vrouwen die zeggen, "mag ik je telefoon eens checken?'
Dit was met foto. Maar goed, ik geef mezelf dan maar de schuld dat ik op gekke tijden eetquote:Op maandag 8 juli 2024 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat hier 7000 keer per dag over ratten.
Of WHIEEEEEEEEEEEEPquote:Op maandag 8 juli 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
KAAAAAAAAS
Nee, werkt toch niet zoals KIEEEEEP
Nou ja vind het sowieso zeer ongepast om ongedierte te posten.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was met foto. Maar goed, ik geef mezelf dan maar de schuld dat ik op gekke tijden eet
Jijzelf oenemeloen, dat was het grapje dat ik probeerde te makenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
wie is de 3e? ik had het over jou en 4E
Jijzelf.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
wie is de 3e? ik had het over jou en 4E
Ik snap dat zelfs...quote:Op maandag 8 juli 2024 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij zelf oenemeloen, dat was het grapje dat ik probeerde te maken
Sinds vanochtend alquote:
Ja die kaulo klanten potdommequote:Op maandag 8 juli 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds vanochtend al
Is iedereen een beetje edgy, omdat het maandag is of zo ?
Je weet wat kaulo betekent toch?quote:
Meh, rat, caaf, kat, zelfde idee.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was met foto. Maar goed, ik geef mezelf dan maar de schuld dat ik op gekke tijden eet
Ik kende 'm alleen als versterkend woord. TIL.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wat kaulo betekent toch?
Hond, paard, dinosaurus, Orka, Blauwe Vinvisquote:
Ik heb wel het idee dat het een beetje begon vanaf die St. Barts postquote:Op maandag 8 juli 2024 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe denk ik serieus dat het IQ onder de 50 zakt.
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hond, paard, dinosaurus, Orka, Blauwe Vinvis
Orka als huisdier.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen meteen chagrijnig omdat ze daar niet zijn nu.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het een beetje begon vanaf die St. Barts post
Ja ehhh... Als we dan toch aan opsommingen doenquote:
Orka de caafquote:
Ja man, zieke cravings naar dat ijs van 100 euro per bolletjequote:Op maandag 8 juli 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen meteen chagrijnig omdat ze daar niet zijn nu.
Vooral naar "niet op kantoor zitten"quote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja man, zieke cravings naar dat ijs van 100 euro per bolletje
En een bootje die ze kunnen rammen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je wel een groepje Orka's hebben
Anders is het sneu
Blauwe vinvissen waren vroeger mijn lievelingsdiertjes maar ik snap nu niet meer zo goed waarom.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de lupa maar even naar de ijsboer rennen danquote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, een beetje verrijking is wel nodigquote:Op maandag 8 juli 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een bootje die ze kunnen rammen.
En een oceaanquote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je wel een groepje Orka's hebben
Anders is het sneu
Je heet toch geen Ingrid hè?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heet Henk, dat weet je toch.quote:
Iewwwquote:Op maandag 8 juli 2024 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben ook wat knorrig omdat het voelt alsof m'n ingewanden leeggelepeld worden, dus meh.
Ja, dat is wel handigquote:
Cubanita ?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het was wel de Utrechtmeet waar lui zich buitengesloten voelden.
/spuit elf
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jijzelf oenemeloen, dat was het grapje dat ik probeerde te maken
Ik wil hier niks mee te maken hebbenquote:
Oh nee absoluut niet, maar voor 100 euro huur ik liever een leuk autootje en ga ik de hele dag door Albanië rijden en mooie dingen kijken en lekker etenquote:
De boze Gibraltar pod.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En een bootje die ze kunnen rammen.
Gezienquote:Op maandag 8 juli 2024 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Aanraaddocu voor de mensen die 'm nog niet gezien hebben
Oke, dan zal ik de opmerking niet meer maken, Bilal.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Ik wil hier niks mee te maken hebben
Collega van me heeft dat 2 weken geleden ook gedaan, die is nu nog aan het krabbenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet, maar voor 100 euro huur ik liever een leuk autootje en ga ik de hele dag door Albanië rijden en mooie dingen kijken en lekker eten
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was er een Utrechtmeet?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het was wel de Utrechtmeet waar lui zich buitengesloten voelden.
/spuit elf
Nee, gaat over een rondreis in een huurauto in Albanië.quote:
Oh oke, even gemist danquote:
Ehhh, m'n agenda zegt oktoberquote:
Moej daar doen dan. Eoa onooglijk kutdorp naast Parijs. https://en.wikipedia.org/(...)lemy,_Seine-et-Marnequote:Op maandag 8 juli 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen meteen chagrijnig omdat ze daar niet zijn nu.
Oke, is goedquote:Op maandag 8 juli 2024 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Knal dit topic even vol want het is niet meer te redden.
Maar Heinde zat vol en toen zijn we naar Cubanita gegaan, die zit ernaast. In Woerden.quote:
IK SNAP HEM NIET EENSquote:Op maandag 8 juli 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik de opmerking niet meer maken, Bilal.
Dit is voor de harige bergmensen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moej daar doen dan. Eoa onooglijk kutdorp naast Parijs. https://en.wikipedia.org/(...)lemy,_Seine-et-Marne
Ja, maar er valt niet echt iets te snappen behalve dat het leuk in de oren klinktquote:
OH. WACHTquote:Op maandag 8 juli 2024 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Heinde zat vol en toen zijn we naar Cubanita gegaan, die zit ernaast. In Woerden.
Pam pam pamquote:Op maandag 8 juli 2024 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH. WACHT
Nee, dan heb ik dat nooit aangepast in m'n agenda, die naam.
nou geniet ervanquote:Op maandag 8 juli 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er valt niet echt iets te snappen behalve dat het leuk in de oren klinkt
Pastel de Grath![]()
![]()
Met volle teugen nuquote:
Dat was gewoon in het topic zelf?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het buitengesloten voelen-verhaal kwam in december pas op gang. Ik weet ook precies waarom ik het wél gezien heb, want ik zat me te vervelen in de auto.
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was gewoon in het topic zelf?
Niemand.quote:
Handig.quote:
Wehehehe. Werd nog waarheid ook.quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom in februari als @:dud0r me uitnodigt
Ging het dan toch over 't Zusje in februari al?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het buitengesloten voelen-verhaal kwam in december pas op gang. Ik weet ook precies waarom ik het wél gezien heb, want ik zat me te vervelen in de auto.
JA DAT WETEN WE DUS NOG STEEDS NIET VERDORIEquote:
We waren toen bezig met de volgende inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging het dan toch over 't Zusje in februari al?
Two-B?quote:Op maandag 8 juli 2024 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn favoriete broodjeszaak in de buurt van kantoor gaat sluiten
En dan zijn we ook nog naar Amersfoort geweestquote:Op maandag 8 juli 2024 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, derp, want Zusje/Utrecht was rond m'n verjaardag.
Nee maar Fles die weet steeds de naam van iemand die hier af en toe post niet en toen noemde hij hem Kukelekutskut. En ongeveer gelijktijdig had 4E volgens mij per ongeluk pastel de nat in de TT gezet, omdat de TT afgeknipt werd. Dus pastel de nat was al helemaal hilarisch en door dat gekloot met Kukelekutskut kwam er toen ineens Pastel de Grath bijquote:
Ja die.quote:
Shii heeft gewoon een huisje in Foqueville tochquote:Op maandag 8 juli 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja die.
Ik was te ver gescrolld en zag 'm niet meer.
Ja, het was supermeligquote:Op maandag 8 juli 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee maar Fles die weet steeds de naam van iemand die hier af en toe post niet en toen noemde hij hem Kukelekutskut. En ongeveer gelijktijdig had 4E volgens mij per ongeluk pastel de nat in de TT gezet, omdat de TT afgeknipt werd. Dus pastel de nat was al helemaal hilarisch en door dat gekloot met Kukelekutskut kwam er toen ineens Pastel de Grath bijOf zoiets.
Helaas is er nu een bouwstop.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shii heeft gewoon een huisje in Foqueville toch
Jep. Is wat mij betreft ook gewoon welkom op dat soort dingen, maar da's wat anders dan lui die incidenteel binnenvallen allemaal gaan DM'en of ze pleasepleaseplease ook komen.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shii heeft gewoon een huisje in Foqueville toch
Weer een typisch voorbeeld van incrowd grapje. Niet vreemd dat mensen afhaken.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was supermelig![]()
![]()
Maar volgens mij vonden alleen wij tweeën het grappig en voor de rest helemaal niemand.
Ja gek he. Neem dan een normale naam die mensen kunnen onthouden of zo.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar Fles die weet steeds de naam van iemand die hier af en toe post niet en toen noemde hij hem Kukelekutskut.
De bouwopzichter is er al een tijdje nietquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gek he. Neem dan een normale naam die mensen kunnen onthouden of zo.
Oké Mr_Flashquote:Op maandag 8 juli 2024 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gek he. Neem dan een normale naam die mensen kunnen onthouden of zo.
Natuurlijke selectiequote:Op maandag 8 juli 2024 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer een typisch voorbeeld van incrowd grapje. Niet vreemd dat mensen afhaken.
Wat heeft hij gedaan om zijn medische titel te verliezen?quote:
Maar echt. Liever af en toe wat melig dan continu zo'n chagrijnige stierenkop.quote:
Het is dan ook meer lachen met de baarmoedermond dan met de bovenste mond schat ik zo in.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het was supermelig![]()
![]()
Maar volgens mij vonden alleen wij tweeën het grappig en voor de rest helemaal niemand.
EN dat ik nou helemaal uit m'n koekie ga en zoquote:
Was even zijn username vergetenquote:Op maandag 8 juli 2024 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan om zijn medische titel te verliezen?
They are lazy. They play sports well. Okquote:Op maandag 8 juli 2024 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Zero fucks given![]()
[ x ]
het spijt me, ik ben blij dat jullie het grappig vinden, ga vooral doorquote:Op maandag 8 juli 2024 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echt. Liever af en toe wat melig dan continu zo'n chagrijnige stierenkop.
Oh ik wist niet dat je je aangesproken voelde, ik had het ook helemaal niet specifiek over dit grapjequote:Op maandag 8 juli 2024 12:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
het spijt me, ik ben blij dat jullie het grappig vinden, ga vooral door
Bak een eiquote:Op maandag 8 juli 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchtijd maar ik heb mijn brood al op en er was heel weinig brood dus ik heb wel nog steeds honger![]()
#geefgeld
ik heb een "snacksalade"quote:
zo vervelend dat ik weer een tijdje weg gaquote:Op maandag 8 juli 2024 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je je aangesproken voelde, ik had het ook helemaal niet specifiek over dit grapjeAls je het vervelend vindt moet je het vooral aangeven
Ja en lekker interessant dat mensen dan afhaken.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echt. Liever af en toe wat melig dan continu zo'n chagrijnige stierenkop.
Ook voor jou is het maandag?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook meer lachen met de baarmoedermond dan met de bovenste mond schat ik zo in.
dat lijkt me geen lekkere combiquote:Op maandag 8 juli 2024 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat een salade van Snickers en bitterballen?
Wtf heb ik net gezienquote:Op maandag 8 juli 2024 12:02 schreef datismijnmening het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Zero fucks given![]()
[ x ]
Van die kleine tikjes tergen de scheenbenen en dan giechelende en blozende weer wegrennen en in een holletje kruipen.quote:
Ik ben er nog niet over uit.quote:
Nou nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
het spijt me, ik ben blij dat jullie het grappig vinden, ga vooral door
Is IJs jouw zusje?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo vervelend dat ik weer een tijdje weg ga
Chihuehuequote:Op maandag 8 juli 2024 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die kleine tikjes tergen de scheenbenen en dan giechelende en blozende weer wegrennen en in een holletje kruipen.
een gekookt eiquote:
quote:
Ik zie een verband.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die kleine tikjes tergen de scheenbenen en dan giechelende en blozende weer wegrennen en in een holletje kruipen.
Maandverband?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit een soort hond met een scheve bek?
Noem me maar Bilalquote:Op maandag 8 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, zonder gekheid: het is in 't topic wel noodzaak om zeer duidelijk aan te geven als je niet met een bepaalde naam aangesproken wil worden, teveel sarcasten hier.
ik weet alleen dat Frebbie niet meer magquote:Op maandag 8 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, zonder gekheid: het is in 't topic wel noodzaak om zeer duidelijk aan te geven als je niet met een bepaalde naam aangesproken wil worden, teveel sarcasten hier.
Ja, eens. Ik weet nu nog steeds niet of McGrath net serieus was of nietquote:Op maandag 8 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Noem me maar Bilal
(en ik heb niks tegen als ze pastel de grath grappig vinden, moeten ze vooral doen, maar ik snap de grap gewoon niet)
Dat had ik met Frebbiequote:Op maandag 8 juli 2024 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik weet nu nog steeds niet of McGrath net serieus was of niet
In mijn vorige post was ik het meest serieus van alle, noem me Bilal.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik weet nu nog steeds niet of McGrath net serieus was of niet
Alle vrolijkheid op de maandag is toch al weggevaagd, dus dit kan er ook wel bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |