Lolquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie gaat viral![]()
![]()
[ x ]
'WILD' Watch awkward moment ESPN journalist congratulates player on his perfect English.. not realising star from New Zealand
The awkward exchange travelled spread like wildfire on social media
[..]
Matt Garbett and his NAC Breda team-mates pulled off a stunning upset in their second game back in the Eredivisie last weekend.
https://www.thesun.co.uk/(...)st-nterview-english/
Hansie![]()
![]()
Nou ja de uitzending van vanavond is eigenlijk een voortzetting van de afgelopen maanden: bij weinig nieuws lullen ze gewoon de uitzending vol met oude verhalen en talloze herhalingen van fragmenten, het nadeel van elke dag een uitzending moeten maken. Dat moeten ze echt niet te vaak doen want dan gaat het een lang seizoen worden en haakt de kijker af. Als trouwe kijker ken ik die verhalen ondertussen wel.. Micheal Boogerd zit de VI-kijker ook niet op te wachten, had niks te vertellen. Zet dan niemand aan de bar. Je merkt al dat ze moeite hebben met finden van (relevante) gasten.quote:
Saaie ventquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dijkshoorn is een slechte gast![]()
Bij gebrek aan nieuws kan je het programma onderhand overslaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat dit programma in herhaling aan het vallen is.
Al maanden/jaren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat dit programma in herhaling aan het vallen is.
Nicoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dijkshoorn is een slechte gast![]()
Leg eens uit. Hij is alles behalve saai. Hard praten of luid lachen maakt je niet interessant. Zie Gijp. Heeft nooit iets te melden.quote:
Ze moeten het gewoon bij hun leest houden. Voetbal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuws kan je het programma onderhand overslaan.
Dit dus. Daarom is Vandaag Inside verre van interessant geworden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon bij hun leest houden. Voetbal.
Daar hebben ze zelf de inhoud ook helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Ze wilden een soort Barend en Van Dorp worden, maar het enige waar het over gaat is of Rutte geneukt heeft..
Mooi!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:49 schreef prievieleezjuh het volgende:
Dijkshoorn noemt hier Fok! (vanaf 3.48): https://www.kijk.nl/programmas/vandaag-inside/PvNdsdHuOGNmnj
Oh leuk, ik heb FOK! blijkbaar verkochtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:49 schreef prievieleezjuh het volgende:
Dijkshoorn noemt hier Fok! (vanaf 3.48): https://www.kijk.nl/programmas/vandaag-inside/PvNdsdHuOGNmnj
Zijn Brusselmans en Grunberg al aangepakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuws kan je het programma onderhand overslaan.
Lekker man, huisje aan de costa, rentenierenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Oh leuk, ik heb FOK! blijkbaar verkocht
Kan toch nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Oh leuk, ik heb FOK! blijkbaar verkocht
De keer dat ik vorige week keek, volgens mij de eerste, deden ze dat. Was goed te pruimen. Alleen op het laatst weer rechts gezeik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
Het lijkt erop dat ze het weer wat meer over voetbal gaan hebben? Op zich een goede zaak. 70 procent voetbal en 30 procent ander nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |