Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt me niet...
Al kan het wel in een lokaal
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonen
Momentquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
TT toch even aangepast, @:Gast_op_Afstand_GOA heb jij een foto voor in de OP?
Ze is 23 hèquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja eens.. en ze is een wildequote:
Jeetje, je glas zal toch maar eens halfvol zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Here you go!Staat er in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positiefquote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positief
Done!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?
Meningquote:Op zondag 7 juli 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij past niet bij je gedrag.
neequote:Op zondag 7 juli 2024 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand die trouwens mijn AVA nu herkent?
Jammer, tot morgen maar weerquote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, dagelijkse post quotum al weer over
Foeiquote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, dagelijkse post quotum al weer over
Utoquote:Op zondag 7 juli 2024 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand die trouwens mijn AVA nu herkent?
Allesto do to pick up chickiesquote:Op zondag 7 juli 2024 20:56 schreef D. het volgende:
2e soortgelijke filmpje wat ik tegenkom, en ik kan niet ophouden met kijken
Die kon lekker liegen iddquote:Op zondag 7 juli 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond haar destijds lekker
Maar er kwam niets uit...
Zo lang geleden kan je nagaanquote:Op zondag 7 juli 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Aan je geheugen mankeert niets
Als je het hebtquote:Op zondag 7 juli 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets is zo veranderlijk als ... 'haar' ...
Metooquote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie tijden... Ik herinner me nog wel meer
Dat mag Bosquote:Op zondag 7 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij nooit 1 seconde van Utopia gezien of me er mee bezig gehouden...
Ben er echt een hoop kwijt hoor .. maar dan waren ze vast boringquote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie tijden... Ik herinner me nog wel meer
Ja, daar was Malek, de agent waar ik voor mod. Hem was voor ons mods een ticket beloofd, maar dat waren ze vergeten of zo. Anyway, ik ben niet geweest. Achteraf maar goed ook er zijn mensen besmet geraakt met het norovirus en covid.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ..Was je nog op switchcon geweest ? Zag wel een police spot .. Nod to the mod
Alles kwam daar wel samen idd ... Vond het wel grappig om te volgen ... nu zie je iedereen weer verspreiden ...quote:Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, daar was Malek, de agent waar ik voor mod. Hem was voor ons mods een ticket beloofd, maar dat waren ze vergeten of zo. Anyway, ik ben niet geweest. Achteraf maar goed ook er zijn mensen besmet geraakt met het norovirus en covid.
Jij volgt irl streamers op Twitch?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kwam daar wel samen idd ... Vond het wel grappig om te volgen ... nu zie je iedereen weer verspreiden ...
Ja sommige .. vooral die reizen ... maar soms kom je andere gasten tegen en denk je ff kijken ... ik ben verder zelf niet actief als streamer zelfquote:
Ja ik volg er ook een paar. Kan zeer vermakelijk zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige .. vooral die reizen ... maar soms kom je andere gasten tegen en denk je ff kijken ... ik ben verder zelf niet actief als streamer zelf
Maar je heet nog wel steeds hetzelfde ...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik volg er ook een paar. Kan zeer vermakelijk zijn.
Ik heb ook al jaren niet meer gestreamd. Eigenlijk sinds ik gitaar ben gaan spelen.
Jah, mensen kennen me op Twitch onder die naam. En de meesten zijn Engelstalig dus hebben toch geen idee wat het betekent.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je heet nog wel steeds hetzelfde ...Sinds december kwam ik hier weer terecht en op discord.. was op zoek naar bepaalde Spaanse live-streams van Amazon ... die waren hier te volgen , maar werden al gauw gebanned en uiteindelijk was het op Discord te volgen ... maar blijven hangen op die 2
Same.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:13 schreef chufi het volgende:
Soms lurk ik mee zonder iets te melden , maar soms post ik ook gewoon...
Ze streamden live Amazon Prime stream op twitch , dat van Amazon is natuurlijk... Hidiho werd zo ook vaak gebantquote:Op zondag 7 juli 2024 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Same.
Waarom werden die Spaanse streamers geband? En hebben ze weleens van Kick gehoord? Daar mag een stuk meer, maar het publiek is daar ook best wel toxic vaak.
Yep die ken ik ook allebei. Wel gaaf hoe zijn vriendin nu zelf haar fiets avonturen over de hele wereld streamt nadat ze samen met Hitch tandem streams had gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:19 schreef chufi het volgende:
Hitch bijvoorbeeld volgende we hier een tijdje op zn Europees avontuur starting pandemenia .. Bij toeval via zn fietsende meisje kwam ik hem weer tegen ... Beide op weg naar Rotterdam ... zij op de fiets vanaf Athene en hijj liftend vanuit US via Denmark... grappig soms wel
Ah ja, dat mag niet. Kom je denk ik op Kick ook niet mee weg.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze streamden live Amazon Prime stream op twitch , dat van Amazon is natuurlijk... Hidiho werd zo ook vaak gebant
Ik kan er niet naar kijken omdat het allemaal darkmode is en er is geen optie om naar lightmode over te schakelen. Witte letters op een zwarte achtergrond wordt mijn migraine brein niet blij van.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:24 schreef chufi het volgende:
Kick heb ik wel , maar daar gebeurt nog weinig dat ik dan volg
Is Kick ook Amazon?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja, dat mag niet. Kom je denk ik op Kick ook niet mee weg.
Ja klopt ... maar alles gaat achter pay ...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen enkele site zit te wachten op copyright claims.
Ja en dat omzeil je dus als je het gaat streamen. Dan gaan mensen om geld zeuren.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... maar alles gaat achter pay ...
Die streamers doen het ook niet voor niets ...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dat omzeil je dus als je het gaat streamen. Dan gaan mensen om geld zeuren.
Nou ja, precies. Ze verdienen geld met het uitzenden van copyrighted materiaal. Vinden de eigenaars niet chillquote:Op zondag 7 juli 2024 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die streamers doen het ook niet voor niets ...
Ja ok dat is idd een dingetje... maar ik geb bv een account voor Prime Nederland en ook in Spanje maar ik kan die content niet zien , wat ik ook probeer ..quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja, precies. Ze verdienen geld met het uitzenden van copyrighted materiaal. Vinden de eigenaars niet chill
Dan zou ik er snel klaar mee zijn...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok dat is idd een dingetje... maar ik geb bv een account voor Prime Nederland en ook in Spanje maar ik kan die content niet zien , wat ik ook probeer ..
Dus eerst via twitch en later via Discord werkte het .. maar zie idd veel comments over twitch en mensen die naar Kick gaan.. ziet er hetzelfde uit welquote:
Ik weet niet of ik je goed snap, maar als een streamer copyrighted materiaal uitzendt dan is dat ook toegankelijk voor mensen die geen Prime hebben. Of op discord, hoewel je dat volgens mij wel kan omzeilen door je server privé te maken. Maar niet geheel zeker hoor, ook op Discord hebben ze regeltjes.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eerst via twitch en later via Discord werkte het .. maar zie idd veel comments over twitch en mensen die naar Kick gaan.. ziet er hetzelfde uit wel
Ja ik weet het ... discord alleen voor leden bv ... anyways geen details met jouwquote:Op zondag 7 juli 2024 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je goed snap, maar als een streamer copyrighted materiaal uitzendt dan is dat ook toegankelijk voor mensen die geen Prime hebben. Of op discord, hoewel je dat volgens mij wel kan omzeilen door je server privé te maken. Maar niet geheel zeker hoor, ook op Discord hebben ze regeltjes.
Ja je mod met de politie ... logisch tochquote:Op zondag 7 juli 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ... discord alleen voor leden bv ... anyways geen details met jouw
Ik kan me niet herinneren dat ik om details vroegquote:Op zondag 7 juli 2024 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je mod met de politie ... logisch toch
Zo is datquote:Op zondag 7 juli 2024 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik om details vroeg![]()
Ik heb geen enkele behoefte om een random Spaanse discord server te joinen.
Hey heerquote:
Mag niet klagen. Steeds meer de goede kant op.......Ga wel nog ff liggen.quote:
Dat is fijn te horen.quote:Op maandag 8 juli 2024 06:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Steeds meer de goede kant op.......Ga wel nog ff liggen.
Morguhquote:
Morguh Chanel Zit je weer op de camping, of vindt je het weer niet best voor de camping?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Dit topic is niet meer bij te houden zo…
weekend thuis, morgen kids en woensdag weer naar de camping, vrijdag in de loop van de dag weer naar huis, zaterdag uit eten en de week erop woensdag weer naar de camping enz enzquote:Op maandag 8 juli 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel Zit je weer op de camping, of vindt je het weer niet best voor de camping?
Druk leven zo van huis naar de camoing. Gelukkig kan alle blijven staan.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
weekend thuis, morgen kids en woensdag weer naar de camping, vrijdag in de loop van de dag weer naar huis, zaterdag uit eten en de week erop woensdag weer naar de camping enz enz
Schijnt een lokale gewoonte te zijn, volgens @Gast_op_Afstand_GOAquote:
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt een lokale gewoonte te zijn, volgens @:Gast_op_Afstand_GOA
Waar is lokaal?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijnt een lokale gewoonte te zijn, volgens @:Gast_op_Afstand_GOA
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was vandaag na het sporten nog even de stad in, zwikte door mijn enkel en kwam op straat terecht. Het valt gelukkig mee, maar dat was wel even schrikken. Donderdag een concert waarbij ook gedanst moet worden en als ik echt iets ergs had gehad, was dat ook moeilijk geworden.
Ja, ik ga niet meer zomaar voor iets de deur uit de komende dagenquote:
ja zeker druk, 2 huishoudens pffffquote:Op maandag 8 juli 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk leven zo van huis naar de camoing. Gelukkig kan alle blijven staan.
Ja als het nu prachtig weer is blijf je dan continu op de camping. Of is het altijd heen en weer?quote:
Als het erger was had je in een rolstoel gekund en vooraan kunnen zitten, elk nadeel hep zn voordeelquote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was vandaag na het sporten nog even de stad in, zwikte door mijn enkel en kwam op straat terecht. Het valt gelukkig mee, maar dat was wel even schrikken. Donderdag een concert waarbij ook gedanst moet worden en als ik echt iets ergs had gehad, was dat ook moeilijk geworden.
Dat is waarquote:Op maandag 8 juli 2024 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het erger was had je in een rolstoel gekund en vooraan kunnen zitten, elk nadeel hep zn voordeel
En dan recalcitrant blijven zitten als er een staande ovatie komtquote:Op maandag 8 juli 2024 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het erger was had je in een rolstoel gekund en vooraan kunnen zitten, elk nadeel hep zn voordeel
Kilometer of 10 van elkaar?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dezelfde contrei?
Daar heb je je voet toch niet voor nodig?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waarMaar dan wil ik alsnog wel mee kunnen zingen
Recalcitrant, geoorloofd, het is maar hoe je het noemtquote:Op maandag 8 juli 2024 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan recalcitrant blijven zitten als er een staande ovatie komt
Google zegt 20 km, ik vind dat dezelfde contrei, toch?quote:
Vind ik ook. Het is ook maar een kort ritje met de trein.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Google zegt 20 km, ik vind dat dezelfde contrei, toch?
Als de trein vanuit Nijmegen net op stoom is is hij alweer in Arnhem.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is ook maar een kort ritje met de trein.
Ik gokte maar wat.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Google zegt 20 km, ik vind dat dezelfde contrei, toch?
Vanuit Arnhem Ben je er zo idd.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als de trein vanuit Nijmegen net op stoom is is hij alweer in Arnhem.
Denk ik, maar ik ben een treinn00b.
Het had niet veel gescheeld of Vitesse was niet meerquote:Op maandag 8 juli 2024 20:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gokte maar wat.
Maar het zijn elkaars aartsrivalen in het voetbal
ai dat is wel schrikken dan ja. Is ie dik nu?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Is dat nu helemaal goedgekomen?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of Vitesse was niet meer
Was het toevallig dit boek?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had vroeger een boek, kinderboek over WO2. Dat ging grotendeels over Renkum en Market Garden.
Helaas kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het vorige week gekocht.
Ja volgens mij ze ze een paar minuten voordat de termijn afliep 'gered'.quote:
Vitesse heeft nog één dagquote:Op maandag 8 juli 2024 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja volgens mij ze ze een paar minuten voordat de termijn afliep 'gered'.
quote:Op maandag 8 juli 2024 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
marcb1974:
[..]
Was het toevallig dit boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het vorige week gekocht.![]()
Heb je ook titel en auteur?
stupidity has become as common as common sense was before
Maar dat is toch oud nieuws? Ik dacht dat ze inmiddels gered waren.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Vitesse heeft nog één dag
Vitesse is nog één dag een betaaldvoetbalclub. Want volgens planning wordt de proflicentie morgen ingetrokken. De club heeft een week geleden een nieuw plan ingediend bij de beroepscommissie. Vermoedelijk wordt deze week bekend of dat plan wordt goedgekeurd. Dan kan de club toch blijven bestaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van jou is oud nieuws. Kijk maar naar de tijd.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is toch oud nieuws? Ik dacht dat ze inmiddels gered waren.
https://nos.nl/artikel/25(...)ken-op-tijd-bij-knvb
Aha, dus ze dachten gered te zijn, maar waren het toch (nog) niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat van jou is oud nieuws. Kijk maar naar de tijd.
Dat van mij is van vandaag.
Maar zal vast wel goed komenZou zonde zijn anders.
https://www.gld.nl/sport/(...)oolhof-uitgeschakeld
Onze dirigente geeft ons vaak als tip dat we bij hoge noten onze voeten extra goed in de grond moeten duwenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je je voet toch niet voor nodig?
Jaquote:Op maandag 8 juli 2024 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan recalcitrant blijven zitten als er een staande ovatie komt
Een beetje. Maar het valt nog mee. Het doet ook niet extreem veel pijn als ik erop sta, maar ik ga morgen maar niet al teveel lopenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ai dat is wel schrikken dan ja. Is ie dik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |