Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt me niet...
Al kan het wel in een lokaal
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonen
Momentquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
TT toch even aangepast, @:Gast_op_Afstand_GOA heb jij een foto voor in de OP?
Ze is 23 hčquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja eens.. en ze is een wildequote:
Jeetje, je glas zal toch maar eens halfvol zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Here you go!Staat er in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positiefquote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positief
Done!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?
Meningquote:Op zondag 7 juli 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij past niet bij je gedrag.
neequote:Op zondag 7 juli 2024 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand die trouwens mijn AVA nu herkent?
Jammer, tot morgen maar weerquote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, dagelijkse post quotum al weer over
Foeiquote:Op zondag 7 juli 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, dagelijkse post quotum al weer over
Utoquote:Op zondag 7 juli 2024 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand die trouwens mijn AVA nu herkent?
Allesto do to pick up chickiesquote:Op zondag 7 juli 2024 20:56 schreef D. het volgende:
2e soortgelijke filmpje wat ik tegenkom, en ik kan niet ophouden met kijken
Die kon lekker liegen iddquote:Op zondag 7 juli 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond haar destijds lekker
Maar er kwam niets uit...
Zo lang geleden kan je nagaanquote:Op zondag 7 juli 2024 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Aan je geheugen mankeert niets
Als je het hebtquote:Op zondag 7 juli 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets is zo veranderlijk als ... 'haar' ...
Metooquote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie tijden... Ik herinner me nog wel meer
Dat mag Bosquote:Op zondag 7 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij nooit 1 seconde van Utopia gezien of me er mee bezig gehouden...
Ben er echt een hoop kwijt hoor .. maar dan waren ze vast boringquote:Op zondag 7 juli 2024 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie tijden... Ik herinner me nog wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |