dat is code rood, dus de tekst en de code gaan niet samen.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Beter om morgen iedereen vrij te geven en thuis te blijven
Maar iedereen vrij geven is altijd een goed ideequote:Op maandag 8 juli 2024 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is code rood, dus de tekst en de code gaan niet samen.
Zon = code geelquote:Op maandag 8 juli 2024 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is code rood, dus de tekst en de code gaan niet samen.
Geschiedkundige for (minister) presidentquote:Op maandag 8 juli 2024 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar iedereen vrij geven is altijd een goed idee
quote:Op maandag 8 juli 2024 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zon = code geel
Verbrand door de zon = code rood
Trekpop van Geertquote:Op maandag 8 juli 2024 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geschiedkundige for (minister) president
Geert stuk hout in de nek leggenquote:
Wij hebben alleen maar windhozen en waterhozen.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
120 is best hoog, lijkt wel een tornado
Zijn gewoon tornado'squote:Op maandag 8 juli 2024 18:29 schreef quirina het volgende:
[..]
Wij hebben alleen maar windhozen en waterhozen.
Grote twisters zie je alleen maar in de USA
Mechelen 60 tot 70 mm?! Het KMI voorspelt 0mm dinsdag, 1 mm woensdag.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een bak water weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen?quote:Op maandag 8 juli 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het trekt hier precies over op het moment dat ik in een sporthal zit. Zal ook weer eens niet, was de laatste keer dat het hier onweerde ook al.
Morgen dubbelenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Morgen?
Mijn hardlooptraining zal wel weer niet doorgaan
Sowieso regent het echt 19 van de 20 dinsdagavonden dit jaar
zo'n sporthal hebben niet de beste daken, ik wens je erg veel succes en sterkte toe.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het trekt hier precies over op het moment dat ik in een sporthal zit. Zal ook weer eens niet, was de laatste keer dat het hier onweerde ook al.
In de regen kan jij gewoon hardlopenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Morgen?
Mijn hardlooptraining zal wel weer niet doorgaan
Sowieso regent het echt 19 van de 20 dinsdagavonden dit jaar
quote:A level 2 was issued across far NE France into Benelux and far NW Germany mainly for damaging gusts.
A level 1 surrounds that risk for similar hazards but with lower probabilities. An isolated tornado is possible along the cold front over Belgium/the Netherlands. In addition, a few heavy rain and large hail events are forecast.
Spatje regen hier, drupje daar. Dag erna gewoon weer zon en 25 graden.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:05 schreef quirina het volgende:
Ja al die mensen met drama scenario’s hier.
Volgens mij niemand. Alleen wat posts over mogelijke scenario's. Potentieel zwaar weer mgelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 20:05 schreef quirina het volgende:
Ja al die mensen met drama scenario’s hier.
Jeuj weer een keer in een lvl 2 gebied. Als het deze keer maar niet weer een dooie mus is.quote:
Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Morgen dubbelen@:monkyyy @:pisces29
Gemengd douchen buiten?quote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die wind gaat wel overlast geven en wellicht oranje, wat ik al dachtquote:Op maandag 8 juli 2024 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is nog geel, vraag me af op hoeveel uur tijd ze kunnen upschalen naar Oranje?
Dit model laat het zelfs helemaal droog houden hierquote:Op maandag 8 juli 2024 22:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
die wind gaat wel overlast geven en wellicht oranje, wat ik al dacht
[ x ]
Jij woont ook in Friesland, dan krijg je dat.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit model laat het zelfs helemaal droog houden hiergodsklere
Morgen om 19.00 moet ik de baan op. Poncho aan.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woensdag toch?quote:
als je zo ver vooruit kijkt is het wachten op teleurstelling.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:05 schreef Elan het volgende:
Volgende week eindelijk lage druk en stabiel zomerweer
Vorige keer werd het zelfs warmer dan we durfden te dromen.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je zo ver vooruit kijkt is het wachten op teleurstelling.
Het kan alle kanten op natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer werd het zelfs warmer dan we durfden te dromen.
Een stuk milderquote:Op maandag 8 juli 2024 23:05 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Id2 model is al een stuk milder, morgen aankijken, vergeleken met gisteren is het al een stuk opgeschoven.
het blijft koffiedik kijken zeker als alle modellen zo ver uit elkaar staan en helaas post iedereen op twitter alle doomscenarios,
Opbokken met Brusselquote:Op maandag 8 juli 2024 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een stuk milderwindstoten van 169km/u boven Brussel
voor nederland dan hequote:Op maandag 8 juli 2024 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een stuk milderwindstoten van 169km/u boven Brussel
Niet dat 169km/u uitkomt, maar toch
Nah heb er wel vertrouwen in. Is volgende week al dus redelijk betrouwbaar en luchtdruk in maanden niet zo gunstig geweest. Ook aangename koele nachten er bij, geen instabiele vochtige meuk voor de verandering.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je zo ver vooruit kijkt is het wachten op teleurstelling.
Lage druk en stabiel?quote:Op maandag 8 juli 2024 23:05 schreef Elan het volgende:
Volgende week eindelijk lage druk en stabiel zomerweer
Als je bij jullie iets verder het land in gaat dan neemt dat al snel af, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:27 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus 77% luchtvochtigheid buiten.*doet airco op dry mode zetten
Yup, is het nadeel van dichtbij de kust wonen in de zomermaanden. In de herfst/winter is het hier juist vaak milder dan het binnenland, dus ja. Het is maar wat je prefereertquote:Op dinsdag 9 juli 2024 09:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als je bij jullie iets verder het land in gaat dan neemt dat al snel af, toch?
Hier in Nederland ook vrijwel overal 70/80% momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |