Ik eet ijs ongeacht temperatuurquote:Op maandag 8 juli 2024 09:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hebben we wel nodig de komende dagen
Terreur buienquote:Op maandag 8 juli 2024 09:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het KNMI neemt iig ook geen blad voor de mond:
[..]
En in de modelbeoordeling:
[..]
Morgenavond wordt wel heftig ja..quote:Op maandag 8 juli 2024 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een bak water weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe harder het KNMI gaat waarschuwen, hoe meer het tegen gaat vallen zijn mijn ervaringen uit het verleden.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het KNMI neemt iig ook geen blad voor de mond:
[..]
En in de modelbeoordeling:
[..]
vanmorgen code geel op mijn phone, de ene keer is het niks, de andere keer zwaar, dat je meer aan code oranje denkt.quote:
Verkoelend buitjequote:Op maandag 8 juli 2024 10:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat een bak water weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crap, wordt het weer een hoge luchtvochtigheidquote:Op maandag 8 juli 2024 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende dagen weer een paar plaknachten
Vooral morgen wordt echt vies benauwd.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Crap, wordt het weer een hoge luchtvochtigheid
Tom Zwitser is een sukkeltje, want hij leest niet de inhoud. Het artikel en daarmee de kop is gewoon volkomen correct.quote:
De gemiddelde lucht en zeewater temperatuur is weer geleidelijk onder het record van vorig jaar aan het komen. (zie climatereanalyzer.org), maar nog steeds veel warmer dan alles v麑r 2023.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het mag hier in Nederland dan wel niet zo warm zijn geweest, maar sommige mensen (vaak klimaatontkenners en andere complot wappies) hebben vaak de neiging om te vergeten dat de wereld een ietsiepietsie groter dan ons kleine landje.
En dat het wereldwijd wel degelijk warmer wordt.
Zie ook de zee螚 en oceanen.
Maar ach, een kniesoor die daar op let.
kunnen we weer aan het blauwe wielrenners pompjequote:Op maandag 8 juli 2024 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral morgen wordt echt vies benauwd.
komt door de zon, planeten, heelal, vulkanen, de mens is te nietig om op wereldschaal iets aan het klimaat te veranderen.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het mag hier in Nederland dan wel niet zo warm zijn geweest, maar sommige mensen (vaak klimaatontkenners en andere complot wappies) hebben vaak de neiging om te vergeten dat de wereld een ietsiepietsie groter dan ons kleine landje.
En dat het wereldwijd wel degelijk warmer wordt.
Zie ook de zee螚 en oceanen.
Maar ach, een kniesoor die daar op let.
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou morgenavond naar een BBQ gaan maar denk niet dat het doorgaat
Klimaatveranderingen op aarde waren er inderdaad al lang voor de mens zijn intrede deed, en die zullen er ook zijn als de mens ooit uitgestorven is.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komt door de zon, planeten, heelal, vulkanen, de mens is te nietig om op wereldschaal iets aan het klimaat te veranderen.
Maar 0,8蚓 lager dan het wereldwijde hitterecord van juni 2024, en 0,6蚓 lager dan gemiddeld in juni, hoezo niet zo warm?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het mag hier in Nederland dan wel niet zo warm zijn geweest,
https://www.knmi.nl/over-(...)t-warme-laatste-weekquote:Op maandag 8 juli 2024 13:09 schreef Za het volgende:
[..]
Maar 0,8蚓 lager dan het wereldwijde hitterecord van juni 2024, en 0,6蚓 lager dan gemiddeld in juni, hoezo niet zo warm?
Je zegt het toch zelf al: 0.6 graden lager dan gemiddeld. Dat is niet bijzonder schokkend qua afwijking van het gemiddelde, maar dus ook zeker niet warm te noemen voor juni.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:09 schreef Za het volgende:
[..]
Maar 0,8蚓 lager dan het wereldwijde hitterecord van juni 2024, en 0,6蚓 lager dan gemiddeld in juni, hoezo niet zo warm?
De overbevolking stopt niet en dat is de grootste oorzaak. Plus een grote groep rijke mensen en genoeg landen interesseert het precies niksquote:Op maandag 8 juli 2024 12:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klimaatveranderingen op aarde waren er inderdaad al lang voor de mens zijn intrede deed, en die zullen er ook zijn als de mens ooit uitgestorven is.
We kunnen het een een ander natuurlijk wel versnellen, hetgeen ook gebeurt.
Maar heel eerlijk gezegd heb ik ook zoiets van het zal mijn tijd wel duren.
Ik heb gelukkig geen kinderen en mijn tijd zit er over 30-35 jaar op en dan is het, letterlijk, na mij de zondvloed![]()
![]()
Het was een andere user die zei dat het hier niet zo warm was geweest.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Je zegt het toch zelf al: 0.6 graden lager dan gemiddeld. Dat is niet bijzonder schokkend qua afwijking van het gemiddelde, maar dus ook zeker niet warm te noemen voor juni.
Juni was hier niet zo warm, nee. Wereldwijd wel, maar hier gewoon gematigd Nederlands.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:37 schreef Za het volgende:
[..]
Het was een andere user die zei dat het hier niet zo warm was geweest.
Ik vraag me af hoe voelbaar die 0,6蚓 was qua warmte beleving voor de temperatuur sensitieven onder ons.
Het was toch niet zo warm voor juni hier? Dat bewijst alles. Wereldwijd een ander verhaal. Merkbaar of niet doet er niet zo toe.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:37 schreef Za het volgende:
[..]
Het was een andere user die zei dat het hier niet zo warm was geweest.
Ik vraag me af hoe voelbaar die 0,6蚓 was qua warmte beleving voor de temperatuur sensitieven onder ons.
Denk niet alleen daar, vanaf 16-17u trekt het vanaf de kust over Zeeland en later op de avond over het gehele land kans op (zwaar) onweer.quote:
Kan niet wachten. Al heb ik het persoonlijk liever in de nacht. Voor de mooiste effecten.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk niet alleen daar, vanaf 16-17u trekt het vanaf de kust over Zeeland en later op de avond over het gehele land kans op (zwaar) onweer.
quote:Op maandag 8 juli 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Al heb ik het persoonlijk liever in de nacht. Voor de mooiste effecten.
heel veel sterkte met morgen toegewenstquote:Op maandag 8 juli 2024 13:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag is het trouwens wel al best aan de temperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |