Volgens mij stelde Newey dat over de vorige auto, niet deze. Ik kan mij natuurlijk vergissen maar dit geeft aan dat Newey niet stelde wat jij postte:quote:Op zondag 7 juli 2024 23:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Newey had voor dit concept gewaarschuwd, dat de evolutie ervan snel aan het plafond zou zitten. Hij wilde eigenlijk een andere kant op. Zal ook wel meegeholpen hebben bij zijn vertrek.
quote:“Last year’s car was an evolution of the ‘22 car,” he said, via Sport.de. “The key points were, of course, the normal winter development – in terms of aerodynamics, some understanding of what we needed to do on the suspension to improve the car and the weight reduction.
“This year’s car will then be the third evolution of the original RB18 from 2022. What we don’t know, of course: ‘Is the third evolution too conservative, while other [teams] have done something different?’”
Newey believes Red Bull were ‘limited’ in developing the RB20 for 2024 due to the cost cap and their penalty for breaching it in 2021. So, he hopes their decision to only polish the few imperfections with the RB19 pays off, having not built a fully new car for the new campaign.
“We can’t do everything and not consider all possibilities,” Newey continued. “We took the approach of developing what we had. Hopefully, this is the prudent and right decision.”
Zie ook wat er onder staat:quote:Op zondag 7 juli 2024 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/racing/2024 en dan Great Britain
Nou nou.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:21 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Hamilton drukte beide McLarens van de baan, Norris na de start en Piastri werd even later op het gras gedrukt. Heeft Zak Brown al gereageerd dat Hamilton altijd heel agressief is?
Tja, hij zal het van dit jaar moeten hebben. Bij Ferrari zie ik het niet zo snel meer gebeuren.quote:
Nee, dat is prima maar bekritiseer andere rijders die hetzelfde doen dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou.
Hoe durven ze toch hè, een beetje Max bekritiseren
Wat Max deed wat moving under the brake. Erg illegaal. Is later pas door FIA bevestigd en had black and white moeten zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is prima maar bekritiseer andere rijders die hetzelfde doen dan ook.
Maar goed, Brown is afhankelijk van Mercedes dus dat gebeurt natuurlijk niet. Verder vind ik het gedrag van Brown sowieso nogal irritant.
Hulkenberg naar RBR confirmed.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:08 schreef PzKpfw het volgende:
Kwam net nog het volgende tegen: Hülkenberg heeft in de laatste 2 races meer punten behaald dan Perez in de laatste 6 races..
Moving under braking staat niet meer in de regels. Black and white is de finish vlag, overigens. De FIA heeft helemaal niets bevestigd behalve een 10 seconden penalty voor Max die de voornaamste schuld had, Norris was dus niet onschuldig aan het contact.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat Max deed wat moving under the brake. Erg illegaal. Is later pas door FIA bevestigd en had black and white moeten zijn.
Ik citeerquote:Op maandag 8 juli 2024 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moving under braking staat niet meer in de regels. Black and white is de finish vlag, overigens. De FIA heeft helemaal niets bevestigd behalve een 10 seconden penalty voor Max die de voornaamste schuld had, Norris was dus niet onschuldig aan het contact.
Weet je wel waar het over gaat?
Waar hebben ze dat toegegeven? Citeer de FIA eens?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik citeer
De FIA heeft met terugwerkende kracht toegegeven dat Max Verstappen een waarschuwing had moeten krijgen voor het bewegen onder het remmen tijdens de Grand Prix van Oostenrijk, zo meldt Autosport.com.
Meerdere bronnen melden het.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat toegegeven? Citeer de FIA eens?
Hier is wat te vinden:quote:Op maandag 8 juli 2024 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat toegegeven? Citeer de FIA eens?
De FIA doet niets uit de losse pols, als dat een officieele uitlating was dan staat die op papier.quote:
En daar staat:quote:Op maandag 8 juli 2024 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is wat te vinden:
https://www.autosport.com(...)in-austria/10632617/
quote:However, at the time, Verstappen’s actions were not deemed to be outside the rules which is why there was no intervention.
Dat kloptquote:
Er bestaat nog zoiets als “in de wandelgangen”. Volgende keer dat Max het doet dan kan die weleens een probleem hebben.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De FIA doet niets uit de losse pols, als dat een officieele uitlating was dan staat die op papier.
Er is geen enkele melding gemaakt van moving under braking bij de driver briefing en achteraf kan de FIA gewoon reprimandes geven als ze dat nodig vinden, dat is niet gebeurd.
Het is bij de driver briefing dit weekend onvermeld gebleven, overigens. Mischien leuk om mee te nemen.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er bestaat nog zoiets als “in de wandelgangen”. Volgende keer dat Max het doet dan kan die weleens een probleem hebben.
Het is gewoon makkelijk scorenquote:Op maandag 8 juli 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nou.
Hoe durven ze toch hè, een beetje Max bekritiseren
Skattiequote:Op maandag 8 juli 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijk scoren
Engelse pers is anti Max en daar stookt Zak graag het vuurtje nog eens bij op
Tegen Ham durft hij niet want dan krijgt hij de engelse pers tegen zich
zo simpel is het
Zoals Max klonk na de race ging ik er van uit dat ie weer randjes aan het opzoeken was. Ok, geen beweging tijdens het remmen, maar wel tot in de remzone.quote:
Max zoekt altijd de randjes op indien nodig. De dag dat hij dat niet meer doet is de dag dat hij stopt.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zoals Max klonk na de race ging ik er van uit dat ie weer randjes aan het opzoeken was. Ok, geen beweging tijdens het remmen, maar wel tot in de remzone.
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
Black and white is de finish vlag, overigens.
quote:A Beginner's Guide to... The Flags of Formula 1
The Chequered Flag: Symbol of Victory.
The Yellow Flag: Caution on the Track.
The Green Flag: All Clear.
The Red Flag: The Signal to Stop.
The Blue Flag: Make Way for Faster Cars.
The Black and White Flag: Unsportsmanlike Behavior.
The Black Flag: Disqualification.
Zeker. En het knappe is dat hij er nooit dik over heengaat. Wel enorm voer voor discussies natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max zoekt altijd de randjes op indien nodig. De dag dat hij dat niet meer doet is de dag dat hij stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |