Alonso België 2015 had 55 plaatsen gridstraf. Teamgenoot Button 50 plekken, dus dat van Gasly is niet uniekquote:Op zondag 7 juli 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ho ho, Gasly houdt dat record nog steeds he!
Er staat me iets van bij dat ze dat soort hoeveelheid plaatsen niet meer zouden doen of heb ik dat gedroomd?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso België 2015 had 55 plaatsen gridstraf. Teamgenoot Button 50 plekken, dus dat van Gasly is niet uniek
Twee wieltjes minder en geen motortje.quote:
Klopt. 15 plekken of meer is nu achteraan starten. Er staat ook geen 50 plekken straf in het document, maar alleen dat hij achteraan moet starten.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat ze dat soort hoeveelheid plaatsen niet meer zouden doen of heb ik dat gedroomd?
De lucht ziet er alweer blauw uit bij de Porsche Supercupquote:Op zondag 7 juli 2024 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het regent nu wel, maar dat wordt straks minder zeggen ze
Ah oké, jammerquote:Op zondag 7 juli 2024 13:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het regent nu wel, maar dat wordt straks minder zeggen ze
Voor Max;s kampioenschap beter als Lando niet eerste eindigt. Niet dat ik het hem niet gun, maar dan Liever iemand als Piastri.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op wie hopen jullie als winnaar vandaag (even Max daargelaten voor de oranje brilletjes). Zou het toch mooi vinden als Lando vandaag de overwinning pakt, met een podium voor de Hulk.
Her en der nog wel donkere wolkenquote:Op zondag 7 juli 2024 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De lucht ziet er alweer blauw uit bij de Porsche Supercup
Gewoon Lewis, vinden die Engelsen leuk.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Voor Max;s kampioenschap beter als Lando niet eerste eindigt. Niet dat ik het hem niet gun, maar dan Liever iemand als Piastri.
Dacht dat de Red Bull altijd al veel front end hadquote:Op zondag 7 juli 2024 13:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De Red Bull van nu is compleet anders. Veel meer front end bite, geen hoge rake....ik ben er niet zo zeker van dat Ricciardio daarmee om kan gaan.
Niet zo extreem als nu. Die oude wagen lag de achterkant vaster, die is nu wat kwispeligquote:Op zondag 7 juli 2024 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat de Red Bull altijd al veel front end had
Ik niet. Maar ik heb dan ook vrij weinig met voetbal.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:30 schreef Rianne84 het volgende:
Van mij mogen de Britten al hun.geluk gebruiken. Heb liever dat we woensdag winnen
Hoezoquote:
In welke sport dan ook, Engelsen zien verliezen is altijd leuk.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb dan ook vrij weinig met voetbal.
Het is stiekem best opvallend dat de RBR voor Miami de lakens uitdeelde en daarna niet meerquote:Op zondag 7 juli 2024 13:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet zo extreem als nu. Die oude wagen lag de achterkant vaster, die is nu wat kwispelig
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
In welke sport dan ook, Engelsen zien verliezen is altijd leuk.
Dat is een geloofsartikel in mijn huis "We support Wales (Nederland) and anyone who plays against England"quote:Op zondag 7 juli 2024 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
In welke sport dan ook, Engelsen zien verliezen is altijd leuk.
Zou de FIA dat dan niet mededelen? Deden ze bij Ferrari toch ook een paar seizoenen geleden?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is stiekem best opvallend dat de RBR voor Miami de lakens uitdeelde en daarna niet meer
Ben benieuwd of het alleen aan de updates van de andere teams lag of dat RBR iets op last van de FIA moest veranderen
Nee, wordt niet medegedeeld. Ook dat van een paar jaar geleden bij Ferrari is niet officieel medegedeeldquote:Op zondag 7 juli 2024 13:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou de FIA dat dan niet mededelen? Deden ze bij Ferrari toch ook een paar seizoenen geleden?
Er was wel meegedeeld dat er een onderzoek gaande was.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, wordt niet medegedeeld. Ook dat van een paar jaar geleden bij Ferrari is niet officieel medegedeeld
Hoe kwamen we er dan achter?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, wordt niet medegedeeld. Ook dat van een paar jaar geleden bij Ferrari is niet officieel medegedeeld
De flexiwings mogen ook weer, alles om het spannend te maken.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso België 2015 had 55 plaatsen gridstraf. Teamgenoot Button 50 plekken, dus dat van Gasly is niet uniek
Nou, wie weet woensdagquote:
Klopt gewoon. In Engeland is het een uur vroeger broerquote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij klopt er hier iets niet
[ afbeelding ]
Ik ben een uur te vroeg nu![]()
Amateurs
Engelse tijden, in het topic en tijdentopic staan de Nederlandse tijden.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Amateurs
Nee...deze tijden staan er altijd in Nederlandse tijd normaal gesprokenquote:Op zondag 7 juli 2024 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt gewoon. In Engeland is het een uur vroeger broer
Je staat qua tijdzone op GMT?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:38 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Amateurs
Neequote:
En waar is daar?quote:Op zondag 7 juli 2024 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee
Overal staat 16 uur...en de klok zegt ook nog 1 uur en 13 minuten
Maar ik kijk daar altijd en normaal klopt het altijd...erg vaag....
Zeker weten makkerquote:Op zondag 7 juli 2024 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we er een mooie GP van maken met z’n allen
https://www.formula1.com/en/racing/2024 en dan Great Britainquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |