Logisch, heeft geen stoeltje voor volgend jaar. En Max zou exact hetzelfde doen..quote:Op zondag 7 juli 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar komt z'n afspraken ook niet na als het om met elkaar racen gaat, dat was in Barcelona zo, ik begrijp daarom Red Bull/Verstappen wel dat ze daar niet zo'n zin in hebben.
Ook ten tijde van de RB dominantie pakte Max nog wel een tijdlang DotDs, maar dat lijkt nu echt wel verleden tijd. Vind het sowieso altijd een beetje een wassen neus. Beroerde kwalificatie in een topauto en rijd je vervolgens tijdens de race aardig wat plekken naar voren? DotD! Start je vooraan en rijd je de rest op bijna een ronde achterstand, geen DotD!quote:Op zondag 7 juli 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Toen Max tijdens de Mercedes-dominantie vaak (en meestal terecht) DotD werd, werd er ook veel geklaagd dat de NLse fans die stemming kaapten.
Het slaat nergens (meer) op inderdaad..quote:Op zondag 7 juli 2024 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook ten tijde van de RB dominantie pakte Max nog wel een tijdlang DotDs, maar dat lijkt nu echt wel verleden tijd. Vind het sowieso altijd een beetje een wassen neus. Beroerde kwalificatie in een topauto en rijd je vervolgens tijdens de race aardig wat plekken naar voren? DotD! Start je vooraan en rijd je de rest op bijna een ronde achterstand, geen DotD!
Ik zou ook een dikke middelvinger opsteken als ze me vervangen. Juist nu moet Sainz zich in de kijker rijden, en als je dan laat zien een brave 2e rijder te zijn krijg je nooit meer een no 1 positie bij je volgende team, of je mag je teammaat niet racen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar komt z'n afspraken ook niet na als het om met elkaar racen gaat, dat was in Barcelona zo, ik begrijp daarom Red Bull/Verstappen wel dat ze daar niet zo'n zin in hebben.
Hetzelfde met die powerrankings. Afgelopen race staat Verstappen niet in de top10 Norris wel. Gezien de reacties van de coureurs zelf afgelopen week kun je gerust aannemen dat ze die rankings belachelijk vinden.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het slaat nergens (meer) op inderdaad..
Power rankings kijk ik niet eens naar. DOTD is lastiger te ontwijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hetzelfde met die powerrankings. Afgelopen race staat Verstappen niet in de top10 Norris wel. Gezien de reacties van de coureurs zelf afgelopen week kun je gerust aannemen dat ze die rankings belachelijk vinden.
Men lijkt er een jury sport van te willen maken waarbij de prestaties verbleken.
Dat is ook verder prima maar wat ik al zei, dan heeft een team als Red Bull wat minder zin in je, terwijl hij een goeie vervanger zou zijn van Perez.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zou ook een dikke middelvinger opsteken als ze me vervangen. Juist nu moet Sainz zich in de kijker rijden, en als je dan laat zien een brave 2e rijder te zijn krijg je nooit meer een no 1 positie bij je volgende team, of je mag je teammaat niet racen.
Voor kinderen, door kinderen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Het zijn nietszeggende populariteitspolls, die niets zeggen over de prestaties van een coureur.
Het is ook meer voor toeschouwer engagement dan voor de coureurs. Leuk marketing tooltje.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Het zijn nietszeggende populariteitspolls, die niets zeggen over de prestaties van een coureur.
Shit nu moet ik mezelf gaan verdedigen zeker? Mijn oog viel toevallig op de afgelopen ranking, die zei genoeg?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Power rankings kijk ik niet eens naar. DOTD is lastiger te ontwijken
Nee. Het was absoluut niet bedoeld als "aanval" oidquote:Op zondag 7 juli 2024 12:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Shit nu moet ik mezelf gaan verdedigen zeker? Mijn oog viel toevallig op de afgelopen ranking, die zei genoeg?
![]()
Russell win, P2 Lewis en P3 Lando zou ik tevreden mee zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op wie hopen jullie als winnaar vandaag (even Max daargelaten voor de oranje brilletjes). Zou het toch mooi vinden als Lando vandaag de overwinning pakt, met een podium voor de Hulk.
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op wie hopen jullie als winnaar vandaag (even Max daargelaten voor de oranje brilletjes). Zou het toch mooi vinden als Lando vandaag de overwinning pakt, met een podium voor de Hulk.
quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.
Sinds wanneer rijdt die in de F1?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.
Hulk op een podium is een droom die waarschijnlijk nooit uit gaat komen. Ik verwacht Max, Norris en 1 van de Mercedessen op het podium. Ik weet alleen niet in welke volgorde.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sainz of Piastriquote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik hoop het, maar die lijkt helaas geprogrammeerd te zijn een muur te vinden indien in podiumpositie.quote:
SAI of PIA. Liefst SAI.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als Sainz wint, moet RB hem meteen binnenhalen.quote:
Als ze PER alsnog niet willen houden dan moeten ze i.i.g. NIET RIC doorschuiven. Dat zou echt zó onterecht zijn..quote:Op zondag 7 juli 2024 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Sainz wint, moet RB hem meteen binnenhalen.
RIC moet niet naast Max. Dan liever Lawson.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze PER alsnog niet willen houden dan moeten ze i.i.g. NIET RIC doorschuiven. Dat zou echt zó onterecht zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |