Nee. En ik kijk sowieso niet naar die idioot.quote:
Die hebben het lek nog niet boven en slagen er telkens in om van naaste achtervolger af te glijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:01 schreef Montov het volgende:
Het grootste deel van RPM video gaat over Ferrari.
Klopt, zei SAI tijdens de interviews.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:15 schreef Starflyer het volgende:
Ze schijnen teruggegaan te zijn naar de Imola spec omdat ze sinds Monaco alleen maar achteruit gegaan zijn.
Vanochtend al gezienquote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
1) Per zijn positie lijkt mij wat zwakker geworden.
2) Lewis ligt s'avonds wakker van zijn Ferrari contract, nu die merc als de brandweer gaat.
3) gezien de grote stap die de merc heeft gemaakt weet ik niet zekker of die auto 100% legaal is.
Denk dat Ferrari ook al een tijdje wakker ligt en niet alleen omdat ze Lewis hebben gecontracteerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
2) Lewis ligt s'avonds wakker van zijn Ferrari contract, nu die merc als de brandweer gaat.
3) gezien de grote stap die de merc heeft gemaakt weet ik niet zekker of die auto 100% legaal is.
Kom op zeg. Hier hebben Max en Jos zelf voor gekozen.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:11 schreef Red_85 het volgende:
Perez... dat kan echt niet meer hoor. Bezweken onder de druk vorig naar en nu apathisch.
Max staat er alleen voor.
Eén ding weten we wel zeker en dat is dat RBR via illegale budget-overschrijdingen in het verleden deze auto heeft onwikkeldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
hebben ze ook straf voor gekregenquote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eén ding weten we wel zeker en dat is dat RBR via illegale budget-overschrijdingen in het verleden deze auto heeft onwikkeld
Daarbij is die hele budget cap in mijn optiek één groot boekhoudkundig circus waarbij je je zeer de vraag kunt stellen hoe zuiver het allemaal is. De FIA kan dat allemaal never nooit controleren. Het is meer de strijd tussen de beste boekhouders dan een echte strijd waarbij de meest creatieve geest wint.quote:
Sainz laten gaan voor Lewis is de domste beslissing die ik ze de afgelopen tijd heb zien maken. Leclerc is mentaal te zwak, en Lewis is over zijn hoogtepunt heen.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Ferrari ook al een tijdje wakker ligt en niet alleen omdat ze Lewis hebben gecontracteerd.
Mercedes niet gewoon de motorstand omhoog gegooid om maar mee te kunnen doen op Silverstone?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:50 schreef THEFXR het volgende:
Even wat later gekeken.
Dat voornamelijk, want hoe kunnen sommige teams updates blijven brengen als het ontwikkelbudget zo beperkt is?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij is die hele budget cap in mijn optiek één groot boekhoudkundig circus waarbij je je zeer de vraag kunt stellen hoe zuiver het allemaal is. De FIA kan dat allemaal never nooit controleren. Het is meer de strijd tussen de beste boekhouders dan een echte strijd waarbij de meest creatieve geest wint.
Volgens mij moet ie dan vervolgens het hele veld nog op 3 rondjes achterstand zetten voordat men hem weer eens een DotD gunt.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mercedes niet gewoon de motorstand omhoog gegooid om maar mee te kunnen doen op Silverstone?
Btw; Verstappen van 4 naar 1, driver of the day?
Daarentegen kan Lando in bocht 1 in de muur parkeren en dan wordt ie nog DotD.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie dan vervolgens het hele veld nog op 3 rondjes achterstand zetten voordat men hem weer eens een DotD gunt.
En dan nog niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie dan vervolgens het hele veld nog op 3 rondjes achterstand zetten voordat men hem weer eens een DotD gunt.
Op Silverstone? Not a chance.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
Btw; Verstappen van 4 naar 1, driver of the day?
Er kan een buitje vallenquote:Op zondag 7 juli 2024 10:51 schreef Rianne84 het volgende:
Wat zijn de weersverwachtingen voor vanmiddag?
Zo eentje als we gisteravond in Nederland hadden?quote:
nee, het regent geen bierquote:Op zondag 7 juli 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo eentje als we gisteravond in Nederland hadden?
Net zulke buitjes als we in de F3 hadden daarnetquote:Op zondag 7 juli 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo eentje als we gisteravond in Nederland hadden?
Die heb ik niet gezienquote:Op zondag 7 juli 2024 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net zulke buitjes als we in de F3 hadden daarnet
Die was érg leuk, je hebt wat gemistquote:
Nu is het wel zo dat Verstappen doen dotd vaak opliep. Hamilton niet zo vaak.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan nog niet.
Want dan is hij "vervelend dominant".
Heel bijzonder dat Hamilton dat nooit was in die 7 (!) jaar
Sainz is ook weer niet zo bijzonder al denkt hij dat samen met z'n papa wel maar Hamilton heeft z'n beste tijd al een tijdje achter zich liggen, dat werd gisteren door Russell toch ook weer aangetoond.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sainz laten gaan voor Lewis is de domste beslissing die ik ze de afgelopen tijd heb zien maken. Leclerc is mentaal te zwak, en Lewis is over zijn hoogtepunt heen.
Klagen is van alle tijden. Niks mee doenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Toen Max tijdens de Mercedes-dominantie vaak (en meestal terecht) DotD werd, werd er ook veel geklaagd dat de NLse fans die stemming kaapten.
Nee klopt, maar het is wel een koelere kikker dan Lecerc. Sainz is veel stabieler, waar Leclerc, ALS hij goed in zijn vel zit sneller is. Maar als Leclerc zoals nu de kop erbij laat hangen lukt hem niks, en daar heeft hij te vaak last van. Sainz is wat dat betreft veel weerbaarder.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz is ook weer niet zo bijzonder al denkt hij dat samen met z'n papa wel maar Hamilton heeft z'n beste tijd al een tijdje achter zich liggen, dat werd gisteren door Russell toch ook weer aangetoond.
Plus SAI is strategisch veel sterker. Die denkt tijdens de race na over de strategie en communiceert er met het team over. Leclerc leunt volledig op het team.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel een koelere kikker dan Lecerc. Sainz is veel stabieler, waar Leclerc, ALS hij goed in zijn vel zit sneller is. Maar als Leclerc zoals nu de kop erbij laat hangen lukt hem niks, en daar heeft hij te vaak last van. Sainz is wat dat betreft veel weerbaarder.
Maar komt z'n afspraken ook niet na als het om met elkaar racen gaat, dat was in Barcelona zo, ik begrijp daarom Red Bull/Verstappen wel dat ze daar niet zo'n zin in hebben.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plus SAI is strategisch veel sterker. Die denkt tijdens de race na over de strategie en communiceert er met het team over. Leclerc leunt volledig op het team.
Logisch, heeft geen stoeltje voor volgend jaar. En Max zou exact hetzelfde doen..quote:Op zondag 7 juli 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar komt z'n afspraken ook niet na als het om met elkaar racen gaat, dat was in Barcelona zo, ik begrijp daarom Red Bull/Verstappen wel dat ze daar niet zo'n zin in hebben.
Ook ten tijde van de RB dominantie pakte Max nog wel een tijdlang DotDs, maar dat lijkt nu echt wel verleden tijd. Vind het sowieso altijd een beetje een wassen neus. Beroerde kwalificatie in een topauto en rijd je vervolgens tijdens de race aardig wat plekken naar voren? DotD! Start je vooraan en rijd je de rest op bijna een ronde achterstand, geen DotD!quote:Op zondag 7 juli 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Toen Max tijdens de Mercedes-dominantie vaak (en meestal terecht) DotD werd, werd er ook veel geklaagd dat de NLse fans die stemming kaapten.
Het slaat nergens (meer) op inderdaad..quote:Op zondag 7 juli 2024 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook ten tijde van de RB dominantie pakte Max nog wel een tijdlang DotDs, maar dat lijkt nu echt wel verleden tijd. Vind het sowieso altijd een beetje een wassen neus. Beroerde kwalificatie in een topauto en rijd je vervolgens tijdens de race aardig wat plekken naar voren? DotD! Start je vooraan en rijd je de rest op bijna een ronde achterstand, geen DotD!
Ik zou ook een dikke middelvinger opsteken als ze me vervangen. Juist nu moet Sainz zich in de kijker rijden, en als je dan laat zien een brave 2e rijder te zijn krijg je nooit meer een no 1 positie bij je volgende team, of je mag je teammaat niet racen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar komt z'n afspraken ook niet na als het om met elkaar racen gaat, dat was in Barcelona zo, ik begrijp daarom Red Bull/Verstappen wel dat ze daar niet zo'n zin in hebben.
Hetzelfde met die powerrankings. Afgelopen race staat Verstappen niet in de top10 Norris wel. Gezien de reacties van de coureurs zelf afgelopen week kun je gerust aannemen dat ze die rankings belachelijk vinden.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het slaat nergens (meer) op inderdaad..
Power rankings kijk ik niet eens naar. DOTD is lastiger te ontwijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 12:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hetzelfde met die powerrankings. Afgelopen race staat Verstappen niet in de top10 Norris wel. Gezien de reacties van de coureurs zelf afgelopen week kun je gerust aannemen dat ze die rankings belachelijk vinden.
Men lijkt er een jury sport van te willen maken waarbij de prestaties verbleken.
Dat is ook verder prima maar wat ik al zei, dan heeft een team als Red Bull wat minder zin in je, terwijl hij een goeie vervanger zou zijn van Perez.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zou ook een dikke middelvinger opsteken als ze me vervangen. Juist nu moet Sainz zich in de kijker rijden, en als je dan laat zien een brave 2e rijder te zijn krijg je nooit meer een no 1 positie bij je volgende team, of je mag je teammaat niet racen.
Voor kinderen, door kinderen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Het zijn nietszeggende populariteitspolls, die niets zeggen over de prestaties van een coureur.
Het is ook meer voor toeschouwer engagement dan voor de coureurs. Leuk marketing tooltje.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:06 schreef Starflyer het volgende:
Het zijn nietszeggende populariteitspolls, die niets zeggen over de prestaties van een coureur.
Shit nu moet ik mezelf gaan verdedigen zeker? Mijn oog viel toevallig op de afgelopen ranking, die zei genoeg?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Power rankings kijk ik niet eens naar. DOTD is lastiger te ontwijken
Nee. Het was absoluut niet bedoeld als "aanval" oidquote:Op zondag 7 juli 2024 12:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Shit nu moet ik mezelf gaan verdedigen zeker? Mijn oog viel toevallig op de afgelopen ranking, die zei genoeg?
![]()
Russell win, P2 Lewis en P3 Lando zou ik tevreden mee zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op wie hopen jullie als winnaar vandaag (even Max daargelaten voor de oranje brilletjes). Zou het toch mooi vinden als Lando vandaag de overwinning pakt, met een podium voor de Hulk.
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Op wie hopen jullie als winnaar vandaag (even Max daargelaten voor de oranje brilletjes). Zou het toch mooi vinden als Lando vandaag de overwinning pakt, met een podium voor de Hulk.
quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.
Sinds wanneer rijdt die in de F1?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groenenwegen zou wel weer leuk zijn.
Hulk op een podium is een droom die waarschijnlijk nooit uit gaat komen. Ik verwacht Max, Norris en 1 van de Mercedessen op het podium. Ik weet alleen niet in welke volgorde.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Sainz of Piastriquote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik hoop het, maar die lijkt helaas geprogrammeerd te zijn een muur te vinden indien in podiumpositie.quote:
SAI of PIA. Liefst SAI.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als Sainz wint, moet RB hem meteen binnenhalen.quote:
Als ze PER alsnog niet willen houden dan moeten ze i.i.g. NIET RIC doorschuiven. Dat zou echt zó onterecht zijn..quote:Op zondag 7 juli 2024 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Sainz wint, moet RB hem meteen binnenhalen.
RIC moet niet naast Max. Dan liever Lawson.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze PER alsnog niet willen houden dan moeten ze i.i.g. NIET RIC doorschuiven. Dat zou echt zó onterecht zijn..
Waarom moet zo nodig een tweede rijder winnen 🤔quote:
Lawson gun ik het rustig afmaken van zijn "opleiding". Dus die zie ik liever bij VCARB.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RIC moet niet naast Max. Dan liever Lawson.
Russell wilde je toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom moet zo nodig een tweede rijder winnen 🤔
Omdat ik die dat het meeste gun?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die is eerstequote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsunoda is nog iets te onstuimig vind ik. Tuurlijk heeft hij talent maar hij moet nog wat 'rijpen'. Lawson vond ik in de races heel sterk ogen en bijna geen fouten maken (voor zover ik me kan herinneren dat is).quote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lawson gun ik het rustig afmaken van zijn "opleiding". Dus die zie ik liever bij VCARB.
MAAR als het óf RIC óf LAW naast Max moet worden dan maar LAW.
Maar waarom niet TSU een kans geven?
In je dromen. Volgend seizoen wellicht.quote:
Op papier misschien, maar dat is Piastri ook (die rijdt ook met de zwarte camera)quote:
Ricciardo in de Red Bull dan heeft Max eindelijk weer een geduchte concurrent. Van mij mag ie!quote:Op zondag 7 juli 2024 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RIC moet niet naast Max. Dan liever Lawson.
quote:Op zondag 7 juli 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ricciardo in de Red Bull dan heeft Max eindelijk weer een geduchte concurrent. Van mij mag ie!
Het gaat erom wie boven de ander staat in het klassement. En dan klopt dit gewoon.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar dat is Piastri ook (die rijdt ook met de zwarte camera)
Nee, helemaal niet. Ricciardio deed het goed een paar seizoenen terug maar nu is hij heel erg vergane glorie aan het worden. De keren dat hij voor Tsunoda staat zijn op 1 hand tellen bij wijze van spreken. En hij heeft zijn kans al gehad naast Max. Hij is toen zelf weggegaan omdat hij zag dat hij geen kans maakte.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ricciardo in de Red Bull dan heeft Max eindelijk weer een geduchte concurrent. Van mij mag ie!
Hij is de enige die weet hoe je een Red Bull moet besturen samen met Max.quote:
Dat weet hij heus wel..quote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ricciardio deed het goed een paar seizoenen terug maar nu is hij heel erg vergane glorie aan het worden. De keren dat hij voor Tsunoda staat zijn op 1 hand tellen bij wijze van spreken. En hij heeft zijn kans al gehad naast Max. Hij is toen zelf weggegaan omdat hij zag dat hij geen kans maakte.
Die concurrent was hij vanaf 2017 al niet meer. Al was het verschil toen wel kleiner dan met Gasly, Albon en Perez. Maar dat zou nu denk ik ook niet het geval zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Don't feed....quote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ricciardio deed het goed een paar seizoenen terug maar nu is hij heel erg vergane glorie aan het worden. De keren dat hij voor Tsunoda staat zijn op 1 hand tellen bij wijze van spreken. En hij heeft zijn kans al gehad naast Max. Hij is toen zelf weggegaan omdat hij zag dat hij geen kans maakte.
Natte race incoming?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rode vlag bij de Porsche Cup ivm het weer op Silverstone
En dan nog gun ik het Sainz of Piastri meer dan hun teamgenotenquote:Op zondag 7 juli 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat erom wie boven de ander staat in het klassement. En dan klopt dit gewoon.
Snap echt niet waarom iedereen Ric hier op de korrel neemt. Alonso is nog erger vergane glorie. Ricciardo doet het steeds beter met die Visa. Verslaat de laatste tijd ook Yuki. Pakt puntjes. En wist de strijd aan de gaan met Verstappen. Ben benieuwd wat die kan betekenen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Red Bull van nu is compleet anders. Veel meer front end bite, geen hoge rake....ik ben er niet zo zeker van dat Ricciardio daarmee om kan gaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is de enige die weet hoe je een Red Bull moet besturen samen met Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |