Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:50 schreef Xylos het volgende:
Normaal gesproken gaat dit geen podium worden voor max 🙁
Met een beetje bandenmanagement moet dat wel lukken.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:50 schreef Xylos het volgende:
Normaal gesproken gaat dit geen podium worden voor max 🙁
1e deel is waarschijnlijk waar. Heeft iig niet geholpenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:52 schreef Mylene het volgende:
Jos heeft de boel gesaboteerd zodat Max naar Toto kan gaan.
bizarquote:
Daar lijkt het wel op iddquote:
Andere teams zijn dichterbij gekomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er met de RB gebeurd is. Waar is het misgegaan, van de snelste auto naar dit.
Terwijl er bij RB geen progressie lijkt te zijnquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere teams zijn dichterbij gekomen.
Niet alleen dichterbij.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere teams zijn dichterbij gekomen.
Hoort ie nietquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris je rijdt echt een bizarre race. Ga zo door!
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George haal Verstappen in, zo snel mogelijk!
Bemoeide Newey zich ook per race met de Setup?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:54 schreef plesner het volgende:
[..]
Terwijl er bij RB geen progressie lijkt te zijn
Ik zou ze niet onder mijn auto nemen iigquote:
Ja Verstappen de snelste autoquote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Snelste auto en er dan door strategie en een slimmere coureur nog achter zitten.
Ik moest van George zeggen: Ok, trying to but he is going harder than me.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George haal Verstappen in, zo snel mogelijk!
Hoeven ze niet te pittenquote:
Fasterquote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik moest van George zeggen: Ok, trying to but he is going harder than me.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bemoeide Newey zich ook per race met de Setup?
Idd. Loopt een beetje in.quote:
Heb de cheetos al op, nu aan de skittlesquote:
McLaren en Merc zijn overduidelijk een heel stuk sneller hier. George gaat ook nooit geen kampioen worden.quote:
Nee maar hij heeft wel gewaarschuwd dat dit concept snel aan het plafond zou zitten qua ontwikkeling. Newey wou eigenlijk een andere kant op maar wed overruled door Wache. Hij lijkt nu dus gelijk te krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bemoeide Newey zich ook per race met de Setup?
Mercedesquote:
Welnee, Russell kwam niet in de buurt.quote:
Nu Lewis nogquote:Op zondag 7 juli 2024 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Motor te ver opgeschroefd voor deze race
Hoezo? Een uitvaller achter hem die bovendien trager was in de ronde. Dat maakt niets uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk Lewis dan ook nog.quote:
dan kijken of Lewis het nog 17/18 rondjes vol houdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |