Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:50 schreef Xylos het volgende:
Normaal gesproken gaat dit geen podium worden voor max 🙁
Met een beetje bandenmanagement moet dat wel lukken.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:50 schreef Xylos het volgende:
Normaal gesproken gaat dit geen podium worden voor max 🙁
1e deel is waarschijnlijk waar. Heeft iig niet geholpenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:52 schreef Mylene het volgende:
Jos heeft de boel gesaboteerd zodat Max naar Toto kan gaan.
bizarquote:
Daar lijkt het wel op iddquote:
Andere teams zijn dichterbij gekomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er met de RB gebeurd is. Waar is het misgegaan, van de snelste auto naar dit.
Terwijl er bij RB geen progressie lijkt te zijnquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere teams zijn dichterbij gekomen.
Niet alleen dichterbij.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere teams zijn dichterbij gekomen.
Hoort ie nietquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris je rijdt echt een bizarre race. Ga zo door!
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George haal Verstappen in, zo snel mogelijk!
Bemoeide Newey zich ook per race met de Setup?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:54 schreef plesner het volgende:
[..]
Terwijl er bij RB geen progressie lijkt te zijn
Ik zou ze niet onder mijn auto nemen iigquote:
Ja Verstappen de snelste autoquote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Snelste auto en er dan door strategie en een slimmere coureur nog achter zitten.
Ik moest van George zeggen: Ok, trying to but he is going harder than me.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
George haal Verstappen in, zo snel mogelijk!
Hoeven ze niet te pittenquote:
Fasterquote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik moest van George zeggen: Ok, trying to but he is going harder than me.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bemoeide Newey zich ook per race met de Setup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |