SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2024 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roglic op achterstand
Jose België veert op
José had het voorspeld! Wensdenken wordt soms beloond.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:00 schreef Szura het volgende:
Sporzacabine wordt gewit nu Roglic er niet bij zit
Dat je ze überhaupt kunt herkennen. Lukt mij nog steeds niet.quote:
Wellens, Yates en Almeida zo te zien.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke UAE hebben we gezien in die groep?
Ach.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige Visma die niet mee is, is Wout?
5 stuks dus nog 1 meerquote:Op zondag 7 juli 2024 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellens, Yates en Almeida zo te zien.
Is dit het definitieve einde van een tijdperk?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige Visma die niet mee is, is Wout?
Vanaafquote:Op zondag 7 juli 2024 15:04 schreef Dutch_view het volgende:
WOUT zal vanaaf wel besproken worden bij Karrel's Vive Le Velo
En hij stond ook gewoon geparkeerdquote:Op zondag 7 juli 2024 15:04 schreef The_Undertone het volgende:
Kolderieke taferelen. Renaat die Remco mist die net voor Pogacar reed. Wout kan er niets aan doe want hij wordt opgehouden door de afstappers voor hem. Waarom zat hij zo ver dan ?
Gewoon aan Visma laten toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als Rodriguez mee is is dat niet zo gek toch?
hangt al heel de tijd op 25-35 seconden.quote:
Uitgerekend WOUT heeft hier gewoon 40 meter GEEN afstappers voor zichquote:
zolang het nog geen 40-45 is, is er nog hoopquote:Op zondag 7 juli 2024 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hangt al heel de tijd op 25-35 seconden.
Beetje goodwill tonen, Roglic is bovendien een grotere bedreiging voor Rogdriguez dan voor Vingego.quote:
Niet heel onlogisch inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beetje goodwill tonen, Roglic is bovendien een grotere bedreiging voor Rogdriguez dan voor Vingego.
Inderdaad, gewoon Turner laten meedraaien.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beetje goodwill tonen, Roglic is bovendien een grotere bedreiging voor Rogdriguez dan voor Vingego.
Nu er andere ploegen gaan rijden wordt het lastig jaquote:
ik zie 15 seconden terwijl het eerst 30 wasquote:Op zondag 7 juli 2024 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Het loopt op. Dit gaat langzaam een beetje fout voor Roglic. Vlasov kijkt het allemaal van achteren aan met een brede glimlach.
Het ging van 15 naar 20, slimmen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik zie 15 seconden terwijl het eerst 30 was
dus loopt helemaal niet op
Nu staat er 8quote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het ging van 15 naar 20, slimmen.
Hopelijk komen ze allevier buiten tijd.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:20 schreef wimderon het volgende:
Jakobsen rijdt met Thijssen voor de bezemwagen. Zojuist opgewacht door Welten en Eekhof.
Bini zit nu weer bij de favorieten, Philipsen voorlopig niet gezien.quote:
Joris is hemeltergend, al jaren. Minachting van de kijker. Maar dat lijkt een plus bij de nos te zijn.quote:
Maar mijn geluid staat uit.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:30 schreef Szura het volgende:
Vrijwillig NOS met Joris kijken, wie zijn die mensen
Gewoon demarreren vlak voor de strookquote:Op zondag 7 juli 2024 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Situatie rechtgezet, maar dat gaat geen tweede keer meer lukken. Ik zou Primoz adviseren om de volgende keer wat verder van voren te beginnen.
Krijgt ook kwartjes als zakgeld.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Bobbie's zoon mocht niet lang genoeg opblijven om voetbal - een kwartfinale van een EK - af te kijken, op een zaterdagavond
Die EK-wedstrijden zijn wel echt op een kindonvriendelijk tijdstip. Zeker als je nog eens 1/2 tijdzones verderop woont. 20.00 starten zou al een stuk schappelijker zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Bobbie's zoon mocht niet lang genoeg opblijven om voetbal - een kwartfinale van een EK - af te kijken, op een zaterdagavond
Bobbie neemt zijn zoon wel mee naar NAC, over kindonvriendelijk gesproken.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die EK-wedstrijden zijn wel echt op een kindonvriendelijk tijdstip. Zeker als je nog eens 1/2 tijdzones verderop woont. 20.00 starten zou al een stuk schappelijker zijn.
Die bieromzet moet ergens vandaan komen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Bobbie neemt zijn zoon wel mee naar NAC, over kindonvriendelijk gesproken.
Op zich wel, maar in hoeverre is het een probleem als je kind maximaal 7 keer in een paar weken tijd een uurtje later naar bed gaat?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die EK-wedstrijden zijn wel echt op een kindonvriendelijk tijdstip. Zeker als je nog eens 1/2 tijdzones verderop woont. 20.00 starten zou al een stuk schappelijker zijn.
Ik snap niet dat je nog geen ploegleider bent.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon demarreren vlak voor de strook
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
10 jaar en een paar EK wedstrijden aan het begin van de zomer is niet het verschil tussen een vmbo en vwo advies.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe oud is Bobbie jr.?
klinkt als een verstandige ouder, genoeg slapen kan al het verschil zijn tussen vmbo en vwo advies
Doet denken aan zo'n onverlichte tunnel vol smeltwater in de Giro.quote:
Ik walg van alles wat Visma Lease 's een Fietske isquote:
ja die hebben ze vermoedelijk wel iets aangepastquote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Aguero het volgende:
Zou de fiets van Tratnik nu sowieso al helemaal afgesteld zijn op de specificaties van Vingegaard?
ok, dan mag ie de finale tegen Spanje wel kijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10 jaar en een paar EK wedstrijden aan het begin van de zomer is niet het verschil tussen een vmbo en vwo advies.
Hij is al terug, zal ook wel lukken op deze fiets.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Probleem voor Vingegaard is dat we hierna direct eigenlijk alweer aan de volgende (en zwaarste) strook beginnen.
en sowieso dan liever naar het VMBO en wel de voebal kijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10 jaar en een paar EK wedstrijden aan het begin van de zomer is niet het verschil tussen een vmbo en vwo advies.
Nou nou nouquote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik walg van alles wat Visma Lease 's een Fietske is
Erger dan die 2e strook waar iedereen dacht bij de koppenbergcross te zijn?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De volgende strook is echt lastig.
Ook van Wout?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Erger dan die 2e strook waar iedereen dacht bij de koppenbergcross te zijn?
Blijkbaar walg je van de koers in het algemeen als je in deze fase van de ronde al hoopt op pech van een favoriet. Ga lekker een andere sport kijken joh.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou goed, iets minder. Maar evengoed is winnen ook weer nergens voor nodig.quote:
Roglic , Evenpoel enquote:Op zondag 7 juli 2024 15:47 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Blijkbaar walg je van de koers in het algemeen als je in deze fase van de ronde al hoopt op pech van een favoriet. Ga lekker een andere sport kijken joh.
De Yatesjes zijn niet echt op de afspraak dit jaar. Zal volgend jaar wel anders zijn met S.P. Yates met de Gewissma bonus.quote:
De rest ook.quote:
in die tijd mocht je een vrouw ook nog gewoon publiekelijk vernederen of bij haar tieten grijpen, dat kan nu ook allemaal niet meerquote:Op zondag 7 juli 2024 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Tegen Hinault deden ze dit niet hoor. Die sloeg ze allemaal op de bakkes
Gedraag je John.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
in die tijd mocht je een vrouw ook nog gewoon publiekelijk vernederen of bij haar tieten grijpen, dat kan nu ook allemaal niet meer
Ok, Karel, maar dat zijn gewoon feitenquote:
Een editie met een gravelrit. en een kasseirit volgende keer graag.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn mensen die geen gravel willen zien in de Tour, haha. Eindelijk een keer een leuke rit, meer van dit.
je kunt ook gewoon wat minder de neanderthaler uithangen, met je dagelijkse seksistische opmerkingen... je bent toch geen 15 meer (hoop ik)quote:Op zondag 7 juli 2024 16:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ok, Karel, maar dat zijn gewoon feiten
Ik deed dat toen ook niet, want ik was toen nog een kind, dus de enige die ik bij de tieten greep was mijn mamma
Terug naar de keuken?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Marijnmoet zich lekker met haar eigen zaken bemoeien.
Daarom ja, dus dan is die teamradio die dat zei al even geleden.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kijk je in uitgesteld relais? Lazkano is al gelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |