Dat is nog eens passie toch, heerlijk!quote:Op zondag 7 juli 2024 23:12 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ik heb het idee dat die commentatoren voor Turgis waren.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat die lekke banden bepaald geen toeval zijn. Het zal ook te maken hebben met hoe iemand stuurt en op de fiets zit. Ook met het materiaal zelf natuurlijk. Maar het lijkt wel duidelijk dat bijv. een Pogacar en VdP veel minder vaak een lekke band hebben dan Vingegaard en Van Aert.quote:Op maandag 8 juli 2024 05:20 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)juiste-keuze-geweest
[..]
2x lek dus. En Niermann-god ( @:groenen)
Ik snap die redenatie, maar anderzijds, het is niet altijd beter om meer heuvels richting het einde te hebben. Als die er in dit geval hadden gelegen dat had waarschijnlijk de beste man bergop in de kopgroep (ik denk Gee, misschien Pidcock, met heel veel mazzel waren er twee bij elkaar gebleven) de rest losgereden en met voorsprong de finish bereikt. Nu kreeg je een fascinerend tactisch steekspel dat tot het laatst alle kanten op kon vallen. Zelfde gold voor het peloton, met meer heuvels richting de finish was Pogacar weggereden bij de rest en had er weer een minuutje bij kunnen pakken. Nu had Visma een keer de kans om als team van meerwaarde te zijn, en we doen er lacherig over maar ik kan dat toch ook wel waarderen t.o.v. het vreemdelingenlegioen van UAE. Wielrennen is een teamsport om er maar eens een goed cliché in te gooien.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De heuvels hielden te ver van de finish op. Pogacar deed nog z'n best op de vlakkere stroken, maar daar wegrijden is zelfs voor hem net niet mogelijk dus.
Visma had er nog een punt aan kunnen toevoegen als ze niet zo conservatief hadden gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |