En toch is dat OOK/WEL belangrijkquote:Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
Ook iets wat we in #229 zien over zwemmende jongetjes.... / kinderen / meisjes
Waarom qua flying fuck boeit dat allemaal? Gaat toch volkomen over niks en leidt af van wel echte problemen van dienst? Waar zijn jullie mee bezig? Echt zonde van de energie die je niet stopt in iets wat echt belangrijk is.
Je voelt je dan als kind natuurlijk wel heel ongemakkelijk en belachelijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').
En het gaat ook alleen om meisjes. Jongetjes hoeven dat niet.
"Voortaan kunnen kinderen in zwemkleding zwemmen die bedekt van de pols tot aan de enkel.”
[ x ]
Als we al het geld en de energie die we nu verbranden me vreemdelingenhaat nou eens zouden besteden aan een goede inburgering? Want die hebben we helemaal onder het tapijt geschoffeld en veel mensen vinden het weggegooid geld.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links" Nederland"?
We hebben het meest rechtse kabinet aller tijden.
Echt hoor.
Ook iets wat we in #229 zien over zwemmende jongetjes.... / kinderen / meisjes
Waarom qua flying fuck boeit dat allemaal? Gaat toch volkomen over niks en leidt af van wel echte problemen van dienst? Waar zijn jullie mee bezig? Echt zonde van de energie die je niet stopt in iets wat echt belangrijk is.
Jij vergeet schijnbaar dat een aantal invloedrijke mensen uit die andere landen hun achterlijke en schadelijke gebruiken/tradities aan de Nederlanders willen opdringen .o.a. het achterlijke gebruik/traditie van meisjesbesnijdenis.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als we al het geld en de energie die we nu verbranden me vreemdelingenhaat nou eens zouden besteden aan een goede inburgering? Want die hebben we helemaal onder het tapijt geschoffeld en veel mensen vinden het weggegooid geld.
Hoe maak je meer extremisten? Door minderheden maar lang genoeg buiten te sluiten.
Zorg er toch voor dat ze zo snel mogelijk overal aan mee kunnen doen en zich Nederlander willen voelen. En dan zijn we ook van die idiote dingen zoals (onvrijwillige) hoofddoekjes en eerwraak af. Dat scheelt iedereen een berg ellende.
De zoon van mijn voormalige (Marokkaanse) werkster spreekt beter Nederlands dan veel Nederlanders en is advocaat geworden om wat te doen aan het onrecht. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Vergeet jongetjes niet. Die massaal besneden worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij vergeet schijnbaar dat een aantal invloedrijke mensen uit die andere landen hun achterlijke en schadelijke gebruiken/tradities aan de Nederlanders willen opdringen .o.a. het achterlijke gebruik/traditie van meisjesbesnijdenis.
Vergeet jongentjes niet. Die op scholen geïndoctrineerd worden, geseksualiseerd, wijs worden gemaakt dat ze een meisje zijn en een complete geslachtsverandering nodig hebben en aan gevaarlijke medicatie zoals puberteitsremmers moeten.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Vergeet jongetjes niet. Die massaal besneden worden.
Heel simpel: VRIJHEID. Het zijn jullie eigen spelregels.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').
En het gaat ook alleen om meisjes. Jongetjes hoeven dat niet.
"Voortaan kunnen kinderen in zwemkleding zwemmen die bedekt van de pols tot aan de enkel.”
[ x ]
Om alvast te wennen voor als je wel een doelwit bent voor menners die stout zijn in de pants.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
Als ik ja zeg is je hele betoog voor niks. Ergens gun ik je dat wel. Ik hou niet zo van mensen die op een hele arrogante manier communiceren. En wat is dat voor WC-eend vraag?quote:
Ik zou eerlijk gezegd meer respect voor je hebben moest je een trol zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik ja zeg is je hele betoog voor niks. Ergens gun ik je dat wel. Ik hou niet zo van mensen die op een hele arrogante manier communiceren. En wat is dat voor WC-eend vraag?²
Ik ben niet uit op het respect van mensen. Al ben ik op de lange baan wel heilig overtuigd van "Wie goed doet, goed ontmoet". Ik geef respect en krijg het in de regel wel terug.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:47 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd meer respect voor je hebben moest je een trol zijn.
Ik probeer ook iedereen op gelijke voet te behandelen. Ben je er heilig van overtuigd dat je goed doet hier?quote:Op zondag 7 juli 2024 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op het respect van mensen. Al ben ik op de lange baan wel heilig overtuigd van "Wie goed doet, goed ontmoet". Ik geef respect en krijg het in de regel wel terug.²
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Ik probeer ook iedereen op gelijke voet te behandelen. Ben je er heilig van overtuigd dat je goed doet hier?
Ja, je valt nog mee, behalve op godsdienstig vlak, dan scheiden onze wegen.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.²
r Moslims mogen geen geld lenen, dus geen huis kopen , geen auto kopen en geen bedrijf beginnenquote:Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel simpel: VRIJHEID. Het zijn jullie eigen spelregels.
Ik ben erg soeverein.²
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Vergeet jongentjes niet. Die op scholen geïndoctrineerd worden, geseksualiseerd, wijs worden gemaakt dat ze een meisje zijn en een complete geslachtsverandering nodig hebben en aan gevaarlijke medicatie zoals puberteitsremmers moeten.
Jij wil alleen vrijheid voor mannen. Als vrouwen vrijheid zouden hebben, moet jij inleveren. En dan krijg je dus boerka's.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heel simpel: VRIJHEID. Het zijn jullie eigen spelregels.
Ik ben erg soeverein.²
Ah, seks is slecht. Castratie helpt.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om alvast te wennen voor als je wel een doelwit bent voor menners die stout zijn in de pants.²
Ik streef helemaal geen vrijheid na. Voor niemand niet. Ik geef enkel aan dat het de heersende spelregels zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Jij wil alleen vrijheid voor mannen. Als vrouwen vrijheid zouden hebben, moet jij inleveren. En dan krijg je dus boerka's.
Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed. Mits gereguleerd en ingekaderd.quote:Ah, seks is slecht.
In je onorthodoxe taalgebruik naar de pants van je mede-users of het geven van rare namen aan mede-users zie ik bepaald geen voorbeeld.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.²
Mits vrouwen hun mond houden en doen wat jij zegt.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed. Mits gereguleerd en ingekaderd.²
He verdorie. Ik had je hoog zitten. Je was een van de weinigen met wie hier een normaal gesprek te voeren was. Deze reactie valt me van je tegen.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Mits vrouwen hun mond houden en doen wat jij zegt.
Ok. Wat moet er allemaal gereguleerd worden? Ik ga hier af op wat jij hebt gepost, verbeter me waar het niet klopt.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
He verdorie. Ik had je hoog zitten. Je was een van de weinigen met hier een normaal gesprek te voeren viel.²
Ik bedoel met regulering en afkadering: sex BINNEN het huwelijk. Dat is zelfs goed.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok. Wat moet er allemaal gereguleerd worden? Ik ga hier af op wat jij hebt gepost, verbeter me waar het niet klopt.
Dus ook binnen het homohuwelijk?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik bedoel met regulering en afkadering: sex BINNEN het huwelijk. Dat is zelfs goed.
Wat jij er allemaal bij haalt is me een raadsel.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |