abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 20:28:59 #226
441859 crew  Lenny77
pi_214203737
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:

Ook iets wat we in #229 zien over zwemmende jongetjes.... / kinderen / meisjes

Waarom qua flying fuck boeit dat allemaal? Gaat toch volkomen over niks en leidt af van wel echte problemen van dienst? Waar zijn jullie mee bezig? Echt zonde van de energie die je niet stopt in iets wat echt belangrijk is.
En toch is dat OOK/WEL belangrijk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214203743
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').
En het gaat ook alleen om meisjes. Jongetjes hoeven dat niet.
"Voortaan kunnen kinderen in zwemkleding zwemmen die bedekt van de pols tot aan de enkel.”

[ x ]
Je voelt je dan als kind natuurlijk wel heel ongemakkelijk en belachelijk.
pi_214203858
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links" Nederland"?
We hebben het meest rechtse kabinet aller tijden.

Echt hoor.

Ook iets wat we in #229 zien over zwemmende jongetjes.... / kinderen / meisjes

Waarom qua flying fuck boeit dat allemaal? Gaat toch volkomen over niks en leidt af van wel echte problemen van dienst? Waar zijn jullie mee bezig? Echt zonde van de energie die je niet stopt in iets wat echt belangrijk is.
Als we al het geld en de energie die we nu verbranden me vreemdelingenhaat nou eens zouden besteden aan een goede inburgering? Want die hebben we helemaal onder het tapijt geschoffeld en veel mensen vinden het weggegooid geld.

Hoe maak je meer extremisten? Door minderheden maar lang genoeg buiten te sluiten.

Zorg er toch voor dat ze zo snel mogelijk overal aan mee kunnen doen en zich Nederlander willen voelen. En dan zijn we ook van die idiote dingen zoals (onvrijwillige) hoofddoekjes en eerwraak af. Dat scheelt iedereen een berg ellende.

De zoon van mijn voormalige (Marokkaanse) werkster spreekt beter Nederlands dan veel Nederlanders en is advocaat geworden om wat te doen aan het onrecht. Dat zouden meer mensen moeten doen.
pi_214204216
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 20:37 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Als we al het geld en de energie die we nu verbranden me vreemdelingenhaat nou eens zouden besteden aan een goede inburgering? Want die hebben we helemaal onder het tapijt geschoffeld en veel mensen vinden het weggegooid geld.

Hoe maak je meer extremisten? Door minderheden maar lang genoeg buiten te sluiten.

Zorg er toch voor dat ze zo snel mogelijk overal aan mee kunnen doen en zich Nederlander willen voelen. En dan zijn we ook van die idiote dingen zoals (onvrijwillige) hoofddoekjes en eerwraak af. Dat scheelt iedereen een berg ellende.

De zoon van mijn voormalige (Marokkaanse) werkster spreekt beter Nederlands dan veel Nederlanders en is advocaat geworden om wat te doen aan het onrecht. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Jij vergeet schijnbaar dat een aantal invloedrijke mensen uit die andere landen hun achterlijke en schadelijke gebruiken/tradities aan de Nederlanders willen opdringen .o.a. het achterlijke gebruik/traditie van meisjesbesnijdenis.
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 21:00:02 #230
236264 crew  capricia
pi_214204229
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 20:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij vergeet schijnbaar dat een aantal invloedrijke mensen uit die andere landen hun achterlijke en schadelijke gebruiken/tradities aan de Nederlanders willen opdringen .o.a. het achterlijke gebruik/traditie van meisjesbesnijdenis.
Vergeet jongetjes niet. Die massaal besneden worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214204635
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Vergeet jongetjes niet. Die massaal besneden worden.
Vergeet jongentjes niet. Die op scholen geïndoctrineerd worden, geseksualiseerd, wijs worden gemaakt dat ze een meisje zijn en een complete geslachtsverandering nodig hebben en aan gevaarlijke medicatie zoals puberteitsremmers moeten.
  zondag 7 juli 2024 @ 21:32:42 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214204665
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').
En het gaat ook alleen om meisjes. Jongetjes hoeven dat niet.
"Voortaan kunnen kinderen in zwemkleding zwemmen die bedekt van de pols tot aan de enkel.”

[ x ]
Heel simpel: VRIJHEID. Het zijn jullie eigen spelregels.

Ik ben erg soeverein.

:{²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 07-07-2024 21:40:05 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 7 juli 2024 @ 21:33:51 #233
13462 BansheeBoy
pi_214204677
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
Om alvast te wennen voor als je wel een doelwit bent voor menners die stout zijn in de pants.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 7 juli 2024 @ 21:39:34 #234
13462 BansheeBoy
pi_214204732
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Lurf het volgende:

[..]
Ben je nou een trol of niet?
Als ik ja zeg is je hele betoog voor niks. Ergens gun ik je dat wel. Ik hou niet zo van mensen die op een hele arrogante manier communiceren. En wat is dat voor WC-eend vraag? :?

pi_214204810
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als ik ja zeg is je hele betoog voor niks. Ergens gun ik je dat wel. Ik hou niet zo van mensen die op een hele arrogante manier communiceren. En wat is dat voor WC-eend vraag? :?

Ik zou eerlijk gezegd meer respect voor je hebben moest je een trol zijn.
  zondag 7 juli 2024 @ 21:49:30 #236
13462 BansheeBoy
pi_214204829
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:47 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik zou eerlijk gezegd meer respect voor je hebben moest je een trol zijn.
Ik ben niet uit op het respect van mensen. Al ben ik op de lange baan wel heilig overtuigd van "Wie goed doet, goed ontmoet". Ik geef respect en krijg het in de regel wel terug.

pi_214204879
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben niet uit op het respect van mensen. Al ben ik op de lange baan wel heilig overtuigd van "Wie goed doet, goed ontmoet". Ik geef respect en krijg het in de regel wel terug.

Ik probeer ook iedereen op gelijke voet te behandelen. Ben je er heilig van overtuigd dat je goed doet hier?
  zondag 7 juli 2024 @ 21:54:38 #238
13462 BansheeBoy
pi_214204901
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:53 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik probeer ook iedereen op gelijke voet te behandelen. Ben je er heilig van overtuigd dat je goed doet hier?
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.

pi_214204960
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.

Ja, je valt nog mee, behalve op godsdienstig vlak, dan scheiden onze wegen.
  zondag 7 juli 2024 @ 22:12:47 #240
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_214205089
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben erg soeverein.

r Moslims mogen geen geld lenen, dus geen huis kopen , geen auto kopen en geen bedrijf beginnen

geen personeel aannemen, geen economische voorspoed , maar wel de vrouw flink straffen dat mag wel en de zoons tegen hun moeder opzetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214205160
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:30 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Vergeet jongentjes niet. Die op scholen geïndoctrineerd worden, geseksualiseerd, wijs worden gemaakt dat ze een meisje zijn en een complete geslachtsverandering nodig hebben en aan gevaarlijke medicatie zoals puberteitsremmers moeten.
Wat een onzin.
pi_214205177
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben erg soeverein.

Jij wil alleen vrijheid voor mannen. Als vrouwen vrijheid zouden hebben, moet jij inleveren. En dan krijg je dus boerka's.

[ Bericht 30% gewijzigd door SymbolicFrank op 07-07-2024 22:30:47 ]
pi_214205191
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Om alvast te wennen voor als je wel een doelwit bent voor menners die stout zijn in de pants.

Ah, seks is slecht. Castratie helpt.

[ Bericht 51% gewijzigd door SymbolicFrank op 07-07-2024 22:31:15 ]
  zondag 7 juli 2024 @ 22:22:57 #244
13462 BansheeBoy
pi_214205225
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:

Jij wil alleen vrijheid voor mannen. Als vrouwen vrijheid zouden hebben, moet jij inleveren. En dan krijg je dus boerka's.
Ik streef helemaal geen vrijheid na. Voor niemand niet. Ik geef enkel aan dat het de heersende spelregels zijn.

quote:
Ah, seks is slecht.
Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed. Mits gereguleerd en ingekaderd.

pi_214205265
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In je onorthodoxe taalgebruik naar de pants van je mede-users of het geven van rare namen aan mede-users zie ik bepaald geen voorbeeld.

Of is dat de ruimte voor verbetering, Harry?
pi_214205351
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Het is heel goed. Mits gereguleerd en ingekaderd.

Mits vrouwen hun mond houden en doen wat jij zegt.
  zondag 7 juli 2024 @ 22:33:45 #247
13462 BansheeBoy
pi_214205368
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:32 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Mits vrouwen hun mond houden en doen wat jij zegt.
He verdorie. Ik had je hoog zitten. Je was een van de weinigen met wie hier een normaal gesprek te voeren was. Deze reactie valt me van je tegen.

Jason.

pi_214205451
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
He verdorie. Ik had je hoog zitten. Je was een van de weinigen met hier een normaal gesprek te voeren viel.

Ok. Wat moet er allemaal gereguleerd worden? Ik ga hier af op wat jij hebt gepost, verbeter me waar het niet klopt.
1. Vrouwen mogen in mannen geen begeerte opwekken buiten de slaapkamer. Dus moeten ze daarbuiten hun lichaam, en buitenshuis ook hun hoofd verbergen.
2. Vrouwen mogen geen contact hebben met andere mannen dan hun familie of man, want anders kunnen ze begeerte opwekken.
3. Vrouwen mogen alleen seksuele gevoelens hebben voor hun man en daarom moeten andere mannen hun kruis bedekt houden.

Klinkt allemaal heel eenzijdig.

En dat komt niet overeen met wat @Tobias19xx daar over zegt. En ik vertrouw hem veel meer dan jij als het over islamitische religie en wetgeving gaat. Volgens hem is liefde en seks goed en werd het gepromoot door de profeet, die ook zijn vrouwen behandelde als gelijken. Dus ergens is het fout gegaan.

Een heel macho powertrip, wat waarschijnlijk is waarom het zo'n populaire levensstijl is bij islamitische jongens.

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 07-07-2024 22:57:37 ]
  zondag 7 juli 2024 @ 22:48:49 #249
13462 BansheeBoy
pi_214205460
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok. Wat moet er allemaal gereguleerd worden? Ik ga hier af op wat jij hebt gepost, verbeter me waar het niet klopt.
Ik bedoel met regulering en afkadering: sex BINNEN het huwelijk. Dat is zelfs goed.

Wat jij er allemaal bij haalt is me een raadsel.

pi_214205525
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik bedoel met regulering en afkadering: sex BINNEN het huwelijk. Dat is zelfs goed.

Wat jij er allemaal bij haalt is me een raadsel.

Dus ook binnen het homohuwelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')