abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 22:57:16 #251
441859 crew  Lenny77
pi_214205554
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:05 schreef Killumination het volgende:

[..]
Wat had je gewild dat het zou zijn?
Hopelijk slechte/donkere humor
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 7 juli 2024 @ 23:01:19 #252
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214205597
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 22:54 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dus ook binnen het homohuwelijk?
:')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214205609
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Edit; dan komt er geen antwoord, treurig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hatseflats22 op 07-07-2024 23:09:39 ]
pi_214205679
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kun je voorstellen hoe anders jouw leven er uit had gezien als je geboren was als homoseksueel. En hoe anders je over al die dingen had gedacht.

"Shit! Als die knappe gozer geen boerka aandoet bespring ik hem en ruk ik hem al zijn kleren van het lijf! En misschien dan ook wel, want ik weet nu hoe goddelijk hij er uit ziet!"
pi_214206005
Trouwens, mensen die tegen het homohuwelijk zijn om god mag weten wat voor redenen, heb ik even 'hoog' zitten als mensen die tegen een huwelijk tussen (al dan niet) geloofsgenoten of mensen met verschillende huidskleuren zijn.

Meer algemeen bedoeld, maar mocht iemand zich aangesproken voelen, dan :')
  maandag 8 juli 2024 @ 00:11:24 #256
13462 BansheeBoy
pi_214206037
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
Trouwens, mensen die tegen het homohuwelijk zijn om god mag weten wat voor redenen, heb ik even 'hoog' zitten als mensen die tegen een huwelijk tussen (al dan niet) geloofsgenoten of mensen met verschillende huidskleuren zijn.

Meer algemeen bedoeld, maar mocht iemand zich aangesproken voelen, dan :')
Ik krijg je tekst niet ontcijferd. Sorry man.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 08-07-2024 00:23:36 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214206067
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik krijg je tekst niet ontcijfert. Sorry man.

Geeft niet hoor, het is trouwens 'ontcijferd'.
  maandag 8 juli 2024 @ 00:24:42 #258
13462 BansheeBoy
pi_214206073
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:22 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Geeft niet hoor, het is trouwens 'ontcijferd'.
Grappig dat ik het had aangepast naar het verkeerde. Fokschaapje was ff kwijt. :')

Thanks.

pi_214206077
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Grappig dat ik het had aangepast naar het verkeerde. Fokschaapje was ff kwijt. :')

Thanks.

Geen probleem, ik neem aan dat het ontcijferen verder wel lukt nu.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 juli 2024 @ 00:32:25 #260
485843 crew  Jippie
pi_214206088
Graag on topic - Faber die minister van alle Nederlanders zegt te zijn maar een duidelijke afkeur van hoofddoekjes heeft.

Discussies over religie, seks, opwinding, perversiteiten, eerwraak, besnijdenis - >open een topic in F&L, SEX of R&P.
pi_214206101
@BansheeBoy: maar jij ziet integratie dus als assimilatie en wordt al ziek van het idee. Maar je vind het duidelijk ook maar niets als de autochtone bevolking gewoon doorgaat met al die dingen die jij verachtelijk vind. Zoals dat alle vrouwen op straat geen boerka's dragen. Met al die dingen vallen ze jou lastig.

Maar je vind het hier toch geweldig en eist hier te mogen blijven. En predikt hier hoe "echte" mensen behoren te leven. Ik gaf al aan, dat het bedreigend overkwam en ik kan niet aan de indruk ontkomen dat je pas tevreden bent als wij allemaal volgens jouw regels leven.

Ok, ik weet dat je godsdienst het aanmoedigt: je bent verplicht om mensen die wat anders geloven te bekeren. Soms neemt dat de vorm aan van een heilige oorlog. Dus je doet dan wat je God je op heeft gedragen. Alhoewel ik wel heel geïnteresseerd ben in wat @Tobias19xx daar over te vertellen heeft.

Zou het niet veel fijner zijn om gewoon mee te doen met de Nederlandse cultuur? Dan ben je van al dat gezeik af en kun je lekker gaan leven.

Wat zegt jouw Iman daar allemaal over?
pi_214206104
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:32 schreef Jippie het volgende:
Graag on topic - Faber die minister van alle Nederlanders zegt te zijn maar een duidelijke afkeur van hoofddoekjes heeft.

Discussies over religie, seks, opwinding, perversiteiten, eerwraak, besnijdenis - >open een topic in F&L, SEX of R&P.

Ok, ik zal er mee stoppen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 juli 2024 @ 00:42:24 #263
485843 crew  Jippie
pi_214206110
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok, ik zal er mee stoppen.
Doorgaan is prima, maar wel graag on-topic ^O^
pi_214206133
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doorgaan is prima, maar wel graag on-topic ^O^
Ja, discussies hebben nu eenmaal de neiging om te ontsporen. En als ze dan lang worden, vonden veel mensen die nieuwe aandachtspunten heel interessant. Als je altijd on-topic moet blijven is het na een paar pagina's wel bekeken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 8 juli 2024 @ 01:03:18 #265
485843 crew  Jippie
pi_214206172
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 00:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, discussies hebben nu eenmaal de neiging om te ontsporen. En als ze dan lang worden, vonden veel mensen die nieuwe aandachtspunten heel interessant. Als je altijd on-topic moet blijven is het na een paar pagina's wel bekeken.
Daarom is het een optie om elders een nieuw en relevant topic te openen en daar de discussie voort te zetten met wie maar wil. Een zijpaadje kan best, maar het gaat nu alleen nog maar over allerlei andere onderwerpen. Het 'hoofddoekje' komt wel regelmatig terug maar minister Faber is geheel uit beeld.
pi_214206178
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 22:34 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is altijd bijzonder als er aanslagen uit naam van de islam, verminkingen uit naam van de islam, of onderdanigheid uit de naam van de islam, gepredikt en gebezigd wordt.
En dat de een dan wel islam is, en de ander niet.
Ies koeltoer
pi_214206259
quote:
15s.gif Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.

Dat moet ik je nageven je blijft netjes in je taalgebruik, daar heb ik wel respect voor, we zijn het grotendeels niet eens over kleding van dames, dat is een cultuurverschil naar mijn mening
pi_214206679
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 01:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daarom is het een optie om elders een nieuw en relevant topic te openen en daar de discussie voort te zetten met wie maar wil. Een zijpaadje kan best, maar het gaat nu alleen nog maar over allerlei andere onderwerpen. Het 'hoofddoekje' komt wel regelmatig terug maar minister Faber is geheel uit beeld.
90% van deze discussie is over waarom mensen wel of niet aanstoot nemen aan hoofddoeken en waar dat gebruik vandaan komt. Dat minister Faber er wat over zei levert voornamelijk reacties op die voor of tegen het PVV standpunt zijn dat alle buitenlanders er uit moeten. En daar gaat de helft van alle andere discussies al over.
  maandag 8 juli 2024 @ 08:38:47 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214207079
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 07:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
90% van deze discussie is over waarom mensen wel of niet aanstoot nemen aan hoofddoeken en waar dat gebruik vandaan komt. Dat minister Faber er wat over zei levert voornamelijk reacties op die voor of tegen het PVV standpunt zijn dat alle buitenlanders er uit moeten. En daar gaat de helft van alle andere discussies al over.
Hmm, is het standpunt van de PVV om alle buitenlanders uit Nederland te gooien? Ik ben benieuwd hoe je deze opmerkelijke claim wil gaan onderbouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214207214
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 01:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Over Faber valt niet veel te zeggen behalve dat zij er nooit had mogen zitten
  maandag 8 juli 2024 @ 09:10:54 #271
3542 Gia
User under construction
pi_214207331
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2024 08:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, is het standpunt van de PVV om alle buitenlanders uit Nederland te gooien? Ik ben benieuwd hoe je deze opmerkelijke claim wil gaan onderbouwen.
Inderdaad, Wilders heeft gezegd dat hij er niet 'meer' wil en de criminele exemplaren die Nederland haten, uit wil kunnen zetten.
Dat is, door links, opzettelijk verbasterd naar: "Wilders wil alle buitenlanders deporteren".

Dat is een typisch linkse manier van discussiëren, uitspraken veranderen.

Gebeurde ook al met de uitspraak van Minister Faber. Ze zei:
"Ik heb niets met hoofddoekjes"
Dat is, in de media verandert naar:
"Ik heb het niet zo op hoofddoekjes"

De eerste uitspraak zegt iets over haarzelf, het is niet haar ding.
De tweede uitspraak zegt iets over de hoofddoekjes, dat spreekt een afkeur uit.
Maar goed, dát heeft ze niet gezegd.
  maandag 8 juli 2024 @ 09:28:04 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214207492
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad, Wilders heeft gezegd dat hij er niet 'meer' wil en de criminele exemplaren die Nederland haten, uit wil kunnen zetten.
Dat is, door links, opzettelijk verbasterd naar: "Wilders wil alle buitenlanders deporteren".

Dat is een typisch linkse manier van discussiëren, uitspraken veranderen.

Gebeurde ook al met de uitspraak van Minister Faber. Ze zei:
"Ik heb niets met hoofddoekjes"
Dat is, in de media verandert naar:
"Ik heb het niet zo op hoofddoekjes"

De eerste uitspraak zegt iets over haarzelf, het is niet haar ding.
De tweede uitspraak zegt iets over de hoofddoekjes, dat spreekt een afkeur uit.
Maar goed, dát heeft ze niet gezegd.
Correct.

Dat blijkt iedere keer weer opnieuw. Men moet daadwerkelijke standpunten verdraaien want anders lukt het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214207527
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Dat blijkt iedere keer weer opnieuw. Men moet daadwerkelijke standpunten verdraaien want anders lukt het niet.
Rechts gejank
  maandag 8 juli 2024 @ 09:34:38 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214207575
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rechts gejank
Nee hoor, daar is geen sprake van. Er wordt slechts opgemerkt en benoemd hoe men in bepaalde kringen te werk gaat. En dat zegt natuurlijk ook genoeg over het schrijnende gebrek aan inhoud en tevens intellectueel vermogen in zulke contreien.
pi_214207591
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, daar is geen sprake van. Er wordt slechts opgemerkt en benoemd hoe men in bepaalde kringen te werk gaat. En dat zegt natuurlijk ook genoeg over het schrijnende gebrek aan inhoud en tevens intellectueel vermogen in zulke contreien.
Het getwitter van Geert vind ik een mooi voorbeeld hoe het niet moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')