Hopelijk slechte/donkere humorquote:Op zondag 7 juli 2024 22:05 schreef Killumination het volgende:
[..]
Wat had je gewild dat het zou zijn?
quote:
quote:
Kun je voorstellen hoe anders jouw leven er uit had gezien als je geboren was als homoseksueel. En hoe anders je over al die dingen had gedacht.quote:
Ik krijg je tekst niet ontcijferd. Sorry man.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:01 schreef Hatseflats22 het volgende:
Trouwens, mensen die tegen het homohuwelijk zijn om god mag weten wat voor redenen, heb ik even 'hoog' zitten als mensen die tegen een huwelijk tussen (al dan niet) geloofsgenoten of mensen met verschillende huidskleuren zijn.
Meer algemeen bedoeld, maar mocht iemand zich aangesproken voelen, dan
Geeft niet hoor, het is trouwens 'ontcijferd'.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik krijg je tekst niet ontcijfert. Sorry man.²
Grappig dat ik het had aangepast naar het verkeerde. Fokschaapje was ff kwijt.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, het is trouwens 'ontcijferd'.
Geen probleem, ik neem aan dat het ontcijferen verder wel lukt nu.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grappig dat ik het had aangepast naar het verkeerde. Fokschaapje was ff kwijt.
Thanks.²
Ok, ik zal er mee stoppen.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:32 schreef Jippie het volgende:
Graag on topic - Faber die minister van alle Nederlanders zegt te zijn maar een duidelijke afkeur van hoofddoekjes heeft.
Discussies over religie, seks, opwinding, perversiteiten, eerwraak, besnijdenis - >open een topic in F&L, SEX of R&P.
Ja, discussies hebben nu eenmaal de neiging om te ontsporen. En als ze dan lang worden, vonden veel mensen die nieuwe aandachtspunten heel interessant. Als je altijd on-topic moet blijven is het na een paar pagina's wel bekeken.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Doorgaan is prima, maar wel graag on-topic
Daarom is het een optie om elders een nieuw en relevant topic te openen en daar de discussie voort te zetten met wie maar wil. Een zijpaadje kan best, maar het gaat nu alleen nog maar over allerlei andere onderwerpen. Het 'hoofddoekje' komt wel regelmatig terug maar minister Faber is geheel uit beeld.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, discussies hebben nu eenmaal de neiging om te ontsporen. En als ze dan lang worden, vonden veel mensen die nieuwe aandachtspunten heel interessant. Als je altijd on-topic moet blijven is het na een paar pagina's wel bekeken.
Ies koeltoerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is altijd bijzonder als er aanslagen uit naam van de islam, verminkingen uit naam van de islam, of onderdanigheid uit de naam van de islam, gepredikt en gebezigd wordt.
En dat de een dan wel islam is, en de ander niet.
Dat moet ik je nageven je blijft netjes in je taalgebruik, daar heb ik wel respect voor, we zijn het grotendeels niet eens over kleding van dames, dat is een cultuurverschil naar mijn meningquote:Op zondag 7 juli 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar in de regel ben ik correct in de communicatie en ben ik voornamelijk inhoudelijk. Schelden doe ik ook niet. In die zin ben ik een voorbeelduser.²
90% van deze discussie is over waarom mensen wel of niet aanstoot nemen aan hoofddoeken en waar dat gebruik vandaan komt. Dat minister Faber er wat over zei levert voornamelijk reacties op die voor of tegen het PVV standpunt zijn dat alle buitenlanders er uit moeten. En daar gaat de helft van alle andere discussies al over.quote:Op maandag 8 juli 2024 01:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom is het een optie om elders een nieuw en relevant topic te openen en daar de discussie voort te zetten met wie maar wil. Een zijpaadje kan best, maar het gaat nu alleen nog maar over allerlei andere onderwerpen. Het 'hoofddoekje' komt wel regelmatig terug maar minister Faber is geheel uit beeld.
Hmm, is het standpunt van de PVV om alle buitenlanders uit Nederland te gooien? Ik ben benieuwd hoe je deze opmerkelijke claim wil gaan onderbouwen.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
90% van deze discussie is over waarom mensen wel of niet aanstoot nemen aan hoofddoeken en waar dat gebruik vandaan komt. Dat minister Faber er wat over zei levert voornamelijk reacties op die voor of tegen het PVV standpunt zijn dat alle buitenlanders er uit moeten. En daar gaat de helft van alle andere discussies al over.
Over Faber valt niet veel te zeggen behalve dat zij er nooit had mogen zittenquote:Op maandag 8 juli 2024 01:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daarom is het een optie om elders een nieuw en relevant topic te openen en daar de discussie voort te zetten met wie maar wil. Een zijpaadje kan best, maar het gaat nu alleen nog maar over allerlei andere onderwerpen. Het 'hoofddoekje' komt wel regelmatig terug maar minister Faber is geheel uit beeld.
Inderdaad, Wilders heeft gezegd dat hij er niet 'meer' wil en de criminele exemplaren die Nederland haten, uit wil kunnen zetten.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, is het standpunt van de PVV om alle buitenlanders uit Nederland te gooien? Ik ben benieuwd hoe je deze opmerkelijke claim wil gaan onderbouwen.
Correct.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, Wilders heeft gezegd dat hij er niet 'meer' wil en de criminele exemplaren die Nederland haten, uit wil kunnen zetten.
Dat is, door links, opzettelijk verbasterd naar: "Wilders wil alle buitenlanders deporteren".
Dat is een typisch linkse manier van discussiëren, uitspraken veranderen.
Gebeurde ook al met de uitspraak van Minister Faber. Ze zei:
"Ik heb niets met hoofddoekjes"
Dat is, in de media verandert naar:
"Ik heb het niet zo op hoofddoekjes"
De eerste uitspraak zegt iets over haarzelf, het is niet haar ding.
De tweede uitspraak zegt iets over de hoofddoekjes, dat spreekt een afkeur uit.
Maar goed, dát heeft ze niet gezegd.
Rechts gejankquote:Op maandag 8 juli 2024 09:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Dat blijkt iedere keer weer opnieuw. Men moet daadwerkelijke standpunten verdraaien want anders lukt het niet.
Nee hoor, daar is geen sprake van. Er wordt slechts opgemerkt en benoemd hoe men in bepaalde kringen te werk gaat. En dat zegt natuurlijk ook genoeg over het schrijnende gebrek aan inhoud en tevens intellectueel vermogen in zulke contreien.quote:
Het getwitter van Geert vind ik een mooi voorbeeld hoe het niet moetquote:Op maandag 8 juli 2024 09:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is geen sprake van. Er wordt slechts opgemerkt en benoemd hoe men in bepaalde kringen te werk gaat. En dat zegt natuurlijk ook genoeg over het schrijnende gebrek aan inhoud en tevens intellectueel vermogen in zulke contreien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |