Is óók een marketing methodequote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wil zijn haarbandje aan iedereen laten zien
jammer johquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je ook straks voor een opkikkertje?
@:coco @:mortaxx
Dat zeggen we vanavond tegen de Turken.quote:
Nederland is tering slordigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Turkije is tering slecht, we kunnen al achterover leunen dit wordt soberso winst
Hopelijk wel ja,quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen we vanavond tegen de Turken.
Op zijn minst opzienbarend heb meermaals wedstrijden gezien waarvan ik dacht die kan dat niveau niet aan.quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:11 schreef borisz het volgende:
We drinken vanavond Stargazer van Cerveza Caleya. Een DDH Dipa.'
Spaans bier,
Hij chanteert Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:11 schreef TAmaru het volgende:
op basis waarvan mag Memphis eigenlijk spelen?
Ik zie dat hij bij zijn clubs in de laatste 4 jaar in 61 wedstrijden maar 22 goals heeft gemaakt
toch matig voor een spits zou ik zeggen
bij Lyon was hij iets beter maar ook niet echt heel briljant
of is dit dan gewoon het beste wat we hebben?
Staan de bitterballen al gereed?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeggen we vanavond tegen de Turken.
Sfeerverhogend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:12 schreef Zorro het volgende:
Wat een goede poging tot voorzet van Dumfries, was gewoon bijna een goal. Wat een geweldenaar!
@:Pisces29 zo beter?
Tijd voor een Veermannetje door Koeman voor Simons.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:12 schreef ashardalan het volgende:
Wow... Die Simons moet er gewoon uit...
We hebben niks beters.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:11 schreef TAmaru het volgende:
Ik zie dat hij bij zijn clubs in de laatste 4 jaar in 61 wedstrijden maar 22 goals heeft gemaakt
Hij kan 'opeens' iets forcerenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:11 schreef TAmaru het volgende:
Ik hou het feestelijk bij een Fantaquote:
Dat zou tenminste wel consequent zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijd voor een Veermannetje door Koeman voor Simons.
Nee, dit is hun eerste wedstrijd ooit...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Weten ze dat de bal tussen de palen moet
KABELEDquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor BBB.
Bergwijn Brobbey Berghuis de gevreesde Amsterdamse aanvalsformatie.
Op de counter loeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
Gelukkig kunnen die turken er ook niks van
Dat is Erdoganquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Nieuwe vriendin van Sneijder ziet er lekker naturel uit.
De rest is present en kabelquote:
quote:Like Alert
06-07-2024 @ 21:16:32
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Kwartfinale 06-07 21:00] Nederland - Turkije hihi #4"
Dit kan niet. Wel gelachen.quote:
Die speelden dit jaar een tijdje degradatievoetbal (lol)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor BBB.
Bergwijn Brobbey Berghuis de gevreesde Amsterdamse aanvalsformatie.
Zou ik ook willen tegen Nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus
voetballen
turken willen nu al naar penalties toe
Precies, dus wij krijgen het voor elkaar om rood te pakken straks.quote:
Je Turkse buurmanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die speelden dit jaar een tijdje degradatievoetbal (lol)
Snap ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Schouten doet niet mee hoor. Die denkt weer aan de kut van z'n vriendin.
Hebben ze een gast?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Ploplap het volgende:
JackandJill zijn online. Jack gaat vanavond weer scoren. Wat een genot.
Die gaat zo vies veel geld in het Eindhovens laatje brengen bohhhhhhquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Schouten doet niet mee hoor. Die denkt weer aan de kut van z'n vriendin.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
Nederland gaat t fysiek flink afleggen tegen Engelsen
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Ploplap het volgende:
JackandJill zijn online. Jack gaat vanavond weer scoren. Wat een genot.
Zeker. 2 lekkere mokkels. Ik heb al een ticket gekocht. Even kijken of je die piemol tegen de buikwand ziet pulpen.quote:
TRquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat een mokerslecht kanjer middenveld hebben. Simons en Schouten, die lopen gewoon te kutten op dat veld.
jow waar zie deze filmquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:21 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Zeker. 2 lekkere mokkels. Ik heb al een ticket gekocht. Even kijken of je die piemol tegen de buikwand ziet pulpen.
Ik ook,quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu Lays Chips
[..]
ex-big4 @:monkyyy slimmer dus dan de rest in dit topic
Ga lekker naar ONZ KLB.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:21 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Zeker. 2 lekkere mokkels. Ik heb al een ticket gekocht. Even kijken of je die piemol tegen de buikwand ziet pulpen.
Oh, dacht dat kanjeren met de k in het miden wel mocht. Excuus.quote:
Je bent pure middelmaat!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we anders dit bij de duitser gaan kijken?
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toch geen voedingswaren die voorheen gewoon in de frituur hoorden?
ik steun deze TLDR versiequote:
Terechtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even melden dat ik hiervoor een note kreeg.
Een ban zou meer terecht zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag niet over je notes pratenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel vegan hequote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Daar ben ik weer
* Zet de bitterballen met mosterd op tafel
Alsjullieblieft
Echt, volgens mij is hier prima doorheen te combineren. Die Turken staan echt niet goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef Pablo84 het volgende:
We spelen weer veel te ingewikkeld en te langzaam
Heb je geen mayonaise?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Daar ben ik weer
Alsjullieblieft
Kijk, zo blijft de temperatuur van het badwater op het juiste niveauquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Daar ben ik weer
Alsjullieblieft
Ik werd op het verkeerde been gezet door Wouterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je Turkse buurman houdt me niet tegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je mag niet over je notes praten
Heerlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:25 schreef NailQueen het volgende:
Daar ben ik weer
Alsjullieblieft
Als je een bitterbal in de mayo doopt ben je in alles een gore big die zich kapot moet schamen.quote:
Onzichtbaarquote:
Dankje ❤️quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je een bitterbal in de mayo doopt ben je in alles een gore big die zich kapot moet schamen.
Ja en doet het prima in de wisselwerking met Dumfries, dat dat moeilijk te zien is voor simpele zielen is jou probleem.quote:
Als je thuis een frituurpan hebt staan ben je al een viezerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je een bitterbal in de mayo doopt ben je in alles een gore big die zich kapot moet schamen.
@Van_Poppelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een airfryer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je thuis een frituurpan hebt staan ben je al een viezerd.
Gaat ook in tegen m’n geloof.quote:
Drama man😅quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en doet het prima in de wisselwerking met Dumfries, dat dat moeilijk te zien is voor simpele zielen is jou probleem.
Hij kan niet zo goed tegen veranderingenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef vaarsuvius het volgende:
koeman is erg matig, blijft altijd te lang hangen aan strategieën die niet goed genoeg werken, was bij zijn vorige periode ook al zo
Voor wie is de enige cvm.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wissel Schouten alsjeblieft, die kerel loopt alleen maar achter de feiten aan. Liep tegen Oostenrijk ook al zo te slapen.
Je snapt er bijzonder weinig van. Doe maar gewoon kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wissel Schouten alsjeblieft, die kerel loopt alleen maar achter de feiten aan. Liep tegen Oostenrijk ook al zo te slapen.
Heb ik niet, ook geen airfryerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je thuis een frituurpan hebt staan ben je al een viezerd.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Te Ligt. Wat een weergaloze woordgrap.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen die liever Te Ligt in de basis zien ipv van de Vrij hebben geen verstand van voetbal.
nooit eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |