Zal ook wel lekker stoffig worden. Ik geef Mauro Santambrogio een goede kans om te winnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dit kan dus eigenlijk echt niet.
Maar grappig gaat het inderdaad wel worden.
Het probleem aan Jan is dat hij geen fatsoenlijke zin kan volmaken. "Ik denk dat eh eh Wout ... eh heeft ... eh de vorm is nog niet ... eh bij Wout ... eh"quote:
Jan samen met Youri Mulder aan tafel zou genot zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het probleem aan Jan is dat hij geen fatsoenlijke zin kan volmaken. "Ik denk dat eh eh Wout ... eh heeft ... eh de vorm is nog niet ... eh bij Wout ... eh"
En als Remco tijd verliest en Wout wint?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Remco tijd verliest heeft dit niets in de Tour te zoeken en is het een absolute schande, als Remco geen tijd verliest is het voor herhaling vatbaar.
Erger nog: Ze zijn op tijd maar willen eerst Vangramberen wat laten zeggenquote:
en nu krijgen we een samenvatting van alle vorige etappesquote:Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Erger nog: Ze zijn op tijd maar willen eerst Vangramberen wat laten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |