Jan samen met Youri Mulder aan tafel zou genot zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het probleem aan Jan is dat hij geen fatsoenlijke zin kan volmaken. "Ik denk dat eh eh Wout ... eh heeft ... eh de vorm is nog niet ... eh bij Wout ... eh"
En als Remco tijd verliest en Wout wint?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Remco tijd verliest heeft dit niets in de Tour te zoeken en is het een absolute schande, als Remco geen tijd verliest is het voor herhaling vatbaar.
Erger nog: Ze zijn op tijd maar willen eerst Vangramberen wat laten zeggenquote:
en nu krijgen we een samenvatting van alle vorige etappesquote:Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Erger nog: Ze zijn op tijd maar willen eerst Vangramberen wat laten zeggen
Zelfs de NOS. Dus dat zegt genoeg.quote:
Ik heb niks met Wout.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En als Remco tijd verliest en Wout wint?
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:40 schreef TAmaru het volgende:
wat een onzin van Jip dat de dood van Drege vermeden had kunnen worden
ik weet niet precies wat er gebeurd is
Je vindt het onzin dat het vermeden had kunnen worden, maar je hebt geen idee wat er gebeurd is?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:40 schreef TAmaru het volgende:
wat een onzin van Jip dat de dood van Drege vermeden had kunnen worden
ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar grote kans dat hij gewoon een stuurfout heeft gemaakt in de afdaling
en wil je dan alle afdalingen eruit halen? onzin toch
Roglic was volgens mij dik in orde op Plateau des Glieres een aantal jaar terug, in Denain hield hij goed stand en hij zat ook mee in de voorste groep naar Arenberg tot het moment van DE HOOIBAAL. De nervositeit zal hem meer last geven dan het parcours denk ik.quote:
Volgens mij weet niemand wat er gebeurd is. Jip niet, Zonneveld niet en wij ook niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vindt het onzin dat het vermeden had kunnen worden, maar je hebt geen idee wat er gebeurd is?
Maar deze user is vrij overtuigd van zijn gelijk, vaak zonder kennis en kunde.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand wat er gebeurd is. Jip niet, Zonneveld niet en wij ook niet.
Nee, daarom moet er ook voorzichtig gedaan met zulk soort afspraken. We weten niet of het vermeden had kunnen worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand wat er gebeurd is. Jip niet, Zonneveld niet en wij ook niet.
Niemands fout blijkbaarquote:Op zondag 7 juli 2024 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vindt het onzin dat het vermeden had kunnen worden, maar je hebt geen idee wat er gebeurd is?
quote:Wie als enige het noodlot zag toeslaan, was mede-vluchter Jaka Primozic. De Sloveen van Team Hrinkow Advarics schreef de dramatische gebeurtenis van zich af op Instagram.
"Als de enige getuige kan ik met geen woorden omschrijven hoe aangeslagen ik ben", schrijft hij. "Dit had nooit mogen gebeuren. Een valpartij die niemands fout was. Ik zou alles geven om iets te kunnen veranderen, zodat het nooit zou gebeurd zijn. Mijn gedachten zijn bij de familie en het team van Drege. Rust in vrede en dat de wielerhemel lief voor je mag zijn."
Doet ie zelf.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
133 alweer bijna ondersteboven gereden door een ploegleiderswagen
Ja dat wel, maar daar heb je weinig aan als je eronder ligt.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij gaat naar de rechterkant van de weg, dus de renner zit goed.
Ja dat zal wel waar zijn dan, maar had het iets beter kunnen aanpakkenquote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hij gaat naar de rechterkant van de weg, dus de renner zit goed.
Lac du Connemara > Lac d'Orientquote:
Pogacar had toch beter een Majka of Grossschartner meegenomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
De einzelgängers van UAE zitten al braafjes verspreid bij de laatste 20.
Hij gaat naar grootmoeder koekjes brengen, in het bos.quote:
Ik kijk bij de Nederlanderquote:Op zondag 7 juli 2024 13:57 schreef Momo het volgende:
Ilan Van Wilder moet zijn fiets afstaan als Remco pech zou hebben
Het is voor jou ook zondagquote:Op zondag 7 juli 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit een rit voor een glaasje rode wijn straks denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |