Je hebt me overtuigd ik schakel terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Propaganda van de racistische media elite
Ik moet naar een crematiequote:
Ik ook maar pas over 4 weken.quote:
Ik ben nog niet van @Mexicanobakker af.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog steeds puntjes. Die eerste plek pakt niemand je meer af
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Tussen haakjes; twee keer achter elkaar penalties en dan ook doorgaan.
Is dat wel eens gebeurd?
Die is al dood sinds de 1e minuutquote:
Je hebt middel X besteld maar de levertijd is wat lang?quote:
De Argentiniërs afgelopen WK toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:17 schreef thedeedster het volgende:
Tussen haakjes; twee keer achter elkaar penalties en dan ook doorgaan.
Is dat wel eens gebeurd?
Kutchinezen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt middel X besteld maar de levertijd is wat lang?
Dank je. Tante die al ergens in de 80 was, maar ja, je kan er niet onderuit hequote:
Verdient die Ronaldo niet iets van 20miljoen per maand? Dan zou ik Mach 3 rennen!quote:
Die smaak ken ik niet.quote:
Daar weet ik helemaal niks meer van.quote:
Jawel, maar dat was een strafschop.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef wdn het volgende:
en dan te bedenken dat Frankrijk nog steeds niet zelf heeft gescoord
Die gaan de halve finale zo bereikenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef wdn het volgende:
Frankrijk heeft moeite om te scoren; van hun drie doelpunten kwamen er twee door eigen doelpunten van de tegenstander en één door een penalty van Kylian Mbappé.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef wdn het volgende:
En daar koop je dan een kaartje voor…quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef wdn het volgende:
Wij 7 al.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:19 schreef wdn het volgende:
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En daar koop je dan een kaartje voor…
Eigenlijk 8 maar die Fransen werden weer eens geholpen.quote:
Dat tuig begint te spelenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartje
Dan 9.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk 8 maar die Fransen werden weer eens geholpen.
Sterk zaad in de familie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoveel kinderen? Je schiet wel vaak raak.
In de halve finale wordt de winnaar tot paella verwerktquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:20 schreef TAmaru het volgende:
Ongelooflijk dat een van deze landen straks 2 wedstrijden verwijderd is van de Europese titel
Dat tuig begint te spelen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik betaal verdomme nog geld voor een kaartje
Ik hoop dat Spanje ze vernederd tot op het bot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:20 schreef TAmaru het volgende:
Ongelooflijk dat een van deze landen straks 2 wedstrijden verwijderd is van de Europese titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |