SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hij kreeg later ook de officiële diagnose dat hij psychotisch was!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet dat is wel heel erg
Ik heb niets in vooraad gekocht. Ja voor een week omdat ik iemand had die een keer in de week voor mij naar de winkel ging.![]()
![]()
Met een professionele crew met boom-microfoon en eentje voor de belichting, eentje die de make-up doet, de procuder die "Ennnnnnn.....ACTIE!!!!" roept door zo'n toeter, eentje met zo'n klapper voor de camera enz!quote:![]()
![]()
wel eerst de gas kraan dichtdraaiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
dan fikt de tent af want zijn gasleiding lekt .....
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Maak een heel luchtige, en noem het Desert Storm!quote:
Het bereiden ervan is Operatie Desert Storm!![]()
![]()
Vandaag het was voornamelijk vlees wat in het ah pakket zat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Spuit 12They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je gefilmd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaa was in de keuken
niet verder door gelezen![]()
konijn kwijt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vandaag het was voornamelijk vlees wat in het ah pakket zat.![]()
![]()
Ja echt!quote:
Laatst weer een filmpje gezien over hondenrassen.
Deze keer van Lubach, maar Sam o'Nella heeft ook een heel goeie:
![]()
Nopequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je spaghettisliertje, bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe krijg in mn lasagne dan opgewarmd?![]()
![]()
Heel hard rondjes draaienquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe krijg in mn lasagne dan opgewarmd?![]()
In een andere ovenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe krijg in mn lasagne dan opgewarmd?
Smile, it's free therapy.![]()
quote:quote:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Zijn we uitgenodigd op de gender reveal party?Lees je even mee @greysbonesquote:![]()
Weet ik ook niet, heb nog geen uitnodiging van hun ontvangenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Zijn we uitgenodigd op de gender reveal party?
die is bezig in haar eigen oven denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lees je even mee @:greysbones
In een ouwe magnetron moet je het leren?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders ff een simpele ouwe magnetron huren voor een paar minuutjes.![]()
![]()
Met water in de waterkokerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe krijg in mn lasagne dan opgewarmd?
How can I make this topic about me?![]()
gofferquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die is bezig in haar eigen oven denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die is bezig in haar eigen oven denk ik!
![]()
eerst was het een prostitutiestraat, toen een hoer nu een ouwe magnetronquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders ff een simpele ouwe magnetron huren voor een paar minuutjes.
Echt, dit topic.....quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
eerst was het een prostitutiestraat, toen een hoer nu een ouwe magnetron![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat ik nu in de problemen kom![]()
![]()
![]()
noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij Greys zijn ze de pizza aan het eten.....
[ afbeelding ]
@greysbones lief doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat ik nu in de problemen kom![]()
Niet 🥬🐓![]()
Willen we dat weten?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
Ben benieuwd hoe @:kree andere dingen in huis aanpakt en of we daar ook filmpjes van krijgen![]()
![]()
![]()
Prima zomer rond de 25 graden gemiddeld.
Minder neerslag geen extreme plakkerige nachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In welk land zit jij naar de temp te kijken nu?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima zomer rond de 25 graden gemiddeld.
Minder neerslag geen extreme plakkerige nachten.
krijg hier ook beeld bijquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Een tuinfilmpje.
De ongewenste begroeiiing aanpakken.![]()
zou niet klikkenSmile, it's free therapy.![]()
Gewoon iemand die in de tuin aan het schoffelen en aan het harken is.
Altijd fascinerend, om te kijken naar iemand die hard aan het werk is.How can I make this topic about me?![]()
Zeker als je dat zelf niet gewend bent om te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon iemand die in de tuin aan het schoffelen en aan het harken is.
Altijd fascinerend, om te kijken naar iemand die hard aan het werk is.
* gebrokenglas bladert in zijn aantekeningen... 📓quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar was wel bekend dat ik er één was
Ik heb dat nog niet in mijn schriftje staan, zie ik nu.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In welk land zit jij naar de temp te kijken nu?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iemand die naar een hardwerkend persoon kijkt is op dat moment niet hard aan het werk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker als je dat zelf niet gewend bent om te doenHow can I make this topic about me?![]()
Tenzij je ligt te batsenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iemand die naar een hardwerkend persoon kijkt is op dat moment niet hard aan het werk.![]()
Nee ik had flatbread van de appie en had daar ijsbergsla komkommer tomaat in gepropt en vegakipstukhes gekruid en dan een sausje van frietlijn met sweet chili dr opquote:![]()
je kunt toch wel meerdere dingen tegelijk doen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iemand die naar een hardwerkend persoon kijkt is op dat moment niet hard aan het werk.
Goede tip. Misschien kan @kree een filmpje van het bereiden van Crème brûlée in zijn tuin maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Een tuinfilmpje.
De ongewenste begroeiing aanpakken.![]()
Niet stikken!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in een stuk pizza.![]()
Doe je dat liggend?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Harken, schoffelen en batsen zijn gewoon tuinwerkzaamheden hoor![]()
![]()
Ook dan kan 1 van de 2 weinig aan het doen zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En in het engels a hoe!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Harken, schoffelen en batsen zijn gewoon tuinwerkzaamheden hoor![]()
![]()
Japanse duizendknoop brûléequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede tip. Misschien kan @:kree een filmpje van het bereiden van Crème brûlée in zijn tuin maken.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
batsen kan inderdaad in de tuin plaatsvinden.![]()
Ow. Ik ben nog maagd, ik roep maar watquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dan kan 1 van de 2 weinig aan het doen zijn hoor.![]()
Dat gelooft helemaal niemand.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow. Ik ben nog maagd, ik roep maar wat
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Terwijl je op de hometrainer zit uit het raam kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt toch wel meerdere dingen tegelijk doen?
Kan gewoon![]()
![]()
Ow hee, kun je in dat geval in september komen helpen met verhuizen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow. Ik ben nog maagd, ik roep maar wat![]()
![]()
@kree heeft het ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende als je die in je tuin hebt.
(De buren ook)
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Terwijl je op de hometrainer zit uit het raam kijken
Kan gewoon![]()
Krijg wel beeld van een GGSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij gaat Caroline of een ander varken inhuren om het op te laten vreten hoor!![]()
Nee een hovenier. Maar die heet ook misschien Carolien.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij gaat Caroline of een ander varken inhuren om het op te laten vreten hoor!![]()
Oh ja, die wil een man!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Nee een hovenier. Maar die heet ook misschien Carolien.![]()
Ah Duitsland heeft de oude vertrouwde Blitzkrieg toegepast op Spanje.
Waarom heb je daar een maagd voor nodig?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hee, kun je in dat geval in september komen helpen met verhuizen?![]()
zit me te irriteren aan die scheidsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef aeque het volgende:
Ah Duitsland heeft de oude vertrouwde Blitzkrieg toegepast op Spanje.
Als dat de standaard is dan ligt lat wel laag hoor.quote:
Sorry ToT.
En bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat de standaard is dan ligt lat wel laag hoor.
Sorry ToT.![]()
![]()
@ToT heeft op het moment last van storingen.quote:
Zijn antwoord dus niet meteen voor waarheid aannemen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat de standaard is dan ligt lat wel laag hoor.
Sorry ToT.
Ben je al opgewonden?![]()
![]()
Storingen in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft op het moment last van storingen.
Zijn antwoord dus niet meteen voor waarheid aannemen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik moest aan Amy denken dus het antwoord last zich wel raden.quote:
Het keert wel periodiek terug.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Geen spoiler?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
@:tong80 die op z'n tong80's op Mini-ToT z'n foto reageert op Smoelenboek!![]()
![]()
Hey SoSquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik antwoordde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat de eerste gele kaart pas na 13 minuten kwam verbaasde me.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar net geen gele kaart gegeven
Ja mij dus ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat de eerste gele kaart pas na 13 minuten kwam verbaasde me.Smile, it's free therapy.![]()
Waarom staat er een kind op het veld trouwens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Omdat ie goed isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef aeque het volgende:
Waarom staat er een kind op het veld trouwens.![]()
Is dat geen "vertically challenged person", zoals ze lilliputters tegenwoordig noemen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef aeque het volgende:
Waarom staat er een kind op het veld trouwens.![]()
Dat is fijn voor het Spaanse elftal over 4 jaar. Dit moet je niet willen.quote:
Zonder de context van wat je daarvoor zei leek het even alsof je wel spanking wilde maar dat het niet kon omdat je al iets in je bips hebt zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wil wel maar kannie zit al wat inOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb alleen z'n dickpic, maar dat ziet er veelbelovend uit![]()
![]()
![]()
ahhquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over een foto van Mini-ToT.Bij deze!
![]()
komt de tandenfee vannacht
Heb jij alleen maar een pic gekregenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb alleen z'n dickpic, maar dat ziet er veelbelovend uit
Oh zit daar je oventje mee volquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb jij alleen maar een pic gekregen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]Nawhhh leuk jochie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging over een foto van Mini-ToT.Bij deze!
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonder de context van wat je daarvoor zei leek het even alsof je wel spanking wilde maar dat het niet kon omdat je al iets in je bips hebt zitten.![]()
![]()
Die heb ik zelfs van jou nooit gezienquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb alleen z'n dickpic, maar dat ziet er veelbelovend uit![]()
![]()
Echt wel!quote:![]()
Maar een andere kleuter hier wordt vaak jaloers op de aandacht die Mini-ToT van hem wegpakt, dus verwijder ik het weer.![]()
![]()
Ik zit aan de drugs, vergeef mij.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs van jou nooit gezien![]()
![]()
![]()
![]()
zoooSmile, it's free therapy.![]()
Jij kreeg m in vol ornaat in het echtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs van jou nooit gezien![]()
![]()
Stop dan is met al die suggestieve foto's sturen.quote:
Wat zeggie?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Kom je dan ook meedoen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alsof koekie met mij in 1 kamer wilt zijn. Die heeft alleen oog voor Justin.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Stop dan is met al die suggestieve foto's sturen.![]()
![]()
Wat een schopperts die duutsersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
grote actquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof koekie met mij in 1 kamer wilt zijn. Die heeft alleen oog voor Justin.
Onrustige bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik neem alles als waarheid aan wat hier gepost wordt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Had kroos al mogen hebben.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ze passen inmiddels niet allemaal meer in dequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei dat had je niet doorgegeven hier![]()
![]()
Wat dat betreft zijn ze over en weer aan het schoppen. Dus volgens mij een kwestie van tijd.quote:
Heb het idee dat hij meer op de hand van de Duitsers is..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze over en weer aan het schoppen. Dus volgens mij een kwestie van tijd.
maar gaat wel over en weerSmile, it's free therapy.![]()
Zodat je er en broodje in kunt doen?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Volgens mij is die van koekie nog leeg![]()
Gaat weer lekker hier!
![]()
Komt omdat ik de airfryer meer gebruikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Goffer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Al die elektrische hulpmiddelen tegenwoordig ook.....quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt omdat ik de airfryer meer gebruik![]()
Auto refresh soms? Ik ben nog steeds er hoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Duitsland schopt wel net iets meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze over en weer aan het schoppen. Dus volgens mij een kwestie van tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die elektrische hulpmiddelen tegenwoordig ook.....![]()
![]()
leek bij mij net ook , voor de refresh, dat je er niet meer werkzaam bentquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Auto refresh soms? Ik ben nog steeds er hoor.
nu wel weer
Worstenbroodje.quote:
Owjah, ik zie het vinkje, maar had je geen titel? Die van mij is ook al een tijdje weg trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Auto refresh soms? Ik ben nog steeds er hoor.![]()
Weet je al. Verjaardag van m'n pa vandaag. Hoe ik ok zoek, onrust blijftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom ben je onrustig? Of wil je niet over praten dan ook oke!Ik heb er één en ik ben er trots op
Is dat nog wat zo'n satis... Eeeh, airfryer?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt omdat ik de airfryer meer gebruik
Bij auto refresh zie je die niet idd. Pas 's je handmatig ververst staat de tag er weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ik zie het vinkje, maar had je geen titel? Die van mij is ook al een tijdje weg trouwens.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh ja dat is vandaagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je al. Verjaardag van m'n pa vandaag. Hoe ik ok zoek, onrust blijft![]()
![]()
ja .. morgen zal dat (denk ik) weer minder zijn.. deze dag weer zien door te komen.Smile, it's free therapy.![]()
ik zou de quote aangepast hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat nog wat zo'n satis... Eeeh, airfryer?
Owjah, zo heette dat ding! _o-quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat nog wat zo'n satis... Eeeh, airfryer?![]()
![]()
DAT is een Magic Wandquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, zo heette dat ding! _o-
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent veel meer op de hoogte van dat soort dingen dan ik!![]()
![]()
Je hebt nog een paar jaar Tot om je in te lezen eer mini met dit soort vragen komt![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:40 schreef Kissingbird het volgende:
Je hebt nog een paar jaar Tot om je in te lezen eer mini met dit soort vragen komt![]()
![]()
Ach tegen die tijd geef ik hem wel een OnlyFans abo!![]()
![]()
alles is gratis en voor niets te zien op het netquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach tegen die tijd geef ik hem wel een OnlyFans abo!![]()
Onlykoekie?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ach tegen die tijd geef ik hem wel een OnlyFans abo!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Owjah!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alles is gratis en voor niets te zien op het net![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: