Wat zou het anders zijn dan? Oh ze extrapoleren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef The_Undertone het volgende:
Die tracker is wel iets raars, is de tijdswinst op de leider op het punt dat ze zijn of niet?
Ja, denk ik dus. Hun winst is op het punt waar ze fietsen, vermoed ik. Dus iemand die later startte maar verder zit kan dan nog terugkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat zou het anders zijn dan? Oh ze extrapoleren.
Vergelijken met VocSnor is zinloos inderdaad.quote:
Waarbij Visboer een grote grap is.quote:
Zou typisch Roglic zijn als het ook zo’n 20 blijftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:11 schreef The_Undertone het volgende:
Roglic al 20 seconden verloren, is toch veel
Zou je denken?quote:
OP Evenepoel die op de klim best ook snel is... moeilijkquote:
God rijdt toch in de witte trui en dus ook in een Le coq sportif shirt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
3 seconden is niet gek, want dat pak werkt niet in zijn voordeel
Volgens de tracker niet.quote:
Santini beidequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
God rijdt toch in de witte trui en dus ook in een Le coq sportif shirt?
Mij wel eigenlijk. Remco is geen stilvaller.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zou me niet helemaal verbazen als Pogacar de tien seconden nog gaat goedmaken
Op de laatste rechte lijn heb je je echt wel je vermogen nodig. Wat juist een voordeel voor Remco isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zou me niet helemaal verbazen als Pogacar de tien seconden nog gaat goedmaken
in 2027 ofzo jaquote:
Ja, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
God rijdt toch in de witte trui en dus ook in een Le coq sportif shirt?
bedoel de etappezegequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef Ploplap het volgende:
Pogacar weer heerlijk aan de doping. Oude tijden herleven weer. Prachtig!
Leuk hoor, vallende renners.quote:
Zoals zo vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Primoz een zeer sterk tweede deel van de etappe.
Een Kungetje was ook leuk geweet. Vallen zonder erg, nou en. Rasmussentjesquote:
komt wel een beetje dichterquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Zwansen het volgende:
12s, hij zou wel even geel pakken volgens sommigen.
hahaquote:
Ritten winnen in de 3 grote rondes = kutlijstjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
opeennajongste worden in een of ander kutlijstje is een stukje geschiedenis aldus Renaat
Met z’n Sobibor-kapselquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco 'Ozempic' Evenepoel. Zo dun als een velletje papier.
Geloof dat hij wat afgevallen was.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco 'Ozempic' Evenepoel. Zo dun als een velletje papier.
Wouter Poels en Wappie Mollema vinden dit geen leuke opmerkingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ritten winnen in de 3 grote rondes = kutlijstje
Dan is ie al uit de tour wegens buiten de tijd na een enorme inzinking in een bergetappe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Belgosome het volgende:
In Nice is er nog een tijdrit, alles kan.
Ja, daar schijnen ze tegenwoordig een populair diabetesmedicijn voor te hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geloof dat hij wat afgevallen was.
117 renners deden dit (Remco inbegrepen), ik vind het een knappe prestatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wouter Poels en Wappie Mollema vinden dit geen leuke opmerking
De dag van Mathieu komt nog welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Fijn dat we deze Tour nog een wereldkampioen zien die wel demonstreert.
Ik interpreteerde het verkeerd. Excuses. Ben het met je eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
117 renners deden dit (Remco inbegrepen), ik vind het een knappe prestatie.
Het was Wienerschnitzels die het een kutlijstje vondquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het verkeerd. Excuses. Ben het met je eens.
Wat maakt dat je zon godsgruwelijke fan van die kabouter bent? Of is het gewoon omdat het een Belg is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was sparen, lijkt mequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lampaert die ooit een proloog won in de Tour toch mooi in de top 100
We krijgen een masterclass van de echte wereldkampioen zondagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Fijn dat we deze Tour nog een wereldkampioen zien die wel demonstreert.
Je zou bijna denken dat hij wat bangig naar beneden gaat. Maar implosie niet echt, rijdt laatste stuk drie seconden trager dan Pogacar.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Merkwaardige implosie bij Vingegaard toch weer, met vooral een oertrage afdaling. Remco ook significant sneller op de klim dan iedereen.
Het kan zeker een bepaalde mate van angst zijn (in zijn diepte interview met Han Kock zei hij nergens last van te hebben), maar ik acht de kans groter dat hij zich nu voor de tweede keer opblaast en diep in het rood bovenkomt. Daar leek op de Galibier alleszins meer sprake van te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij wat bangig naar beneden gaat. Maar implosie niet echt, rijdt laatste stuk drie seconden trager dan Pogacar.
Toch wat lastig op waarde schatten, moet je wel de pacing-strategieën weten. Remco wilde dus snel van start maar wel overhouden op de klim, en zat in de afdaling op de limiet. Dat lijkt me de geijkte tactiek, maar Jorgensen en Almeida lijken iets anders ingedeeld te hebben.
Toen verloor hij t.o.v. Pogacar, maar won t.o.v. Evenepoel. Dat leek me meer een gevalletje van Pogacar die iedereen lost op 95% en nog een goed volle tank heeft vanaf de top.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kan zeker een bepaalde mate van angst zijn (in zijn diepte interview met Han Kock zei hij nergens last van te hebben), maar ik acht de kans groter dat hij zich nu voor de tweede keer opblaast en diep in het rood bovenkomt. Daar leek op de Galibier alleszins meer sprake van te zijn.
Terecht. Wat als er een renner achter hem rijdt die probeert de etappe te winnen maar er niet langs kan omdat Bernard zonodig zijn persoonlijke glorie moet opstrijken?quote:
Triest van Bernard dan wel. Oprotten met dit soort acts.quote:
Wie zat er achter hem en hoe dichtbij zat hij op dat moment. Neem aan dat ze bij lidl daarover gewoon communicerenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Terecht. Wat als er een renner achter hem rijdt die probeert de etappe te winnen maar er niet langs kan omdat Bernard zonodig zijn persoonlijke glorie moet opstrijken?
Barguilquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zat er achter hem en hoe dichtbij zat hij op dat moment. Neem aan dat ze bij lidl daarover gewoon communiceren
Dat is een aanname, UCI kan alleen handelen op basis van waarnemingen. En dat is dat Bernard met dit gedrag het risico neemt andere renners in gevaar te brengen en/of de wedstrijd beïnvloedt. Wie er achter rijdt is daarmee niet relevant.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie zat er achter hem en hoe dichtbij zat hij op dat moment. Neem aan dat ze bij lidl daarover gewoon communiceren
Nouja net als alle andere mensen denkt hij dat iig Pogacar te sterk is, en waarschijnlijk Vingegaard ook. En hij lijkt het ook wel prettig te vinden vanuit de underdog-rol.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Remco totaal niet met de eindoverwinning in de Tour bezig is.
Vermoedelijk klopt het ook wel en gaat Evenepoel nog wel flink wat tijd verliezen in de bergen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja net als alle andere mensen denkt hij dat iig Pogacar te sterk is, en waarschijnlijk Vingegaard ook. En hij lijkt het ook wel prettig te vinden vanuit de underdog-rol.
Over Pogacar gesproken, 40 seconden op Vauquelin en Campenaerts, dat lijkt me een wat mindere prestatie dan de anderhalve minuut die hij vorig jaar in de tijdrit pakte op Van Aert (3e)?
Gefeliciteerd met deze zegequote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kunst, historie, een demonstratie van de bovenste plank.
Remco heeft zeker gewonnen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kunst, historie, een demonstratie van de bovenste plank.
Hij wilde een ritoverwinning en top-5, zit perfect op schema. Op voorhand gaan rondtoeteren dat je Pogi op minuten gaat zetten, lijkt me niet de verstandigste strategie. Voor 1 keer zit z'n communicatie goed. Houden zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vermoedelijk klopt het ook wel en gaat Evenepoel nog wel flink wat tijd verliezen in de bergen.
En vorig jaar zat er toch een flink heuveltje in het parcours in vergelijking met vandaag. Ook was er volgens mij flinke meewind, wat de verschillen misschien wat kleiner maakt.
Zo had ik er in eerste instantie niet over nagedacht. Maar daar heb je inderdaad een punt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Terecht. Wat als er een renner achter hem rijdt die probeert de etappe te winnen maar er niet langs kan omdat Bernard zonodig zijn persoonlijke glorie moet opstrijken?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:20 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Vauquelin eigenlijk gedaan dat hij nu zo'n boete krijgt voor gisteren (staat in het jury rapport voor deze etappe)
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Oprotten met die heldenverering voor al die Franse nonvaleurs, TIBOPINO was al erg genoeg. Sowieso, welke debiel wordt lid van de Julien Bernard Fanclub? Waarom heeft deze man UBERHAUPT een fanclub? Wat is er om fan van te zijn? Vragen vragen.
Goede schouderduw wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mohoric een enorme beuk gegeven.
Teruggekeken. Dit bleek juist te zijn.quote:
Lichte straf, levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mohoric een enorme beuk gegeven.
mooi spontaan ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:19 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto achter de schermen van gisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |