quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:56 schreef _UserName_ het volgende:
Inschakelen tijdens het introgenot, mooi getimed, al zeg ik het zelf. Nog rookies aanwezig in VT2?
Perez.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:56 schreef _UserName_ het volgende:
Inschakelen tijdens het introgenot, mooi getimed, al zeg ik het zelf. Nog rookies aanwezig in VT2?
Da's geen rookie, die kan gewoon geen potten breken. Het missende 4e wiel, het blok aan het been. Een lege BH aan de waslijn of een leeg glas bier.quote:
quote:
niet zelfde autoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Da's geen rookie, die kan gewoon geen potten breken. Het missende 4e wiel, het blok aan het been. Een lege BH aan de waslijn of een leeg glas bier.
Jawel, hij kan er alleen niet mee omgaan. Dezelfde auto, verschillende personen.quote:
veeeeeel bouncersquote:
Ach vooruit dit kan wel even in plaats van dat geouwehoer van F1TVquote:
DRT?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ik dacht dat DRT verderop was
disclaimer: kutdag op het werk gehad, mijn sarcasme kan serieuzer overkomen dan bedoeld
Darts, als een pijl tegen het ijzerdraad komt en uit het bord vliegt is dat ook een bouncerquote:
owwwwwwwquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Darts, als een pijl tegen het ijzerdraad komt en uit het bord vliegt is dat ook een bouncer
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:08 schreef greysbones het volgende:
Perez zit er weer lekker bij
in dezelfde auto als Max
Gaat meer om de sponsorgelden dan om de petjesgeldenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltje
ik denk dat als hij zo blijft rijden als hij nu doet dat het sneller over is als dat hij had gehooptquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltje
In Mexico staat een grote taco bekend als een "burrito." Een burrito is een Mexicaans gerecht bestaande uit een grote, opgerolde tortilla die gevuld is met diverse ingrediënten zoals vlees, bonen, rijst, kaas en salsa.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
Als je een taco besteld in Mexico, niet de gewone variant maar de grotere, noemen ze dat dan een Max taco?
Het is een mooie baan vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is toch wel een van de mooiste circuits op de kalender hoor.
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Mexico staat een grote taco bekend als een "burrito." Een burrito is een Mexicaans gerecht bestaande uit een grote, opgerolde tortilla die gevuld is met diverse ingrediënten zoals vlees, bonen, rijst, kaas en salsa.
Nee nee. Perez's zijn auto word bewust gesaboteerd en zijn engineer (Bird) werkt hem expres tegen, weet je dat nou nog niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, hij kan er alleen niet mee omgaan. Dezelfde auto, verschillende personen.
Nee, da's een tortilla, opgerold en gevouwen (zodat je een pakketje hebt) is een burrito.. Burrito betekent ezeltje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Mexico staat een grote taco bekend als een "burrito." Een burrito is een Mexicaans gerecht bestaande uit een grote, opgerolde tortilla die gevuld is met diverse ingrediënten zoals vlees, bonen, rijst, kaas en salsa.
Tijd om te mailen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee nee. Perez's zijn auto word bewust gesaboteerd en zijn engineer (Bird) werkt hem expres tegen, weet je dat nou nog niet?
Het blijft taco troep.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, da's een tortilla, opgerold en gevouwen (zodat je een pakketje hebt) is een burrito.. Burrito betekent ezeltje.
Da's meer een hapje voor onderweg.
En een gefrituurde tortilla is een taco.
Ik heb gelezen dat Perez's auto gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee nee. Perez's zijn auto word bewust gesaboteerd en zijn engineer (Bird) werkt hem expres tegen, weet je dat nou nog niet?
Zet dan Yuki er naastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Perox het volgende:
"Wild Will Buxton speculation"....
"Auto Motor and Sport says Checo could be replaced mid season by Ricciardo..."
dat zou de meest domme zet zijn om te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Managarm het volgende:
Op F1-tv denken ze dat Perez door Riccardo vervangen gaat worden in het seizoen.
Best lekker voor af en toe.quote:
die gaat het ook niet beter doen dan Perezquote:
Ja vind ik ook. Maar ja kan ook een half jaar RIC proberen en als dat niet lukt volgend jaar Yuki.quote:
Slechter ook niet. Perez bakt er toch al niks van, waarom de gok niet nemen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou de meest domme zet zijn om te doen.
Die gaat het echt niet beter doen dan Perez
Ik had het over Perezquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best lekker voor af en toe.
Al neem ik gewoon zo'n pak van Knorr en gebruik dan gehakt ipv kip.
weet wel dat perez zijn engineer niet vertrouwde vorig jaar toen max achter zijn kont aanzatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Klopt, maar wel beter dan RICquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat het ook niet beter doen dan Perez
En dat is dus precies het probleem dat Red Bull heeft, Ricciardo kan ook de Vcarb niet leiden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat het ook niet beter doen dan Perez
ja misschien iets, maar ja je kan beter Perez er naast houden. Yuki in VCARB met Lawson. Ric als wandelend reclamebordquote:
Je hebt gelijk, excuses voor de verwarring. Een grote taco wordt in Mexico vaak een "taco gigante" genoemd. Dit is simpelweg een grotere versie van een standaard taco, gevuld met allerlei ingrediënten zoals vlees, kaas, groenten, en salsa. Het woord "gigante" betekent "gigantisch" of "reusachtig" in het Spaans, wat aangeeft dat het om een zeer grote taco gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, da's een tortilla, opgerold en gevouwen (zodat je een pakketje hebt) is een burrito.. Burrito betekent ezeltje.
Da's meer een hapje voor onderweg.
En een gefrituurde tortilla is een taco.
Oh ja hoor, ik bedoel meer als je van Perez af wilt doe dan Yuki ipv Daniel, ik zelf zou gewoon niets doen tot einde seizoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja misschien iets, maar ja je kan beter Perez er naast houden. Yuki in VCARB met Lawson. Ric als wandelend reclamebord
Maar ze moeten wel wat gaan doen met Lawson.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik bedoel meer als je van Perez af wilt doe dan Yuki ipv Daniel, ik zelf zou gewoon niets doen tot einde seizoen.
Volgend seizoen naast Yuki.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel wat gaan doen met Lawson.
Die kan het dan misschien in F2 minder doen, maar in F1 deed hij het prima. Tenzij ze kans willen lopen dat hij er vandoor gaat
Nog niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Perox het volgende:
Oef dat is wel een heul snelle tijd van Norris.
De Mclaren upgrades werken. Newey had RB ook al gewaarschuwd dat dit concept snel aan het plafond zou zitten qua verdere ontwikkeling, hij wou eigenlijk een andere kant op. Hij lijkt nu gelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Perox het volgende:
RBR heeft nog wat zandzakken aan boordquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:31 schreef Perox het volgende:
Ik wil ook regen, 42.5 was het vandaag hier in Portugal. Gelukkig werkt ons nieuwe huis en blijft het rond de 26 graden binnen zonder enige vorm van koeling.quote:
Geef ons maar een wat hogere temperatuur, krijg je van ons regenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik wil ook regen, 42.5 was het vandaag hier in Portugal. Gelukkig werkt ons nieuwe huis en blijft het rond de 26 graden binnen zonder enige vorm van koeling.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef ons maar een wat hogere temperatuur, krijg je van ons regen
Liefst droge start, dan regen en daarna een langzaam opdrogende baan die tegen het eind weer helemaal droog isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
Zondag 56% kans op regen zie ik.....ik hoop het
Mogen we een beetje zon van jou lenen dan, regen hebben we hier zat, je mag wel een beetje hebben :pquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik wil ook regen, 42.5 was het vandaag hier in Portugal. Gelukkig werkt ons nieuwe huis en blijft het rond de 26 graden binnen zonder enige vorm van koeling.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi, dat wordt eerder stoppen dan 6 uur, op tijd voor de aftrap.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Mclaren have not won Silverstone from pole since James hunt 1977
Heerlijke statistiek.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:49 schreef SiGNe het volgende:
Mclaren have not won Silverstone from pole since James hunt 1977
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |