quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:56 schreef _UserName_ het volgende:
Inschakelen tijdens het introgenot, mooi getimed, al zeg ik het zelf. Nog rookies aanwezig in VT2?
Perez.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:56 schreef _UserName_ het volgende:
Inschakelen tijdens het introgenot, mooi getimed, al zeg ik het zelf. Nog rookies aanwezig in VT2?
Da's geen rookie, die kan gewoon geen potten breken. Het missende 4e wiel, het blok aan het been. Een lege BH aan de waslijn of een leeg glas bier.quote:
quote:
niet zelfde autoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Da's geen rookie, die kan gewoon geen potten breken. Het missende 4e wiel, het blok aan het been. Een lege BH aan de waslijn of een leeg glas bier.
Jawel, hij kan er alleen niet mee omgaan. Dezelfde auto, verschillende personen.quote:
veeeeeel bouncersquote:
Ach vooruit dit kan wel even in plaats van dat geouwehoer van F1TVquote:
DRT?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ik dacht dat DRT verderop was
disclaimer: kutdag op het werk gehad, mijn sarcasme kan serieuzer overkomen dan bedoeld
Darts, als een pijl tegen het ijzerdraad komt en uit het bord vliegt is dat ook een bouncerquote:
owwwwwwwquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Darts, als een pijl tegen het ijzerdraad komt en uit het bord vliegt is dat ook een bouncer
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:08 schreef greysbones het volgende:
Perez zit er weer lekker bij
in dezelfde auto als Max
Gaat meer om de sponsorgelden dan om de petjesgeldenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltje
ik denk dat als hij zo blijft rijden als hij nu doet dat het sneller over is als dat hij had gehooptquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang Merch in Mexico wordt verkocht heeft hij dat stoeltje
In Mexico staat een grote taco bekend als een "burrito." Een burrito is een Mexicaans gerecht bestaande uit een grote, opgerolde tortilla die gevuld is met diverse ingrediënten zoals vlees, bonen, rijst, kaas en salsa.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:10 schreef _UserName_ het volgende:
Als je een taco besteld in Mexico, niet de gewone variant maar de grotere, noemen ze dat dan een Max taco?
Het is een mooie baan vind ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is toch wel een van de mooiste circuits op de kalender hoor.
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Mexico staat een grote taco bekend als een "burrito." Een burrito is een Mexicaans gerecht bestaande uit een grote, opgerolde tortilla die gevuld is met diverse ingrediënten zoals vlees, bonen, rijst, kaas en salsa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |