Gewoon een aanvoelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan deze niet plaatsen Loverboii. Maar ik moet de vraag wel bevestigend beantwoorden. Absoluut.˛
De reclamewereld is er een van trial and error. Ze doen iets alleen maar als het werkt, en als het goed werkt blijven ze het doen: zo zie ik al mijn hele leven stoute vrouwtjes aan ijsjes likken in commercials.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat jij al helemaal van de leg raakt van een vrouw die een ijsje likt zegt genoeg.
Ja, ook vrouwen lusten ijsjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De reclamewereld is er een van trial and error. Ze doen iets alleen maar als het werkt, en als het goed werkt blijven ze het doen: zo zie ik al mijn hele leven stoute vrouwtjes aan ijsjes likken in commercials.˛
Geloof jij in andere opties dan dat de vrouw zich moet aanpassen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte wel degelijk. Maar onder motorkap zijn het toch dierlijke driften. Daarom misbruiken ze vrouwen om een ijsje te likken in commercials.˛
Het is én én. Dat roep ik altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Geloof jij in andere opties dan dat de vrouw zich moet aanpassen?
Hoe werkt dat krachtenveld in termen van mate van invloed in die zin?quote:
Van hun eigen man? Van de man van de vrouw die in de reclame acteert?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze misbruiken vrouwen om het geld uit de pockets van manlief te bouncen.˛
Whut? God eist niets van mij, en zo wel dan ga ik daar nog zelf over.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon jouw hersenspinsels, ik heb dat nooit gezegd.
Een vrouw dient zich te bedekken omdat God dat eist van haar, heeft niets met mij te maken.
nou mijn vrouw die koopt zelf wel wat ze leuk vind daar heeft ze mij niet voor nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze misbruiken vrouwen om het geld uit de pockets van manlief te bouncen.˛
Waarschijnlijk vooral omdat al die progressieven die nu je kont kussen dan zien wat je werkelijk denkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik doe dat bewust niet omdat het een cirkelredenatie wordt. Jullie moeten eerst de Koran erkennen alvorens jullie de verzen zouden aannemen.
Met het zien hoe jullie recent omgingen met @:Abdullah2 blijk ik het goed gezien te hebben en is mijn keuzen hierin ontzettend gefundeerd. Ik ben fier.˛
Deze klassieker legt denk ik goed uit wat BSB bedoeldequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daar hebben we Triggershott voor.
Die heeft heel interessante denkbeelden over vrouwen en hun plek.
Zo'n god is gewoon een ontzettende lul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Een vrouw dient zich te bedekken omdat God dat eist van haar, heeft niets met mij te maken.
Volstrekt irrelevant.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Deze klassieker legt denk ik goed uit wat BSB bedoelde
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik zag je onzinnige post in het vorige deel, "we hebben nu een Verlichting doorgemaakt blabla", Holocaust was toch echt na de Verlichting.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volstrekt irrelevant.
Leuk dat je in je hoofd nog steeds een kruistocht bestrijdt, maar het hele christendom is hier van geen enkele betekenis meer.
Door dat soort mannen leven we nog steeds in de oertijd, de tijd dus waarin niet het verstand regeert maar de individuen met kracht die sneren naar vrouwen en zwakkere mannen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut? God eist niets van mij, en zo wel dan ga ik daar nog zelf over.
Dat het in een boek staat (geschreven door mannen), betekent niet dat "God" het ook werkelijk zo gezegd of bedoeld heeft.
Ieder moet zelf weten naar welk boek hij of zij leeft, het probleem ontstaat wanneer men anderen gaat opleggen volgens datzelfde boek te leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
koran is een dom boek , voor domme mensen
Zoals ik vooral steeds zeg is zelfreflectie bij types als jij nul komma nul en het is een zegen dat je continu kunt vingerwijzen naar het Westen, Zion, Amerika en secularisme, zodat je niet te lang hoeft na te denken over het feit dat de islamitische landen op deze wereld het op alle fronten al eeuwen bijzonder slecht doen op zo ongeveer alle mogelijke gebieden. Hoewel, onderdrukking van vrouwen en het doden van homoseksuelen en andersdenkenden zal ongetwijfeld op een iets andere blik kunnen rekenen wanneer we jouw wereldbeeld hanteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:51 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik zag je onzinnige post in het vorige deel, "we hebben nu een Verlichting doorgemaakt blabla", Holocaust was toch echt na de Verlichting.
En HowardRoark die je daarna tegensprak "wij zijn een van oorsprong Joods-Christelijke koeltoerrrrr"
Jullie zijn alleen een Joods-Christelijke koeltoer als je daarmee bedoelt dat christenen een holocaust hebben gepleegd op joden en 2000 jaar van pogroms en vervolgingen, maybe
Daarnaast ben ik ook op de hoogte van de pagan-community in het Westen, die verafschuwen juist de Joods-Christelijke koeltoerrrrr en zeggen dat Europa van oorsprong paganistisch was en deze religies in het Midden-Oosten thuishoren.
ik lees geen domme boeken , geen bijbel en geen koranquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ieder moet zelf weten naar welk boek hij of zij leeft, het probleem ontstaat wanneer men anderen gaat opleggen volgens datzelfde boek te leven.
De koran, thora en bijbel verschillen niet zoveel qua leefregels (want dat zijn het, een soort van duizend(en) jaren oude etiquetteregels), maar hier nemen we die gelukkig niet meer zo serieus, al was het alleen al omdat ze hier niet langer het doel hebben dat ze 1500/2000/3000 jaar geleden rond de middellandse zee wel hadden.
Nederland zoals we dat nu kennen heeft vooral een humanistische cultuur, en laten we dat vooral zo houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:56 schreef Twiitch het volgende:
Nederland heeft geen Joods-Christelijke cultuur. Dat is echt zo'n leugen die na de tweede wereldoorlog is aangepraat en door de boomers gretig is overgenomen.
Baraka Llahoe fiek broeder Triggershot. Precies wat ik zeg en bedoel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Deze klassieker legt denk ik goed uit wat BSB bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |