Dat kan je dan voornamelijk de journalist kwalijk nemen die het nodig achtte haar tijd te gebruiken voor zo’n vraag. Net als dat het voornamelijk de keuze was van de oppositie om het debat urenlang te gebruiken om te klagen over racisme en faber’s uitspraken. Kan onmogelijk als een verrassing komen voor politici of de media dat PVV’ers er zulke meningen op na houden, dus beetje vragen naar de bekende weg in de hoop nieuwe headlines te krijgenquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:49 schreef ems. het volgende:
Ik ben ook niet zo van de hoofddoeken maar tegelijkertijd lijkt het me dat er relevantere zaken te bespreken zijn dan lelijke modekeuzes.
En als je daarna op je onzin gewezen wordt is het islamistisch gaslightning? Is goed hoorquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:52 schreef takura het volgende:
[..]
Welke slachtofferrol? Ik zeg alleen dat ik een afkeer heb voor de vrouwonterende hoofddoek.
Welke onzin?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als je daarna op je onzin gewezen wordt is het islamistisch gaslightning? Is goed hoor
Buitendam is zo'n progressieveling die de aardsconservatieve hoofddoek verdedigt.quote:
Je kunt het ook inhoudelijk proberen, niet de persoon analyseren als een amateur psycholoog.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:57 schreef takura het volgende:
[..]
Buitendam is zo'n progressieveling die de aardsconservatieve hoofddoek verdedigt.
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie.
Jij begon met je stompzinnige ad-hominem.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het ook inhoudelijk proberen, niet de persoon analyseren als een amateur psycholoog.
Ook dat is net gedaan; er zijn geen eenduidige afbeeldingen van Maria, katholieke kerken in Nederland staan massaal leeg en dus de stelling dat er hordes Nederlanders moeite hebben met hoofddoeken terwijl ze en masse elke dag in de kerk bij een gesluierde Maria staan te bidden en dús hypocriet zijn is volstrekt onzinnig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt het ook inhoudelijk proberen, niet de persoon analyseren als een amateur psycholoog.
Als je niet begrijpt dat binnen alle abrahamistische godsdiensten de hoofddoek een vrij duidelijke eenduidige rol heeft en daarop wordt gewezen en dat afdoet als “islamistisch gaslightning” weet je gewoon niet zo goed waar je het over hebt. Dan sta je op dat moment gewoon een beetje voor lul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:00 schreef takura het volgende:
[..]
Jij begon met je stompzinnige ad-hominem.
Dat was niet het punt dat gemaakt werd, en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat binnen alle abrahamistische godsdiensten de hoofddoek een vrij duidelijke eenduidige rol heeft en daarop wordt gewezen en dat afdoet als “islamistisch gaslightning” weet je gewoon niet zo goed waar je het over hebt. Dan sta je op dat moment gewoon een beetje voor lol.
Anderen (en vooral vrouwen) moeten zich vooral aan jouw wereld aanpassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geijl over vrijheid moet echt kappen als er mee wordt bedoeld dat deze alleen geldt als je assimileert.²
Weet ik veel. Bel je moeder op en stel haar dit soort rare vragen, misschien kan zij er iets mee?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was niet het punt dat gemaakt werd, en dat weet jij ook.
Zou wellicht één van de redenen dat de meeste Nederlanders niet langer religieus zijn kunnen liggen in het feit dat diezelfde meeste Nederlanders geen behoefte meer hebben aan religie?
Nu weet ik definitief dat je werkelijk niets te melden hebt. Succes met je nobele strijd tegen racisme, fascisme en extreem-rechts, koene ridder.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik veel. Bel je moeder op en stel haar dit soort rare vragen, misschien kan zij er iets mee?
Succes met extreem rare vragen stellen, ongemakkelijke kneus.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu weet ik definitief dat je werkelijk niets te melden hebt. Succes met je nobele strijd tegen racisme, fascisme en extreem-rechts, koene ridder.
Je bent toch een keer gekozen als beste debator hier? Ik begrijp er niks van. Je gaat te pas en te onpas op de man zelf af.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nu weet ik definitief dat je werkelijk niets te melden hebt. Succes met je nobele strijd tegen racisme, fascisme en extreem-rechts, koene ridder.
Hallo, vrijheid en democratie zijn JULLIE principes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Anderen (en vooral vrouwen) moeten zich vooral aan jouw wereld aanpassen.
Dit is wel een voor op een tegeltje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hallo, vrijheid en democratie zijn JULLIE principes.²
Als die dubbele maat niet te confronterend voor je is be my guest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wel een voor op een tegeltje.
Dubbele maat, interessant.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als die dubbele maat niet te confronterend voor je is be my guest.²
Ga met iemand anders schaken. Ik ben te slim voor je spelletjes. Maar ik vermaak me wel met je.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat vind jij van democratie en vrijheid?
Het is geen spelletje, het is eigenlijk nog minder dan dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ga met iemand anders schaken. Ik ben te slim voor je spelletjes. Maar ik vermaak me wel met je.²
Ok, deze gun ik je dan nog wel: ze hebben er geen reclame voor gemaakt vandaag. man man man!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Democratie die individuele vrijheid garandeert is de beste staatsvorm denkbaar, vind je niet?
Maar het is het beste systeem voor mensen, niet? Eigen keuzes kunnen maken in het leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, deze gun ik je dan nog wel: ze hebben er geen reclame voor gemaakt vandaag. man man man!²
ehh, nee wij hebben hier vrouwen die steeds meer naarvoetbal zijn gaan kijken. Komt trouwens door mannen, die hun vriendinnetje al meenamen, als er voetbal gekeken werd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:31 schreef de_boswachter het volgende:
In die cultuur hebben mannen tenminste nog echt iets te zeggen. Wij moeten het in Nederland al doen met meisjes die de EK voetbal wedstrijden van mannen denken te kunnen analyserenHet is in het Westen ergens mis gegaan in de evolutie.
Verdraai je eigen waarheid zeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ehh, nee wij hebben hier vrouwen die steeds meer naarvoetbal zijn gaan kijken. Komt trouwens door mannen, die hun vriendinnetje al meenamen, als er voetbal gekeken werd.
Doordat er steeds meer vrouwen voetbal kijken, komen ook steeds meer vrouwelijke analysten, die worden beter en uit eindelijk komen die ook op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |