als er wat overblijftquote:
De moties van wantrouwen!quote:
Het kabinet geeft geen appreciatie over "spreekt uit" moties en ook niet over Moties van Wantrouwen. Een MvW kan dus niet "ontraden" worden of "oordeel kamer" krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
kunnen moties van wantrouwen met hoofdelijke stemming worden ontraden?
Jah..... Ik ga maar ff GTA spelenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:47 schreef Mikeytt het volgende:
bruh
na het 2 minuten debat weer schorsing...........
Daar komen de exit polls 10 uur lokale tijd dacht ik, dus nog ruim een uur dan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer kunnen we naar de BBC zappen om ons voorland te zien?
Je las het eerst hier.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zolang het niet op de NOS staat zou ik er weinig waarde aan hechten. Gezien de lage frequentie van uitgave is het wel opmerkelijk dat dit op nog geen enkele nieuwssite is te vinden.
Ik zie een partij als GL-PvdA geen 50 proc of meer halenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
Mjah, Balkenende kreeg hem ook na 4 kabinetten gestruikel. Dus dat Rutte hem dan ook krijgt is niet zo gek.quote:
Wij hebben dan ook geen districtenstelsel. Thank Godquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zie een partij als GL-PvdA geen 50 proc of meer halen
Er zijn echt heel veel mensen die onder hoge spanning en conflict eerst zichzelf leegschreeuwen of een fysieke actie, om vervolgens te gaan huilen. Ja, ook in de top. Tuurlijk zullen er vast zijn die niet (meer) huilen en dat zijn vaak ook niet per s betere mensen.quote:
11 uur. Maar de uitslag staat al vastquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
Balkenende werd zelfs nog minister van Staat na al z’n gezeik met het Koninklijk Huis, omdat ze nog een wat jongere persoon zochtenquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, Balkenende kreeg hem ook na 4 kabinetten gestruikel. Dus dat Rutte hem dan ook krijgt is niet zo gek.
Wel pas in 2022.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Balkenende werd zelfs nog minister van Staat na al z’n gezeik met het Koninklijk Huis, omdat ze nog een wat jongere persoon zochten
zelfs volgende slechtste projections heeft labour een grote meerderheidquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
11 uur. Maar de uitslag staat al vast
Qua stemmen gaat Labour dat vermoedelijk ook lang niet halen. Maar ze verschuiven wel naar het centrum van de macht en dat zou GL-PvdA ook prima kunnen doen bij nieuwe verkiezingen. Het electoraat is nogal op drift.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 4 juli 2024 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook geen districtenstelsel
quote:
En de tribunalen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]begint inderdaad op wat betrouwbaardere plekken ook te staan.
https://www.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2024-22525.pdf
Nu ook officieel
Hoeft ook niet met een ander kiesstelsel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik 2 seconden dat dit een foto van de familie Flodder wasquote:
Zal wel tegelijk met het arresteren van Biden, Obama, Comey en Frans Timmermans gebeuren. He, wacht even, zouden we niet al lang overleden zijn door de vaccinaties, aangezien we binnen 2 jaar zouden sterven? Is dit het hiernamaals of purgatory?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die zijn nog niet aangekondigd, maar ik hoor al jaren dat ze komen!
Ik begrijp echt niet hoe je op werkdag numero 3 al onder "hoge spanning" kan staan. Wat hadden ze dan verwacht, dat ze met open armen verwelkomd zouden worden ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er zijn echt heel veel mensen die onder hoge spanning en conflict eerst zichzelf leegschreeuwen of een fysieke actie, om vervolgens te gaan huilen. Ja, ook in de top. Tuurlijk zullen er vast zijn die niet (meer) huilen en dat zijn vaak ook niet per s betere mensen.
ja toch. de PVV heeft de laatste jaren hartstikke hun best gedaan om door iedereen geliefd te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe je op werkdag numero 3 al onder "hoge spanning" kan staan. Wat hadden ze dan verwacht, dat ze met open armen verwelkomd zouden worden ofzo?
Je hebt geen mestdebat nodig voor een shitshow.quote:
Nee, meneer wordt gevraagd MP te zijn en dan gaat de vieze-p en coalitiepartner je meteen voor de bus gooien en die gaan daar ook nog eens de hele tijd om lachen. Die Schoof is helemaal uit zijn stekker gegaan en terecht. Daar zullen sommige mensen vast van geschrokken zijn. Die PVV-ers zijn een stel schijnheilige coalitieverraders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe je op werkdag numero 3 al onder "hoge spanning" kan staan. Wat hadden ze dan verwacht, dat ze met open armen verwelkomd zouden worden ofzo?
Voorgedragen door Schoof dus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]begint inderdaad op wat betrouwbaardere plekken ook te staan.
https://www.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2024-22525.pdf
Nu ook officieel
Wel stoer twitteren vanuit Vak K zodat je volgers weer lekker achter die hoofddoek-PvdA'er en Halsema aan kunnen, maar ook de gevolgen niet aankunnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |