Ik weet niet of het racisten zijn, maar ze hebben wel een teringhekel aan buitenlandersquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
PVV zijn ook geen racisten. Dat is een nare frame van de linkse kerk. Ik zou ook pisnijdig worden als ik voor racist word uitgemaakt
Met de groeten van Reinette Kleverquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
PVV zijn ook geen racisten. Dat is een nare frame van de linkse kerk. Ik zou ook pisnijdig worden als ik voor racist word uitgemaakt
Goeie grapquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Das wat anders als racistquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:02 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik weet niet of het racisten zijn, maar ze hebben wel een teringhekel aan buitenlanders
Bij de PVV zit niemand die geen racist is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Neuh, daar zit totaal geen kwalijke gedachte achter natuurlijk..quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, het is niet netjes, maar hij heeft wel een punt dat er achter heks verder geen denkbeelden of ideologische insteek zit zoals dat bij nazi en racist wel is.
quote:In Europe, belief in witchcraft traces back to classical antiquity. In medieval and early modern Europe, accused witches were usually women who were believed to have used black magic or maleficium against their own community. Usually, accusations of witchcraft were made by their neighbors and followed from social tensions. Witches were sometimes said to have communed with evil beings or with the Devil, though anthropologist Jean La Fontaine notes that such accusations were mainly made against "enemies of the Church".
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Witchcraft
Wanneer dan?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Jetten: 'we hebben een alternatief'
Nee, die had je niet. Anders had je in vakkie k gezeten. Je had je kans en die heb je niet gepakt.
Het zijn geen racisten, maar de leden van de eenmanspartij discrimineren wel op basis van o.a. geloof.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Adolf nog leefde zou je hem eens moeten vragen wat een racist is, misschien stel je je definitie dan bij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:04 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Bij de PVV zit niemand die geen racist is.
Ik geloof niet dat er ook maar serieus iemand in Nederland rondloopt die vandaag de dag nog geloofd dat iemand zwarte magie gebruikt als je die heks noemt. Dat is wel een verschilletjequote:Op donderdag 4 juli 2024 20:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Neuh, daar zit totaal geen kwalijke gedachte achter natuurlijk..
[..]
Dat is niet waar. Er was een ander kabinet mogelijk maar die onderhandelingen zijn niet gevoerd, er was dus niets voor Jetten om te pakken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Jetten: 'we hebben een alternatief'
Nee, die had je niet. Anders had je in vakkie k gezeten. Je had je kans en die heb je niet gepakt.
Je moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe politiek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:05 schreef VoMy het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ministers door kamerleden zo specifiek "onze minister" genoemd werden zoals nu gebeurt bij de BBB en de PVV.
Is dat nou die afstand tot het kabinet die volgens Omtzigt alles beter gaat maken?
Ik vertrouw die Klever nog minder dan Faber. Faber lijkt mij een grumpy old person die buitenlanders eng vindt, maar Klever lijkt meer een FVD-er met Trumpiaans gedrag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met de groeten van Reinette Klever
Goed, als je Hitler als scheidsrechter zou nemen, dan krijg je inderdaad wel een andere morele verhouding.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Adolf nog leefde zou je hem eens moeten vragen wat een racist is, misschien stel je je definitie dan bij.
Nu snap ik het frame van de PVV wel. Pas als je erger dan Adolf bent, is het écht racistisch.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als Adolf nog leefde zou je hem eens moeten vragen wat een racist is, misschien stel je je definitie dan bij.
NOSquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb het gevoel dat deze https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal achterloopt.
https://nos.nl/livestream(...)-regeringsverklaringquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb het gevoel dat deze https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal achterloopt.
jij vindt de omvolkingstheorie niet racistisch?quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kijk hier :quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Adolf zou ongetwijfeld ontkennen dat hij een racist was en heel hard roepen dat het de schuld van links was.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je weet dat Schoof er zelf ook wel van houdt de randjes vd wet op te zoeken of er zelfs overheen te gaan?quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat leek me gezien zijn cv dan ook nog wel iemand met een beetje geweten in zijn flikker. Mij nog steeds een raadsel waarom hij hierin is gestapt
Live via kpn kanaal npo politiekquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Weet ik niet. Die klever heeft absoluut absurde denkbeelden, maar ik weet niet of ze de capaciteiten heeft om deer ook politiek op te bedrijven. Faber heeft die wel, dat is eng.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:07 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Klever nog minder dan Faber. Faber lijkt mij een grumpy old person die buitenlanders eng vindt, maar Klever lijkt meer een FVD-er met Trumpiaans gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |