Ik denk dat 'mijn fantasie' een stuk dichter bij de werkelijkheid ligt dan jouw realiteit en dat weet je zelf ook wel, je komt hier alleen even trollen. Was even leuk knul, maar ik ga nu weer verder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien in jouw fantasie, maar in de praktijk is het niets anders dan een schoolplein. Is ook niet gek, want dit soort 'debatten' zijn ook al heel lang niet meer bedoeld voor landsbestuur.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Links jankt om alles, kabinetsleden snappen hun rol niet, Wilders is Wilders, het circus is compleet.
Nee, het kabinet is bezig problemen te creeeren. En Wilders gooide er vanochten nog even een aanval op Schoof tegen aan. Dat was ook wel interessant. Dag 2 is nog niet eens voorbij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, we zijn nu echt problemen aan het oplossen ja
Die is 10 keer klaargekomen zonder te spuiten de afgelopen 2 uurquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef JohnBercow het volgende:
Dat lachje nog steeds op het gezicht van Agema. Zum kotzen
Heb je niet opgelet vandaag? Deze crisis komt van PVV zelf.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Schoof doet dit verder prima. Eerdmans heeft hierin gelijk. Oppositie gaat vanaf minuut 1 maar op ding af: breken.
Nog grotere PVV.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is het nut trouwens van nieuwe verkiezingen? Het kabinet verliest zetels bij nieuwe verkiezingen
Ik mag haar wel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef JohnBercow het volgende:
Dat lachje nog steeds op het gezicht van Agema. Zum kotzen
Hij wapperde er net meequote:
Het lijkt mij ongewenst als de spindokters en lobbyisten hun politici niet kunnen bereiken tijdens een debat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
We hebben tal van discussies tegenwoordig over het niet toelaten van mobieltjes in de klas.
Maar ik zie hier een plek waar dat verbod volgens mij nog veel harder nodig is
Ja, het punt is vooral dat zijn aanhangers kritiekloos zijn en genieten van dit soort landverraderij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |