Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:14 schreef VoMy het volgende: [..] De FvD houdt de PVV scherp op rechts, kan nu wel juist de val van het kabinet inleiden.
Al besproken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2, dames en heren. Lekker twitteren!
Kan toch echt niet. Wat een clown.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2, dames en heren. Lekker twitteren!
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
Hij moet nog wennen aan zijn nieuwe rol als regeringspartij?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan toch echt niet. Wat een clown.
Check de PI.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoor geen sirenes, hoor. En het Nederlands elftal doet nog mee voor de prijzen. Ga maar rustig slapen.
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou wel een record zijn als het binnenkort al zou vallen![]()
Maar dit kabinet is sowieso geen lang leven beschoven beschoren. Dat was vantevoren al duidelijk, en nu al helemaal.
Net als al die talkshows, en dan ook nog veel langer dan 2 weken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:19 schreef Document1 het volgende:
2 weken vakantie! Het land staat in brand.
😱quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen record zijn begreep ik gisteren
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:24 schreef nostra het volgende:
Hoop voor Schoof dat dat sporthorloge van hem niet automatisch 112 belt als bepaalde drempelwaardes worden overschreden.
Is het ooit anders geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Document1 het volgende:
Die wallen van Schoof hebben wel 6 weken vakantie nodig denk ik.
Jij denkt dat ze dat niet altijd al het geval vond?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Mona bedenkt dat zij zichzelf een betere premier vindt dan Schoof
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Was er nog iemand die twijfelde aan het droevige niveau van dit debat?
Welke inhoud dient er besproken te worden?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen maar gehak op elkaar. Niks op inhoud.
Oppositie heeft ook echt niks te melden behalve wat gezeur op de man af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |