SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
[ Bericht 0% gewijzigd door maxi-mus op 04-07-2024 10:20:34 ]
Bron: https://www.uefa.com/euro(...)itzerland/matchinfo/quote:Referee: Daniele Orsato (Italy)
Assistant referees
Ciro Carbone ITA
Alessandro Giallatini ITA
Fourth official
Daniel Siebert GER
Video Assistant Referee
Massimiliano Irrati ITA
Assistant Video Assistant Referee 1
Paolo Valeri ITA
Assistant Video Assistant Referee 2
Bastian Dankert GER
Dat gevoel heb ik ook, die Zwitsers spelen vrij aardig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:11 schreef Richestorags het volgende:
Ik gok op een verrassing van de Zwitsers.
Niet handig, aangezien Zwitserland de Italianen in de vorige ronde eruit hebben geknikkerd. Ook al is die Orsato vast wel integer, hij (en de UEFA) heeft de schijn nu bij voorbaat al tegen, domme keuze dus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:20 schreef Nober het volgende:
Italiaanse arbitrage
[..]
Bron: https://www.uefa.com/euro(...)itzerland/matchinfo/
Ik dacht er ook aan om dat te antwoorden, aan de andere kant is alles dan verdacht. Ik (en vele Nederlanders met mij) ben nog steeds wel zuur van de finale van 2010. Dus hetzelfde argument zou men ook kunnen gebruiken om nooit een Nederlandse scheidsrechter bij een Spaanse wedstrijd op te stellen en zo kom je er dus uiteindelijk op dat je nooit een scheidsrechter mag opstellen van een land.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 02:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet handig, aangezien Zwitserland de Italianen in de vorige ronde eruit hebben geknikkerd. Ook al is die Orsato vast wel integer, hij (en de UEFA) heeft de schijn nu bij voorbaat al tegen, domme keuze dus.
Vreemd ditquote:England's Jude Bellingham was hit with a one-match ban for his gesture after scoring the Three Lions' dramatic late equaliser against Slovakia, but that sanction will be suspended for 12 months
Maar deze wedstrijd is morgen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:04 schreef GGMM het volgende:
Benieuwd wie er vanavond geblesseerd/geschorst uitvallen
Ach...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 13:04 schreef GGMM het volgende:
Benieuwd wie er vanavond geblesseerd/geschorst uitvallen
Kan gebeuren, pak er vanavond maar lekker een theetje bij.quote:
Het laatstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat ie bestraft wordt, of dat het 12 maanden opgeschort wordt?
Voorwaardelijke straf met een proeftijd van 12 maanden? Niet zo heel vreemd.quote:
ligtquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
Hoezo Zwitserland in het goede deel van het schema ? Zwitserland zit altijd in het verkeerde deel van het schema. Is immer en altijd de underdog. Begrijp daarom niet wat er geweldig is aan Engeland-Zwitserland. Net als Oostenrijk hebben ze te vroeg gepiekt. Ik hoop op Engeland tegen Nederland in de halve finale. Anders krijg je straks weer het gezeik dat we mazzel hadden met de tegenstanders in de tweede ronde. 4-1 voor Engeland. Foden gaat eindelijk laten zien wat -ie kan, Southgate ziet het ligt en stelt Palmer op. Met Alexander-Arnold, Saka plus Bellingham gaan ze eindelijk leveren.
Ik zag het licht niet. Ik lig teveel de laatste dagen.quote:
Denk beetje herhaling van zetten van wedstrijd tegen Slovenië. 2-1 Engeland waar een verlenging aan te pas moet komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Typische 1-0 of 0-0 wedstrijd natuurlijk. Lekker door glibberen met Engeland.
Je bedoelt Slowakije. Tegen Slovenië was in de poule.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk beetje herhaling van zetten van wedstrijd tegen Slovenië. 2-1 Engeland waar een verlenging aan te pas moet komen.
4-1 voor Engeland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:44 schreef LordVoldermort het volgende:
De finale wordt gewoon Frankrijk-Engeland ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal wel bij dit EK passen ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De finale wordt gewoon Frankrijk-Engeland ja.
En dan wint Frankrijk na penalty's.
Dikke kans.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De finale wordt gewoon Frankrijk-Engeland ja.
En dan wint Frankrijk na penalty's.
Eigenlijk wel schrijdend dat de kleine C landen voor meer vermaak en voetbal zorgen dan Frankrijk en Engeland.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooi begon wel leuk hoor, maar is sinds de laatste ronde pouleduels aardig ingekakt.
KO-fase is altijd voorzichtig. Oh wat is het toch eng om risico te nemen en er misschien wel uit te vliegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooi begon wel leuk hoor, maar is sinds de laatste ronde pouleduels aardig ingekakt.
De knock-out fase is juist vaak veel leuker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KO-fase is altijd voorzichtig. Oh wat is het toch eng om risico te nemen en er misschien wel uit te vliegen.
Zo'n beste derde systeem helpt dan ook niet mee, je krijgt dan dat heel veel teams in de laatste reeks groepsduels ook nog op safe gaan spelen. En dan in de achtste finale lekker de bus parkeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KO-fase is altijd voorzichtig. Oh wat is het toch eng om risico te nemen en er misschien wel uit te vliegen.
Het Nederlands Elftal vindt dit anders een uitstekend systeem.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo'n beste derde systeem helpt dan ook niet mee, je krijgt dan dat heel veel teams in de laatste reeks groepsduels ook nog op safe gaan spelen. En dan in de achtste finale lekker de bus parkeren.
Mwah. Waren echt wel toernooien waarbij het puur genot was.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat waarderen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Engeland zo laf overkomt door de onkunde van Southgate.
Bij Frankrijk interesseert het ze gewoon niet wat wij vinden. Heerlijke openheid en eerlijkheid. Ous: "Niet ons probleem", Deschamps: "Dan kijk je naar een andere TV-zender."
Xhaka die in de laatste minuut bij een 1-0 voorsprong nog even aan de noodrem moet trekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Vooral hopen op veel gele kaarten en winnende Zwitsers, ik ben die Engelse laffe kutploeg best beu.
De BBC commentatoren zijn tenminste eerlijk. In Nederland zijn ze veel te voorzichtig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:55 schreef Zorro het volgende:
Shearer commentator op BBC
Dus als het kut is gaan we dat zeker horen
Het is vooral schandalig gezien het materiaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat waarderen?
Het zorgt er alleen maar voor dat minder mensen voetbal leuk vinden.
Wat heb jij tegen het sympathieke Zwitserland?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
zwitserland moet naar huis
maar ik denk dat ze kunnen verrassen....
het zit allemaal beter ingespeeld in elkaar dan de engelsen
Het raarste wat je zou kunnen doen, is boos worden omdat iemand zijn best doet om een wedstrijd te winnen. Het is eigenlijk best knap is dat Deschamps daar al 12 jaar de gelederen gesloten houdt, terwijl Frankrijk tussen 2000 en 2012 gewoon een gigantische mess was.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat waarderen?
Het zorgt er alleen maar voor dat minder mensen voetbal leuk vinden.
Doe dit maar niet meer.quote:
WK's wel meer dan EK's heb ik het idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Waren echt wel toernooien waarbij het puur genot was.
WK's altijd een CLASH van speelstijlen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK's wel meer dan EK's heb ik het idee.
Ik heb een huis in zwitserland ......quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen het sympathieke Zwitserland?
Dat beste 3de is ook wel vreemd richting de knockout.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo'n beste derde systeem helpt dan ook niet mee, je krijgt dan dat heel veel teams in de laatste reeks groepsduels ook nog op safe gaan spelen. En dan in de achtste finale lekker de bus parkeren.
Oh vooruit dan maar.quote:
Ja doe maar.quote:
Je kan toch ook gewoon winnen met wat aanvallender spel. Misschien is die kans nog wel groter zelfs met dat materiaal. Kijk naar Spanje, die spelen wel gewoon leuk voetbal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het raarste wat je zou kunnen doen, is boos worden omdat iemand zijn best doet om een wedstrijd te winnen. Het is eigenlijk best knap is dat Deschamps daar al 12 jaar de gelederen gesloten houdt, terwijl Frankrijk tussen 2000 en 2012 gewoon een gigantische mess was.
Deschamps wordt daar aangesteld om te presteren, doet dat best goed en zingt het al meer dan een decennium uit. Is het mijn favoriete voetbal? Nee. Hoe ga ik daarmee om? Dan stel ik me daar op in, of kijk ik gewoon inderdaad niet. Het is niet alsof je in een elektrische stoel wordt gezet om verplicht naar Frankrijk te kijken.
Niemand verplicht je om te kijken, en er is prima ruimte in je bestaan om er een andere invulling aan te geven dan naar Frankrijk te kijken. Dat hebben Deschamps en Ous goed gezien. Al het andere is jouw interpretatie van wat voetbal zou moeten zijn, en dat is subjectief.
Dan ben je een Zwitser.quote:
Wellicht lukt het managen van al die ego's alleen op deze manier.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon winnen met wat aanvallender spel. Misschien is die kans nog wel groter zelfs met dat materiaal. Kijk naar Spanje, die spelen wel gewoon leuk voetbal.
Nederland maar die spelen straks pas.quote:
Tja... dat is Nederland he: liever in schoonheid sterven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het raarste wat je zou kunnen doen, is boos worden omdat iemand zijn best doet om een wedstrijd te winnen. Het is eigenlijk best knap is dat Deschamps daar al 12 jaar de gelederen gesloten houdt, terwijl Frankrijk tussen 2000 en 2012 gewoon een gigantische mess was.
Deschamps wordt daar aangesteld om te presteren, doet dat best goed en zingt het al meer dan een decennium uit. Is het mijn favoriete voetbal? Nee. Hoe ga ik daarmee om? Dan stel ik me daar op in, of kijk ik gewoon inderdaad niet. Het is niet alsof je in een elektrische stoel wordt gezet om verplicht naar Frankrijk te kijken.
Niemand verplicht je om te kijken, en er is prima ruimte in je bestaan om er een andere invulling aan te geven dan naar Frankrijk te kijken. Dat hebben Deschamps en Ous goed gezien. Al het andere is jouw interpretatie van wat voetbal zou moeten zijn, en dat is subjectief.
De polizei waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef StephanL het volgende:
Als Nederland wint, dan heb ik denk liever Zwitserland dan Engeland
Waarom ben je laat?quote:
die kans is best groot jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dit wordt hopelijk beter dan frankrijk portugal
Waarom? Dan krijg je achteraf te horen dat Nederland zoveel geluk gehad heeft op weg naar de finale. Laat ons het - op papier - grote Engeland maar verslaan, dat geeft meer glans.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef StephanL het volgende:
Nog voorzichtiger in 2010? Dat was ook vreselijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Tja... dat is Nederland he: liever in schoonheid sterven.
Met waar meer voorzichtigheid hadden we best 1 van -die- 3 kunnen winnen. (nou Argentinie niet; die finale was gekocht)
Er is nog wel een verschillen tussen naïef voetballen en helemaal niet willen voetballen he.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Tja... dat is Nederland he: liever in schoonheid sterven.
Met waar meer voorzichtigheid hadden we best 1 van -die- 3 kunnen winnen. (nou Argentinie niet; die finale was gekocht)
loopt achter in Nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef cherrycoke het volgende:
lekker BBC one kijken voor het Engelse commentaar
De Engelsen hebben dezelfde suffe westrijdmentaliteit als de Nederlanders, dus die kan je beter treffen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef StephanL het volgende:
Nederland heeft weinig geluk, dus dat zal wel meevallen. Maakt het wel wat makkelijker ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Dan krijg je achteraf te horen dat Nederland zoveel geluk gehad heeft op weg naar de finale. Laat ons het - op papier - grote Engeland maar verslaan, dat geeft meer glans.
Maar goed, eerst Turkije, dat wordt al een opgave.
Dit EK 2x in slaap gevallenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dit wordt hopelijk beter dan frankrijk portugal
Weinig gelukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nederland heeft weinig geluk, dus dat zal wel meevallen. Maakt het wel wat makkelijker ja.
En wat je zegt, eerst maar Turkije
dat is Koeman zijn tactische brein aan het werk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weinig geluk. Je speelt een poulefase die om te janken, eindigd derde en wordt beloond met een loting Roemenië en Turkije, niem dat maar gen geluk.
Gisteren was echt slaapverwekkend inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dit EK 2x in slaap gevallen
Beide keren tijdens een wedstrijd van Portugal
daar ben ik het mee eens jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschillen tussen naïef voetballen en helemaal niet willen voetballen he.
Ik dacht dat die afgelopen nacht bij het spelershotel van Nederland waren?quote:
Jaaaaquote:06-07-2024 @ 18:07:52
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [kwartfinale 06-07 18:00] Engeland - Zwitserland #1”
Ik lig met de Zeven Provinciën voor Istanbul.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat die afgelopen nacht bij het spelershotel van Nederland waren?
Die gaan pirouettes draaien met de Nederlandse verdediging.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Zwitserland heeft Gerrits puinhoop nu al vastgezet.
Ben jij Surinaams?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
nu al klaar met deze commentator. Praat gewoon over deze wedstrijd of hou je kaolobek
NL 3de was denk ik een bewuste. Het was duidelijk dat we dan en DUI, FRA, SPA, POR zouden missen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weinig geluk. Je speelt een poulefase die om te janken is , eindigt derde en wordt beloond met een loting Roemenië en Turkije, noem dat maar gen geluk.
Hoe maak je zo'n screenshot?quote:
En dan zit Shaqiri nog op de bank voor de genadeslag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die gaan pirouettes draaien met de Nederlandse verdediging.
BBC ;-)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
nu al klaar met deze commentator. Praat gewoon over deze wedstrijd of hou je kaolobek
Ja want het direct al duidelijk wie ze wel en niet zouden treffen voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:10 schreef wdn het volgende:
[..]
NL 3de was denk ik een bewuste. Het was duidelijk dat we dan en DUI, FRA, SPA, POR zouden missen.
Het kwam echt veel en veels te goed uit om 100% te stellen dat het toeval was.
Nee Nederland is lekker vaak kampioen geweest. Nu kan dat ook kunde zijn van de ploeg, maar een beetje geluk kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Weinig geluk. Je speelt een poulefase die om te janken is , eindigt derde en wordt beloond met een loting Roemenië en Turkije, noem dat maar gen geluk.
Neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef wdn het volgende:
Ik heb de openstaande kaarten gemist
Heeft iemand dat bij de hand?
huhquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee Nederland is lekker vaak kampioen geweest. Nu kan dat ook kunde zijn van de ploeg, maar een beetje geluk kan geen kwaad.
Jij bent al vroeg dronken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee Nederland is lekker vaak kampioen geweest. Nu kan dat ook kunde zijn van de ploeg, maar een beetje geluk kan geen kwaad.
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:13 schreef Durmada het volgende:
Ik vind Engeland eigenlijk best een saaie ploeg. Vooraf dacht ik dat Zwitserland het saaist zou zijn.
Torenhoge verwachtingen maar ze maken het nooit waar. Nog nooit het EK gewonnenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.
En als ze doorgaan hard schreeuwen: IT’S COMING HOME!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Torenhoge verwachtingen maar ze maken het nooit waar. Nog nooit het EK gewonnen![]()
De laatste toernooien zeker. Maar deze selectie zou wel iets uitdagender mogen spelen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland speelt altijd saai op toernooien in mijn beleving.
Natuurlijk niet, Kane is een jankerdquote:
meest overrated speler op het veld.quote:
Eén keer geel:quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:12 schreef wdn het volgende:
Ik heb de openstaande kaarten gemist
Heeft iemand dat bij de hand?
Pickfordquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat vuistje van PickfordVoor het vangen van een bal
Worden alle kaarten na deze wedstrijd niet kwijtgescholden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén keer geel:
Engeland : Bellingham, Foden, Gallagher, Mainoo, Trippier
Als je gaat slapen op een bouwplaats is dat misschien een pyjama...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:15 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom heeft de Zwitserse keeper zijn pyjama aan?
Je kent Pickford niet? Da's voor hem vrij bijzonder.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat vuistje van PickfordVoor het vangen van een bal
Ja.quote:
Ik zie geen verschil met Nederland, behalve dat die nog nooit een WK wonnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En als ze doorgaan hard schreeuwen: IT’S COMING HOME!
Na deze wedstrijd ja. Pak je nu je tweede geel dan geen semi voor je.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Worden alle kaarten na deze wedstrijd niet kwijtgescholden?
commentaar is daar 100x beterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
BBC loopt gigantisch achter jammer genoeg.
Ah zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd ja. Pak je nu je tweede geel dan geen semi voor je.
Dat doe jij ook dagelijks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die gast praat continu over randzaken
Gaat erom dat als ze de 2e vandaag krijgen ze er in de eventuele semi niet bij zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Worden alle kaarten na deze wedstrijd niet kwijtgescholden?
Iemand moest dat stokje overnemen van Frank Snoeks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die gast praat continu over randzaken
Alles beter dan de Nederlandse commentator.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
is ook een uur tijdverschilquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is een reden voor: spelers van United, City, en Arsenal in 1 team. Dan staan er vaak 11 spelers op het veld maar is het geen 11-tal. Er is in de kleedkamer en buiten het veld heel vaak een grpepcultuur waar je of bijhoort of nooit in komt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Torenhoge verwachtingen maar ze maken het nooit waar. Nog nooit het EK gewonnen![]()
Zelfs voor Southgate zijn komst vond ik hun toernooien vaak maar matig. Sinds ik het volg althans (rond EK2004)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
De laatste toernooien zeker. Maar deze selectie zou wel iets uitdagender mogen spelen denk ik.
Engeland is standaard matig ja op een uitzondering na.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor Southgate zijn komst vond ik hun toernooien vaak maar matig. Sinds ik het volg althans (rond EK2004)
was daarvoor ook alquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor Southgate zijn komst vond ik hun toernooien vaak maar matig. Sinds ik het volg althans (rond EK2004)
Uitzondering was WK 98quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Engeland is standaard matig ja op een uitzondering na.
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amaiquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
omdat niemand mij helpt kijk ik nu bij DE BELG
Godmiljaar!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Oh jee jongensquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Mwah Mortjeeequote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.
Absoluut mee eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja ik kijk pas echt internationaal voetbal sinds 2010 dus kan er moeilijk over oordelen. Maar deze spelers zouden wel tot iets meer attractiviteit moeten kunnen zorgen. Hetzelfde vind ik overigens bij Frankrijk.
kick and rush noemt men datquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.
Walgelijke 'rain down on me' 24/7 clip op TMF.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bij het noemen van de naam Kane moet ik steeds aan die kotsband denken
dat doen de F'jes ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Engeland deed vroeger niet aan taktiek. Bal vanaf de eigen 10 meter naar voren knallen en dan allemaal erachteraan.
In het ijshockey beter bekend als dump and chase maar dat terzijdequote:
Als ik steeds Rice hoor dan heb ik opeens zin in chinees eten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bij het noemen van de naam Kane moet ik steeds aan die kotsband denken
Ja alleen iets minder effectiefquote:
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik steeds Rice hoor dan heb ik opeens zin in chinees eten.
Als ik steeds Saka hoor denk ik aan Japanse rijstwijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik steeds Rice hoor dan heb ik opeens zin in chinees eten.
Och. Ik erger me daar zo vaak aan, dan kan dit er ook nog wel bij.quote:
Ja helaas wel. De groepsfase is daarom ook een stuk leuker. Ondanks dat er 16 teams door mogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut mee eens.
Maar het is realisme om angstig te voetballen met één van de beste selecties van het toernooi ofzo. Alsof de kans dan groter is dat je wint.
eerste 2 wedstrijden waren leuk maar bij de derde was iedereen aan het rekenenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja helaas wel. De groepsfase is daarom ook een stuk leuker. Ondanks dat er 16 teams door mogen.
Soms geel soms niet, soms penalty, soms niet. Kijk maar waar je lol in hebtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:33 schreef cherrycoke het volgende:
Handballen zijn toegestaan dit toernooi.
Als Nederland speelt heb ik altijd een emmer voor m'n neus. Althans, als Patricia Paaij iets anders te doen heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik zit op het toilet met de laptop op schoot. Ter info
I see what you did there.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vooralsnog vind ik de enige pluspunten deze wedstrijd de vlaggen.
Excuus, allemaal een pot nat om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bedoelt Slowakije. Tegen Slovenië was in de poule.
Je moet de emmer met haar delen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Nederland speelt heb ik altijd een emmer voor m'n neus. Althans, als Patricia Paaij iets anders te doen heeft.
Daar is Tatjana niet blij mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee, Pot 3 zaten ze.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Excuus, allemaal een pot nat om eerlijk te zijn.
Nee, ik noem haar altijd mijn kleine emmertje.quote:
Wat mij betreft krijgt deze post ook de nodige plusjesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
vgs mij is ze NOG ouder dan jij. Onniedanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar altijd mijn kleine emmertje.
Wie?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik noem haar altijd mijn kleine emmertje.
Zeker. Ik ben dan ook de beste vriend van Theo Maassen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vgs mij is ze NOG ouder dan jij. Onniedan
Nu is Imca over de zeik.quote:
vanavond de wedstrijd, monaco tegen andorra, boh! weken naar uitgekeken!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja we weten het nou wel dat het tijd is voor 48 landen op het EK.
Pics van je tv-stoel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Bij een goeie wedstrijd ga ik altijd in m'n tv-stoel zitten. Die mist me nu.
Los nou maar eerst AKQ opquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Een witte klapstoel is ook een TV-stoel als je 'm voor de televisie zetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef Zorro het volgende:
Ik ga een paar broodjes hamburger in elkaar knutselen, dat is nuttiger dan dit.
Kan ik mooi de tweede helft weer invallen.
Als supersub.
Alweerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
Voor de neutrale kijker is dit mensonterend.
Misschien kunnen we wat eerder beginnen met haxballquote:
3 goals in de eerste 10 minuten voor turkijequote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:42 schreef Rodgrod het volgende:
Dit is behoorlijk saai ja, Hopelijk om 21 uur meer spektakel
Verwacht een hoop getütërquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:42 schreef Rodgrod het volgende:
Dit is behoorlijk saai ja, Hopelijk om 21 uur meer spektakel
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:40 schreef Zorro het volgende:
Ik ga een paar broodjes hamburger in elkaar knutselen, dat is nuttiger dan dit.
Kan ik mooi de tweede helft weer invallen.
Als supersub.
heb je de broodjes hamburger ondergespotenquote:
Ziet er onsmakelijk uitquote:
Zwart-wit idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een witte klapstoel is ook een TV-stoel als je 'm voor de televisie zet
Nog een paar weekjes makker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je dit ziet mis je clubvoetbal toch wel. Wat een aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |