Dit zegt hij dan ook alleen maar om links op te naaien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Blastbeat het volgende:
Als Baudet je als geestverwant benoemt, dan is dat wel een aardige motie van wantrouwen op zich.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Hij mag een idioot zijn, maar hij wel een van de weinig redelijken: We gaan het aankijken en niet vooraf al afkraken. Dat kan altijd nog indien aanleiding.
Eigenlijk zonde voor zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m zet BB King op "The thrill is gone"
Thier vindt de immigratieparagraaf van het kabinet wat aan de extreemlinkse kant.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Hij mag een idioot zijn, maar hij wel een van de weinig redelijken: We gaan het aankijken en niet vooraf al afkraken. Dat kan altijd nog indien aanleiding.
Je denkt toch niet dat ik serieus naar deze man kijk nu?quote:
Dat eerste begrijp ik volkomen , ik zong dat nummer zelf ook graagquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus naar deze man kijk nu?
Ik geniet gewoon van iets magistraals en dat is niet Baudet.
Ok, nooit geweten dat je een wappie wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef Zorro het volgende:
Hij zegt precies wat ik denk
Omvolking is "fout" omdat er "bewust" aan wordt gehangen.
Ik geloof niet in het bewuste, maar verder zie ik er nik verkeerds in
Dit klinkt ook niet hoor. Is duidelijk "gemaakt"..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef Blastbeat het volgende:
Je kunt wel duidelijk het verschil zien tussen de stijl van iemand die wel bij de debatclub zat en wie niet.
Geen idee trouwens hoe het verhaal van Van der Plas geklonken zou hebben in deze stijl.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef Blastbeat het volgende:
Inhoudelijk is het gewoon weer een grote coke-psychose.
Uiteraard. Ik vind het niet eens vermakelijk..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef Blastbeat het volgende:
Inhoudelijk is het gewoon weer een grote coke-psychose.
Nu lult ie weer wel dat het bewust is dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, nooit geweten dat je een wappie was
Het begon wel in een lekker tempo, stevige structuur, maar nu is het gewoon weer gestoord gerommel om de tijd vol te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik vind het niet eens vermakelijk..
Je precies dat dusquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:11 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het begon wel in een lekker tempo, stevige structuur, maar nu is het gewoon weer gestoord gerommel om de tijd vol te maken.
Had ik een keer iets positiefs over Baudet...
Het is gewoon een malletje dat standaatd gebruikt wordt. Een truucje. En ongelooflijk doorzichtig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:11 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het begon wel in een lekker tempo, stevige structuur, maar nu is het gewoon weer gestoord gerommel om de tijd vol te maken.
Had ik een keer iets positiefs over Baudet...
Redbull geeft je vleugels!quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Zo, dat was een coke-induced hyperpraatje
Nu ook hoor, in meerdere smaken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef halfway het volgende:
Vroegâh had je toch ook zoiets als Jan Maat?
Geen idee wat je nou precies wil zeggen, sorry..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu lult ie weer wel dat het bewust is dat slaat nergens op.
Maar dat alles meer gemixt wordt is onwaar dan? Ik laat me niet uit over wat mesnen wel of niet wensen, maar dat gebeurt. Alleen dat gelul dat er een agenda achter zit is klinkklare onzin.
Hans Janmaat. Niet Jan Maat..quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef halfway het volgende:
Jan Rap en zijn Maatquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef halfway het volgende:
Waar iedereen over viel en als ie nu in de kamer zou zitten zou zijn mening niet opvallen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:13 schreef halfway het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |