Nee?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:15 schreef Mikeytt het volgende:
Die 2e tweet heeft niks met je TT te maken?
Denkt na is een voorbode op, hij gaat ermee stoppen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.demorgen.be/s(...)aat-blijft~b332445f/
Ahh, de link in je tweet wel!quote:
Ik hoop het. Zou verstandig zijn!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denkt na is een voorbode op, hij gaat ermee stoppen.
Kan iemand die wat meer weet hierover dit bevestigen of ontkennen? Want mits dit klopt hebben de Democraten een zeer groot probleem?quote:De dems hebben een mega probleem als Joe uit de race stapt. In drie swingstates, Wisconsin, Nevada en Georgië zijn de regels als volgt:
In Wisconsin kan alleen een andere kandidaat op het stembiljet komen als de huidige overlijdt. Demente Joe moet dus overlijden.
In Nevada liep de termijn om een andere kandidaat op het stembiljet te krijgen de 4e vrijdag in de maand juni af, 5 uur in de middag, lokale tijd. Dat was afgelopen vrijdag.
En in Georgia kan alleen tot 60 dagen voor de verkiezingen een andere kandidaat op het biljet komen. Stapt Joe na die 60 dagen uit de race, of valt hij om, dan blijft zijn naam op het biljet, maar worden de stemmen voor Joe niet meegeteld.
Treedt Joe af wegens gezondheidsredenen, of wordt hij o.g.v. het 25e amendement afgezet (niet meer over de verstandelijke vermogens bezitten om het presidentschap uit te voeren) dan wordt Cackles, de huidige VP, ook bekend als Kamala Harris de president.
Lijkt me raar want Biden is nog helemaal geen kandidaat. De conventie moet hem nog benoemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef Tekaschi het volgende:
Ergens uit een comment op Geenstijl:
[..]
Kan iemand die wat meer weet hierover dit bevestigen of ontkennen? Want mits dit klopt hebben de Democraten een zeer groot probleem?
Genoeg opties..quote:
Scherp.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me raar want Biden is nog helemaal geen kandidaat. De conventie moet hem nog benoemen.
Zo werkt het niet he, de facto is hij natuurlijk al 4 jaar de kandidaat , de benoeming is slechts een formaliteitquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me raar want Biden is nog helemaal geen kandidaat. De conventie moet hem nog benoemen.
Really? Een zwarte vrouw? Als je echt met alle geweld al je kansen om zeep wil helpen om president te worden, moet je vooral een zwarte vrouw als kandidaat naar voren schuiven. Dan is Trump helemaal zeker van de winst.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh, de link in je tweet wel!
Zou wel fijn zijn. Denk dat Kamala Harris wel kans zou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |