WEER CAKE!quote:
link verhaal?quote:Op maandag 15 juli 2024 00:06 schreef Rnie het volgende:
Ralf Schumacher is uit de kast gekomen. Zal dit iets te maken hebben met het blackmail verhaal van de familie afgelopen maand?
Zeker, al vermoed ik wel dat het dus noodgedwongen is geweest.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Werd in de jaren ‘90 al veelvuldig gesuggereerd. Prettig voor Ralf dat hij eindelijk de moed heeft gevonden
Deze website komt niet met eigen bronnen, dit is gewoon een vertaling met quotes van de Italiaanse bron eerder vandaag.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:31 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)trok-eigen-plan.html
Zie je, ik wist dat ik dat al ergens gelezen had. Nu komt GPblog er dus ook mee, niet dat dat zo'n fantastische site is maar toch.
toch vreemd dat Max aan het begin zoveel sec voorsprong had en met gemak won.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:31 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)trok-eigen-plan.html
Zie je, ik wist dat ik dat al ergens gelezen had. Nu komt GPblog er dus ook mee, niet dat dat zo'n fantastische site is maar toch.
Daarom vraag ik mij af wat er rond Miami gebeurd is, want de auto is daarna aanmerkelijk minder geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch vreemd dat Max aan het begin zoveel sec voorsprong had en met gemak won.
normaal vloog die auto met DRS iedereen voorbij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom vraag ik mij af wat er rond Miami gebeurd is, want de auto is daarna aanmerkelijk minder geworden.
Meer dat de bandenslijtage veel hoger lijkt te zijn gewordenquote:Op woensdag 17 juli 2024 00:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
normaal vloog die auto met DRS iedereen voorbij.
Updates die niet bleken te werken, na Miami presteerd Perez ook duidelijk minderquote:Op woensdag 17 juli 2024 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom vraag ik mij af wat er rond Miami gebeurd is, want de auto is daarna aanmerkelijk minder geworden.
dat zegt Max ook, pleur die zooi eraf.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Updates die niet bleken te werken, na Miami presteerd Perez ook duidelijk minder
Is toch dat rijhoogte systeem door de FIA verwijderd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik had 2/3 maanden geleden al ergens gelezen dat Wache Newey's aanwijzingen negeerde en had er ook over gepost, ik kon alleen het artikel niet meer vinden. Nu komt het dus weer bovendrijven.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze website komt niet met eigen bronnen, dit is gewoon een vertaling met quotes van de Italiaanse bron eerder vandaag.
Beetje gebaseerd op niks. Red Bull heeft vanaf het begin het concept goed gehad en heeft dus niet net als alle andere teams een enorme achterstand hoeven te overbruggen. Bovendien werd vanaf het begin al gezegd dat de huidige regelementen weinig ruimte laten voor creativiteit. Red Bull heeft upgrades gebracht en is sneller dan vorig jaar maar andere teams hebben gewoon meer ruimte om te verbeteren. Bovendien heb je ook nog die Pirelli's die gewoon onvoorspelbaar reageren. McLaren lijkt daar zeker iets op gevonden te hebben want wat banden degradatie betreft steken ze er wel bovenuit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik had 2/3 maanden geleden al ergens gelezen dat Wache Newey's aanwijzingen negeerde en had er ook over gepost, ik kon alleen het artikel niet meer vinden. Nu komt het dus weer bovendrijven.
Ik had toen al gezegd dat ik dat en ontzettend dom vind,de guru negeren en dat het waarschijnlijk 1 van de redenen is dat hij weg is gegaan.
Newey wilde een hele andere kant op qua updates en ontwikkeling en waarschuwde voor Wachés updates, en hij krijgt dus gelijk.
Normaals, ik vind de man negeren die qua auto's verantwoordelijk is voor ten minste 50% vande winnende auto's de afgelopen decennenia echt een blunder van jewelste. En je ziet het ook, die wagen is duidelijk minder na Miami. Zet je ego opzij en luister naar die man, hij heeft al bewezen dat hij weet waar die het over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |