Magnussen is een *woord dat Yuki niet mag zeggen* in duels.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Magnussen is hartstikke leuk wiel aan wiel (vraag Perez maar) maar lackt kwali pace.
Ocon is snel en goed in inhalen. Prima keuze dus. Blij dat die in F1 blijft.
Volgens mij ging de FIA hier niets mee doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit al voorbij gekomen? McLaren in de fout?
https://nl.motorsport.com(...)TT78S38J2TJTHJ20H%29
Thx, te moe om na te denken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij ging de FIA hier niets mee doen.
No prob, te warm vooralquote:
Volgens mij hebben ze McLaren gewaarschuwd dat dat gat tijdens de kwalificatie en races afgedicht moet zijn en is dat daarna ook zo geweest. Kunnen ze na de kwalificatie en race ook controleren in parc ferme.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij ging de FIA hier niets mee doen.
McLaren en Mercedes hebben vleugels die meer flexen dan de gemiddelde gymnastquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:59 schreef Starflyer het volgende:
Ze gaan vanaf België wel naar de flexi-vleugels kijken met speciale camera's.
https://www.motorsport.co(...)-belgian-gp/10635870
Welnee. Ik verwacht dat uit dat onderzoek blijkt dat dat helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren en Mercedes hebben vleugels die meer flexen dan de gemiddelde gymnast
Hmm, ik denk dat er betere talenten zijn dan Ocon en wat mij betreft was zijn plekje naar een nieuwe coureur gegaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Magnussen is hartstikke leuk wiel aan wiel (vraag Perez maar) maar lackt kwali pace.
Ocon is snel en goed in inhalen. Prima keuze dus. Blij dat die in F1 blijft.
Kan wel iets beter zijn misschien, maar sluit tegenwoordig de laptop aan op de tv met F1TV. Is ook best prima kwaliteit, en kan gewoon Viaplay ermee luisterenquote:Op maandag 22 juli 2024 15:08 schreef THEFXR het volgende:
upcoming Spa, dit wordt uitgezonden op de belg, genaamd Sporza.
Dat is een betere kwaliteit dan de streams vermoed ik zo
Is dat met ook de OS bij Sporza überhaupt wel live?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:08 schreef THEFXR het volgende:
Ja. De OS is op VRT1 en de F1 op Canvas.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat met ook de OS bij Sporza überhaupt wel live?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
mobiel streamen naar de tv met sporza.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:08 schreef THEFXR het volgende:
je woon niet in NL?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
mobiel streamen naar de tv met sporza.
op de laptop F1TV aan.
jawel maar heb geen TV aboquote:
Kom hier kijken!quote:
Bean terugquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef Shodan het volgende:
[ x ]
Die zag ik niet direct aankomen, het wereldje is kennelijk niet zo groot.
Wiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef Shodan het volgende:
[ x ]
Met de clown strategenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef Shodan het volgende:
[ x ]
Lekker in audi auto door Duitsland rijden voor Drive to survivequote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:02 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog gebeuren dat Binotto Steiner terughaalt.
Opvallend dat ook Oliver Hoffman weg is. Dat was juist de aanjager van het F1 project bij Audi, toen hij nog aan het hoofd stond. Toont maar weer eens aan wat een politiek wespennest het daar is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef Shodan het volgende:
[ x ]
"we are thinking plan A, question"quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:02 schreef Shodan het volgende:
[..]
Fucking bunch of Wankersquote:
Ze zijn goede vrienden van elkaar, dus dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:02 schreef Shodan het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat Mike Krack (nu Aston Martin) ook die kant op gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:02 schreef Shodan het volgende:
[..]
we are checking!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef Shodan het volgende:
[ x ]
Was te verwachten want de enige die dit wilde leek de FIA te zijn. Zo zouden ze meer geld krijgen, aangezien de teams per punt betalen voor het meedoen aan het volgende seizoen.quote:
Dat kunnen ze beter zo houden, ik denk dat Steiner wel klaar is in F1 als manager.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zijn goede vrienden van elkaar, dus dat is een mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |