De meeste NEDERLANDERS zullen gewoon ergens zitten of staan te zuipen. Dan wordt de auto pakken een beetje lastig, makker.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat wij zaterdagavond kunnen toeteren. En toeteren zullen we, godverdomme.
Niets mis mee en ook lekker dat onze aanvallers ze maken. Geeft veel vertrouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Gezien @:pietjepuk2000 het spel op een eindtoernooi altijd alleen maar afmeet aan de wijze waarop doelpunten worden gemaakt: hier een compilatie van de (toch wel overwegend zeer fraaie) goals tot nu toe![]()
[ x ]
Zal wel meevallen, Turken zijn geen Marokkanen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:31 schreef opgebaarde het volgende:
Dat wordt een veldslag. In Den Haag en Utrecht
En die van Xavi had er voor de volledigheid gewoon bij gemogen wat mij betreft. Was een beste knal.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
Gezien @:pietjepuk2000 het spel op een eindtoernooi altijd alleen maar afmeet aan de wijze waarop doelpunten worden gemaakt: hier een compilatie van de (toch wel overwegend zeer fraaie) goals tot nu toe![]()
[ x ]
Ik zie winst opzich best gebeuren. Denk niet dat je onder hoeft te doen voor de meeste landen.quote:
Afgekeurde goals tellen niet mee voor de volledigheid want ze zijn niet volledig goedgekeurd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
En die van Xavi had er voor de volledigheid gewoon bij gemogen wat mij betreft. Was een beste knal.
Die zal vast zijn debuut maken ja.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als de vervanger Kaplan is, ofzo. Bohh genot.
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ik mis een poll in de OP
Afgezien daarvan hartstikke goed gedaan!
Topic gelijk even gereekst
Blijven doneren.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Waarom zit @:drizzt_dourden opeens in EK te modden?![]()
Wat een walgelijke censuur.
Dat is raar zegquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Waarom zit @:drizzt_dourden opeens in EK te modden?![]()
Wat een walgelijke censuur.
Gewoon een stukje historische achtergrond van het stadion waarin afgetrapt gaat worden, weinig mis mee.quote:
Komop zeg..quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een stukje historische achtergrond van het stadion waarin afgetrapt gaat worden, weinig mis mee.
Poll toegevoegdquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is raar zeg
Misschien was hij nog niet helemaal wakker.
Ik heb je OP van slot gehaald zodat je de poll kan toevoegen (en dus geen foto van nazi's)
Misschien had hij dat gebaar wel mogen maken in het stadion in Berlijn, daar zijn dergelijke gebaren namelijk schering en inslag geweest. Ik mag daar alleen niks over plaatsen in dit topic.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Demiral heeft een GROOT probleem.
[ x ]
Mooi zo, schorsen dit soort extremisten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Hij is gewoon fan van Babymetal en eert hun "Fox God".quote:
Die doet dus niet mee. Mooiquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Extra info van de site;quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Er is dus een precedent; zeer goede kans dat meneer zaterdag niet mee doet.quote:Eerder dit EK werd de Albanees Mirlind Daku al twee duels geschorst door de UEFA wegens het aansporen van de fans om nationalistische teksten te zingen. De UEFA treedt hard op tegen politiek extremisme en heeft nu ook een onderzoek ingesteld naar het gebaar van Demiral.
Neem het @Caland niet kwalijk die staat tweewekelijks te springen om maar geen jood te zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had hij dat gebaar wel mogen maken in het stadion in Berlijn, daar zijn dergelijke gebaren namelijk schering en inslag geweest. Ik mag daar alleen niks over plaatsen in dit topic.
Die was daadwerkelijk teksten aan het bezigen, kan me voorstellen dat het bij een gebaartje iets moeilijker wordt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Extra info van de site;
[..]
Er is dus een precedent; zeer goede kans dat meneer zaterdag niet mee doet.
https://www.ad.nl/amersfo(...)r-vuurwerk~ae0ab676/quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, Turken zijn geen Marokkanen.
Als een beetje vuurwerk in een dorp het enige incident is in heel Nederland dan valt het nog mee in vergelijking met het WK van Marokko.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/amersfo(...)r-vuurwerk~ae0ab676/
Oh ja, toen gingen ze op sinaasappels insteken omdat we Erdogan beledigt hadden en ze dachten dat sinaasappels ons nationale symbool was en we enorm beledigt zouden zijn als ze op sinaasappels in zouden steken en daarbij heel boos keken.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een beetje vuurwerk in een dorp het enige incident is in heel Nederland dan valt het nog mee in vergelijking met het WK van Marokko.
@onlogisch vindt sinaasappels hartstikke lekker dus dat zat hem behoorlijk dwarsquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh ja, toen gingen ze op sinaasappels insteken omdat we Erdogan beledigt hadden
Hij doet het alleen met beide handen, dus van een vergissing kan geen sprake zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was daadwerkelijk teksten aan het bezigen, kan me voorstellen dat het bij een gebaartje iets moeilijker wordt.
Mee eens en zijn reactie zegt genoeg.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dit ziet er uit als twee wolven maken.
In Utrecht gebeurt dit jaarlijks als de lokale FC zich weer eens niet/wel geplaatst heeft voor de 1e voorronde van de Conference Liek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/amersfo(...)r-vuurwerk~ae0ab676/
Oh eens hoor, het is hier wel heel duidelijk. Maar kan me voorstellen dat het schorsen lastiger is bij een gebaartje dan uitspraken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij doet het alleen met beide handen, dus van een vergissing kan geen sprake zijn.
Van Persie deed een keer paar keer achter elkaar een onbedoelde Hitler groet na een goal, puur uit vreugde, maar dat was duidelijk maar wat bewegen.
Dit ziet er uit als twee wolven maken.
De wens is bij mij dan ook deels de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh eens hoor, het is hier wel heel duidelijk. Maar kan me voorstellen dat het schorsen lastiger is bij een gebaartje dan uitspraken.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die Turken rollen we ons op met een 3-1.
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:00 schreef Nober het volgende:
Valentijn: 'Turken ook makkelijk te pakken'
Listen to this episode from Kick-off met Valentijn Driessen on Spotify. Tijdens het EK voetbal in Duitsland zijn Valentijn Driessen, Mike Verweij en Pim Sedee er elke ochtend weer met een nieuwe aflevering van de voetbalpodcast van De Telegraaf: Kick-off Oranje! Vanuit Wolfsburg, de thuisbasis van het Nederlands elftal, praten ze je bij met het laatste nieuws en scherpe analyses plus een flinke dosis humor. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Floptijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:00 schreef Nober het volgende:
Valentijn: 'Turken ook makkelijk te pakken'
Listen to this episode from Kick-off met Valentijn Driessen on Spotify. Tijdens het EK voetbal in Duitsland zijn Valentijn Driessen, Mike Verweij en Pim Sedee er elke ochtend weer met een nieuwe aflevering van de voetbalpodcast van De Telegraaf: Kick-off Oranje! Vanuit Wolfsburg, de thuisbasis van het Nederlands elftal, praten ze je bij met het laatste nieuws en scherpe analyses plus een flinke dosis humor. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Hij vond Roemenië ook easy dus het valt mee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Dat weet ik, maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
In Utrecht gebeurt dit jaarlijks als de lokale FC zich weer eens niet/wel geplaatst heeft voor de 1e voorronde van de Conference Liek.
Die uitleg ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Alsof Thomas Müller zou zeggen na het brengen van de Hitlergroet: De manier waarop ik mijn goals vierde, had iets te maken met mijn Duitse identiteit. Ik zag mensen in het stadion dat gebaar ook maken. Ik hoop dat ik meer kansen krijg om dit gebaar te maken. Er zit verder geen verborgen boodschap achter. Ik wilde gewoon laten zien hoe gelukkig ik ben.quote:Na afloop was Demiral zich van geen kwaad bewust. 'De manier waarop ik mijn goals vierde, had iets te maken met mijn Turkse identiteit. Ik zag mensen in het stadion dat gebaar ook maken. Ik hoop dat ik meer kansen krijg om dit gebaar te maken. Er zit verder geen verborgen boodschap achter. Ik wilde gewoon laten zien hoe gelukkig ik ben.'
sowquote:Op woensdag 3 juli 2024 13:25 schreef alpeko het volgende:
Goeie pol @:Caland daar kan @:RamboDirk nog wat van leren.
Jammer dat @Drizzt_DoUrden historisch relevante informatie uit de OP heeft gehaald anders had ik kunnen aantonen dat dit behoorlijk hypocriet is van deze minister.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is gespeeld. Ook de Duitsertjes houden niet zo van dit soort gebaren.
[ x ]
quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Drizzt krijgt klap na klap na klap te verwerken.
Nooit geweten dat Ronnie James Dio de grijze Wolven aanbad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is gespeeld. Ook de Duitsertjes houden niet zo van dit soort gebaren.
[ x ]
Eerst stoer doen lopen doen met je superbelangrijke politieke mening en dan is het tijd om verantwoording te nemen en je dan verschuilen achter een hoop onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die uitleg ook
[..]
Alsof Thomas Müller zou zeggen na het brengen van de Hitlergroet: De manier waarop ik mijn goals vierde, had iets te maken met mijn Duitse identiteit. Ik zag mensen in het stadion dat gebaar ook maken. Ik hoop dat ik meer kansen krijg om dit gebaar te maken. Er zit verder geen verborgen boodschap achter. Ik wilde gewoon laten zien hoe gelukkig ik ben.
Je zit daar een halve kilometer van het veld, dus die heksenketel zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:00 schreef Document1 het volgende:
Ik geloof niet dat onze mooiboys bestand zijn tegen de heksenketel die Berlijn gaat zijn.
Roemloos 1-3.
Welke mod is hier verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zit daar een halve kilometer van het veld, dus die heksenketel zal ook wel meevallen.
Helaas is de foto van het stadion uit de OP gehaald, anders had ik dit kunnen laten zien.
Al besproken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Welke mod is hier verantwoordelijk voor?
Daar hebben onze spelers ook een handje vanquote:Op woensdag 3 juli 2024 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst stoer doen lopen doen met je superbelangrijke politieke mening en dan is het tijd om verantwoording te nemen en je dan verschuilen achter een hoop onzin.
Erg typisch altijd met dit soort mensen.
Infidel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 13:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Ronnie James Dio de grijze Wolven aanbad.
Kokcu stond ook altijd al bekend om zijn zwakke conditie. Het Turkse team bestaat waarschijnlijk niet uit trainingsbeesten, hoewel die kerel van NEC nog wel fit overkwam.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zowel tegen Tsjechie als tegen Oostenrijk leken de Turken er in de 2e helft al vrij snel doorheen te zitten.
Onder Arne absoluut nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kokcu stond ook altijd al bekend om zijn zwakke conditie.
Ik woon in een achterstandswijk. Ricky-Genot door de JBL 320 jagen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan er mensen tütterend door de achterstandswijken rijden als Nederland wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |