Gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:14 schreef Donna het volgende:
Mogguh! Mijn vriend komt zo, even samen ontbijten
ja, ik had zin in mijn balkonquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Klinkt als een heerlijke combi zon en toch onder een dekentje kunnen zitten.
Beetje zoals mijn kleren vandaag. Een zomerrokje maar ook mijn favoriete trui.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Onderweg naar mijn beste vriendin.
Dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel! Zeven uur reizen en tweenhalf uur thee drinkenmaar absoluut de reis waard
Ben nog onderweg. Tot nu toe alles primaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteging het reizen een beetje soepel?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
En weer thuis. Alles had vertragen, er werd gevochten in de trein (dat was eng)... maar eindelijk weer onderuit in mijn huisje
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En toen hadden we vakantie
Vandaag even niks. Gisteren was echt teveel. Morgen weer lekker in de weer
Ja het was echt niet leuk. Ze waren in zo'n tussenstuk bezig, maar daarna kwam één schreeuwend onze coupé binnen. Gelukkig is er zoiets als politiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Lekker rustig aan! Hier ook vakantie. Maar nog even geen rustig dagje. Zometeen boekenclub en vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader.
Ga je nog ergens naar toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Herfstweer. Ik blijf in bed denk ik.
Week werken en dagbesteding daarna week vakantie.
O lekker. Ben gek op de zee. Kom er zelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |