Ik kan mij wel herinneren wat een bepaalde Oostenrijker deed toen hij niet kreeg wat hem toekwam.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende: Dit zou een onverdiende overwinning zijn, maar wat doe je eraan?
Zelfmoord plegen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mij wel herinneren wat een bepaalde Oostenrijker deed toen hij niet kreeg wat hem toekwam.
Nee, een boek schrijven over hoe hij het slachtoffer van de wereld was.quote:
Nog maar 3 van over.quote:
Tuut Tuutquote:
Die kunnen buiten standaardsituaties echt niets.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog meer geluk voor Nederland.
Over deze Turken gaan we ook al heen walsen.
Die ging toch incognito naar Zuid Amerika?quote:
Zamanı boşa harcamakquote:
En zelfs daar hadden ze mazzelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen buiten standaardsituaties echt niets.
En wij kunnen geen standaardsituatiesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wij kunnen van alles zolang het maar geen standaardsituaties zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed walsen. Dan worden ze steeds döner.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog meer geluk voor Nederland.
Over deze Turken gaan we ook al heen walsen.
Die 2e was een goede goal, die eerste was dom geluk (en beetje matig gekeept)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zelfs daar hadden ze mazzel
Falco?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mij wel herinneren wat een bepaalde Oostenrijker deed toen hij niet kreeg wat hem toekwam.
Oké, dan hoop ik dat Koeman je niet opstelt maar je weet maar nooit met die gastquote:
Had je niet in een achterstandswijk moeten gaan wonenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb oprecht geen zin in getoeter tot ver na middernacht.
Hier rijden ze ook gewoon over de ringweg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niet in een achterstandswijk moeten gaan wonen
Wel jammer inderdaad dat het gastland er nu al uit vliegt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, dan hoop ik dat Koeman je niet opstelt maar je weet maar nooit met die gast
inburgergenotquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Onze Turkse buren zijn hoogopgeleide mensen die een buitengewoon gemiddeld huis van 4,5 ton konden kopen. Geen getoeter hier
Dat hele team heeft zich weken op zitten vreten voor de wedstrijd tegen Nederland. Dat moest de wedstrijd worden waarin ze zich op de kaart zouden zetten en daar hebben ze zich helemaal in vastgebeten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
En dan te bedenken dat er nog een west-Europees team was wat van Oostenrijk verloor de vorige ronde.
Die van mij draaien wat is 100 doezend cash.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Onze Turkse buren zijn hoogopgeleide mensen die een buitengewoon gemiddeld huis van 4,5 ton konden kopen. Geen getoeter hier
In de regen. Dat scheelt weer.quote:
It's a wrap!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Die rollen we makkelijk op. Ben niet onder de indruk.
Oostenrijk net zo minquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Merkwaardig..die Turken kunnen er weinig van.
Nee dit was echt eenrichtingsverkeer johquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja jij vond het niet helemaal terecht geloof ik
Met dit flatje is weinig mis.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niet in een achterstandswijk moeten gaan wonen
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
Slaap lekker mensen(in hoeverre dat gaat lukken)
Ze hebben geen geweldige ploeg, maar je speelt wel een uitwedstrijd in een heksenketelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:53 schreef PippenScottie het volgende:
Die rollen we makkelijk op. Ben niet onder de indruk.
Rutte?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef DeeBee het volgende:
Het zeer onsympathieke Türkiye
Ach, weet je wie ook net niet Europe veroverde?
Wie had dat nou verwachtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, de Oostenrijke pressMACHINE en PLETWALS blijkt gewoon de dag van hun leven gehad te hebben.
Dit dus, de omstandigheden zijn daar wel in je nadeelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geen geweldige ploeg, maar je speelt wel een uitwedstrijd in een heksenketel
4.5 ton, zeker 30 m2quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Je woont in Drenthequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig woon ik niet in een pauperregio.
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Meer kans voor Oranje dan tegen Oostenrijk
Merkwaardige timing voor een nieuw aangekomen drugsladingquote:
Oostenrijk was heel slecht.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die waren niet zo slecht
Dit was echt totaal onverdiend
Ik woon nog in het centrum van Nijmegen ookquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend om in een achterstandswijk te wonen.
Die uit Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef Pablo84 het volgende:
Welke spelers zijn er niet bij tegen Nederland?
Kutjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:57 schreef Pablo84 het volgende:
Welke spelers zijn er niet bij tegen Nederland?
gouden pik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Turkije als winnaar ingevuld in m'n poeltje @:dombohetolifantje1
Vond het ook al opmerkelijk die commentator die zei dat de Turkse fans nog niet terug naar Istanbul wilden. Hoe je Instanbul met Rotterdam-zuid verward is mij een raadsel.quote:
kebabte we die er niet met 3-0 af de laatste keer?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
"De laatste keer dat Nederland tegen Turkije moest werden we helemaal weggetikt"
~Youri M.
In Belgie was het bier vandaag gratis geloof ik.
Volgens mij 6-0 ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
kebabte we die er niet met 3-0 af de laatste keer?
Ik vraag me ook altijd af op basis van welke competenties Youri Mulder altijd maar aanschuift bij die programma's.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
"De laatste keer dat Nederland tegen Turkije moest werden we helemaal weggetikt"
~Youri M.
In Belgie was het bier vandaag gratis geloof ik.
Yep.quote:
Dit word oud en nieuw maar dan in juli.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Regel het topic voor zaterdag maar. De hype is nu AAN.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:05 schreef spapaars het volgende:
Zullen ze in de voormalige koloniën ook weer feesten en toeteren?
Puree is ook ok.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:05 schreef Wotte het volgende:
Zouden de Turken nu ook op aardappelen gaan stampen om Nederlanders te jennen?
Prima wonen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Straks weer in het journaal, hoe gezellig en leuk het is in de steden, en hoe gebroedelijk de mensen met elkaar omgaan.
Ik heb heb altijd het idee dat vooral de mensen in Schubbekutteveen zich druk maken om wat toeterende medelanders.quote:
Hakan Calhanoglu keert terug hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:09 schreef xminator het volgende:
Beste middenvelder van Turkije is er niet bij tegen Nederland (ismail yuksek), dus wordt makkelijke winst voor NL.
Ja dat is slecht. Hakan calhanoglu speelt echt slecht voor het Turkse elftal. Dus dat is ook een pluspunt voor NL.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hakan Calhanoglu keert terug hoor.
Ja dat kan niet he, het is de Joepshowquote:
Wel trillende handjesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he, het is de Joepshow
Yup, hetzelfde dat het hele platteland bang is voor buitenlanders, terwijl ze daar amper wonenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb heb altijd het idee dat vooral de mensen in Schubbekutteveen zich druk maken om wat toeterende medelanders.
Als je op dat platteland alleen hordes veelal getraumatiseerde vluchtelingen krijgt in plaats van de hoog opgeleide Turken, snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, hetzelfde dat het hele platteland bang is voor buitenlanders, terwijl ze daar amper wonen
Nieuwegein hier, toen ik nog in IJsselstein woonde was dit het Turken Mekka (o_0) in onze beleving. ) 0 getoeter tot zo ver.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, hetzelfde dat het hele platteland bang is voor buitenlanders, terwijl ze daar amper wonen
Hier is het echt niet normaal. Vuurwerk en constant getoeter. Je bent in de fucking kwartfinalequote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nieuwegein hier, toen ik nog in IJsselstein woonde was dit het Turken Mekka (o_0) in onze beleving. ) 0 getoeter tot zo ver.
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal. Vuurwerk en constant getoeter. Je bent in de fucking kwartfinale
Dankzij hem hadden we dit jaar Joost Klein voor het songfestival, dus hij heeft bij mij nog wel een beetje kredietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:18 schreef Caland het volgende:
Jaap Resema mag van mij best een tia oplopen
Die deed toch helemaal niet meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij hem hadden we dit jaar Joost Klein voor het songfestival, dus hij heeft bij mij nog wel een beetje krediet
Belachelijk dat die mensen die hier veelal niet eens zijn geboren duizenden kilometers verder weg feestvierenquote:
Waar woon jij dan, ik hoor hier helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal. Vuurwerk en constant getoeter. Je bent in de fucking kwartfinale
sommigen hebben niet eens op een plantage gewerkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk dat die mensen die hier veelal niet eens zijn geboren duizenden kilometers verder weg feestvieren
Duidelijke 2-0quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oranje kijken op Curacao
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Caland @:Zipportal @:Coco @:de_boswachter @:Poepz0r @:Pisces29
Goeie genade.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oranje kijken op Curacao
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar is geen gast meer.quote:
Ik schrik hiervanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:18 schreef Caland het volgende:
Jaap Resema mag van mij best een tia oplopen
Als je hooikoorts hebt zeg je Hatsjoe, als je Turks bent zeg je Kökcu?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:59 schreef Wotte het volgende:
Wat is het verschil tussen hooikoorts en Turken?
Ze waren wel in de meerderheid.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb deze wedstrijd helaas niet kunnen kijken maar was Turkije ook de betere ploeg?
Mods?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:55 schreef Wotte het volgende:
Afgelopen kwartaal was de inflatie hoog in Turkije durüm werd de kebab duur verkocht.
Wie zijn ditquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oranje kijken op Curacao
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekoek!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:41 schreef 3rr0r het volgende:
Oranje kijken op Curacao
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een Turk? @RamboDirkquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:11 schreef polderturk het volgende:
De 100% Arische keeper van Turkije maakte een geweldige redding in de slotseconden van de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Dan speelde Nederland tegen Nederlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
Als we eerste waren geworden in de poule dan speelden we nu tegen Turkije en dan was dit dus de wedstrijd die nu de kwartfinale is
Natuurlijk zijn dat wel Nederlanders. Kiezen er simpelweg voor om uit te komen voor hun moederland, staan ze vrij in lijkt me. Snap die keuze ergens ook wel als je van kleins af aan Turk wordt genoemd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:06 schreef Red_85 het volgende:
Pers:
'Haarlemmer' kokcu
'Arnhemmer' kardioglu
Nee, dat zijn geen NLers. Want ondanks dat ze hier zijn geboren, opgegroeid en van alles NLs hebben kunnen profiteren, hebben ze toch gekozen om voor turkije uit te komen en NL te verraden.
Eerloze schijtbakken.
Hebben wij ze ooit echt als Nederlanders gezien?quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:06 schreef Red_85 het volgende:
Pers:
'Haarlemmer' kokcu
'Arnhemmer' kardioglu
Nee, dat zijn geen NLers. Want ondanks dat ze hier zijn geboren, opgegroeid en van alles NLs hebben kunnen profiteren, hebben ze toch gekozen om voor turkije uit te komen en NL te verraden.
Eerloze schijtbakken.
Waarschijnlijk hebben ze meer belasting in dit land afgedragen dan user @Red_85quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben wij ze ooit echt als Nederlanders gezien?
Zomers heb je op het strand geen last van Hooikoorts.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je hooikoorts hebt zeg je Hatsjoe, als je Turks bent zeg je Kökcu?
Waren ze wel aan de bak gekomen in het Nederlands elftal? Misschien zijn er betere Nederlandse voetballers voor hun plek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:06 schreef Red_85 het volgende:
Pers:
'Haarlemmer' kokcu
'Arnhemmer' kardioglu
Eerloze schijtbakken.
Ah, krijgen we dat weer. Die discussie start altijd bij een ander. Die gasten zien zichzelf niet als NL'er, ondanks hier geboren, getogen, opgeleid. Daar start het.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben wij ze ooit echt als Nederlanders gezien?
Dat werkt twee kanten op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, krijgen we dat weer. Die discussie start altijd bij een ander. Die gasten zien zichzelf niet als NL'er, ondanks hier geboren, getogen, opgeleid. Daar start het.
Klopt.quote:
Zou zelf denk ik ook voor het land van mijn ouders kiezenquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Wij zijn zo gastvrij in NL ze hier een plek te geven, mee te laten doen in de maatschappij en ze een beter leven te gunnen dan in hun oude land.
En wat krijgen we daarvoor terug?
Dit soort dagen geeft heel goed aan waar hun loyaliteit ligt.
Dat is mooi.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:48 schreef Szura het volgende:
Onderzoekje naar Demiral voor z'n Grijze Wolven-gebaar, kan nog een schorsing worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |