yoghurt drankjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik heb het wel eens gezien bij de lokale kebab Turk hier (goed eten btw) maar ik heb het nog nooit besteld want ik hou eigenlijk nooit van dat soort spul, door ervaring wijs geworden
Die gaan nog wel winnen hoor, maak je niet ongerust. oh wacht je bent zelf een Turk, herstel , reken je nog niet rijk...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
Wie waren ook alweer die mensen die blind Oostenrijk invulden?
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze in hun beste wedstrijd ooit met een hoop mazzel wonnen van een wanstaltig slecht Nederland (lol)
De eerste Arische Turk danquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die gaan nog wel winnen hoor, maak je niet ongerust. oh wacht je bent zelf een Turk, herstel , reken je nog niet rijk...
Bolle Jos is een grote speler daar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste Arische Turk dan
Gewoon geen fan van dat opgehemel van een land waar geen bijzondere speler rondloopt
Beryl?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begon leuk, maar is nu wat gaan liggen
Ik ga zo ook lekker liggenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei Joran ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ondertussen ook Schoof Iquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behoorlijke aantijging.
En Dick Schoof doet NIETS.
Mods mogen dit? En we laten het allemaal gebeuren...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen ook Schoof I
[ afbeelding ]
Gewoon.
Koekoekquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen ook Schoof I
[ afbeelding ]
Gewoon.
Zo dan. Een hele boze meneer gespot.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:32 schreef RealistAtheist het volgende:
Alleen al voor het behoudt van onze binnensteden hoop ik dat turkije er uit vliegt. Als ze wel doorgaan vrees ik namelijk dat ongeacht de uitslag zaterdag weer vele winkels gaan sneuvelen en de ME weer in grote getale aanwezig mag zijn.
Sowieso is het de gebruikelijke ultieme fuck you naar onze samenleving om als 3e of vaak zelfs 4e generatie zo'n extreme hang naar het land te hebben waar je (over)grootouders vandaan komen. Dit zijn geen Nederlanders. Het zijn sneue turkjes die toevallig in Nederland wonen.
Dit gaat niet over de grens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mods mogen dit? En we laten het allemaal gebeuren...
Waarom zou dit niet mogen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mods mogen dit? En we laten het allemaal gebeuren...
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:32 schreef RealistAtheist het volgende:
Alleen al voor het behoudt van onze binnensteden hoop ik dat turkije er uit vliegt. Als ze wel doorgaan vrees ik namelijk dat ongeacht de uitslag zaterdag weer vele winkels gaan sneuvelen en de ME weer in grote getale aanwezig mag zijn.
Sowieso is het de gebruikelijke ultieme fuck you naar onze samenleving om als 3e of vaak zelfs 4e generatie zo'n extreme hang naar het land te hebben waar je (over)grootouders vandaan komen. Dit zijn geen Nederlanders. Het zijn sneue turkjes die toevallig in Nederland wonen.
Het is geen POL hier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:32 schreef RealistAtheist het volgende:
Een leuk grapje van Abbinkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen ook Schoof I
[ afbeelding ]
Gewoon.
Waar is @klaasweetalles eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het puntmutsenuurtje is hier vandaag. Okee.
@onlogisch ookquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:32 schreef RealistAtheist het volgende:
Alleen al voor het behoudt van onze binnensteden hoop ik dat turkije er uit vliegt.
Maken Turken ook zoveel stuk, heb vaak het idee dat dat de Marokkanen zijn, maar misschien is het bij beiden. Aso's zijn het beiden sowieso.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:32 schreef RealistAtheist het volgende:
De autopilot van Tesla.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een Turk, een Marokkaan en een Surinamer zitten in een auto. Wie rijdt er?
welfare checks is gewoon een stukje menselijkheid.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco mist klaas.
Dan ben je echt wanhopig als moderator.
Gaat het nog wel goed met je?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco mist klaas.
Dan ben je echt wanhopig als moderator.
Maximum aantal uurtjes dat hij van zijn kamer mag bereikt?quote:
En anders houden ze wel duizenden mensen wakker door hun sneue getüter in de steden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maken Turken ook zoveel stuk, heb vaak het idee dat dat de Marokkanen zijn, maar misschien is het bij beiden. Aso's zijn het beiden sowieso.
quote:Het land als organisatorische eenheid wordt om politieke, economische, culturele en geschiedkundige redenen vaak tot Europa, maar vanwege culturele en religieuze redenen vaker tot Azië gerekend. Het grenst aan acht landen: Bulgarije, Griekenland, Georgië, Armenië, Azerbeidzjan, Iran, Irak en Syrië.
Iets met stamcellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:38 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat die Arnoutovic al lang en breed gestopt was
Die man heet Arnautovic.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:38 schreef TLC het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Mag je alleen in POL een mening hierover geven?
Jaquote:
Dit wist Joep nog zelfs te strikken voor een interview in het Nederlandsquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:38 schreef TLC het volgende:
Rooibosthee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ayran hier.
Welkom terug makkerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arnautovic doet mij altijd denken aan een Ibrahomovic van AliExpress.
Vakkundig mentaal gesloopt.quote:
In het rood ipv het wit hequote:
Zelfs AliExpress heeft betere imitatiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
erger nog, een Wish Ibrahimovich,quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Door minder vaak te scoren dan Oostenrijk.quote:
Gelachenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kreeg ik geen reactie
Voor welke smaak ga je deze keer?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zet net de waterkoker aan @:coco
(voor thee)
Het boeit hier niemand iets, wij kijken voetbal.quote:
Ohja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, maar toen kreeg ik geen reactie
Wat voor tosti?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga in de rust maar een tosti maken.
Lekker! Met pesto of met ham?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met slagroom? @Zipportalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
4 maanden terug verloor Turkije nog dik van Oostenrijk. Ze lijken het even kwijt, misschien in de tweede helft...quote:
het beste wat je kan doen in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit dus, walgelijk figuur.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen als hij twee mannen elkaars handen ziet vasthouden
Was dat tijdens ramadan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
4 maanden terug verloor Turkije nog dik van Oostenrijk. Ze lijken het even kwijt, misschien in de tweede helft...
Ik zou echt héél graag een foto van je bekende tosti hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte (volgens het bekende recept) of gewoon lui een vlamtosti.
Viesdikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ja toe verlenging en penaltiesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:43 schreef wdn het volgende:
ideaal zou een pingel voor OOS zijn met een rood voor TUR
Verlengen en een 1/2 uur tijd voor extra gele kaarten
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.
Smeerkees.
[..]
Smeerkees.
TURKED.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef Felagund het volgende:
Wat een kleuters die supporters van Turkije.
[..]
Smeerkees.
Dit zijn betere verhalen dan wat Afellay allemaal lult.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
Ik doe het voor 1 Bitcoinquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou echt héél graag een foto van je bekende tosti hebben
Ik geef je een euro als je dat doet
quote:02-07-2024 @ 21:46:53
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 21:00 Leipzig] Oostenrijk - Turkije #
11.5% oh yeah...right.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit is me potverdomme een heftig biertje.
En tochquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland hoeft niet afhankelijk te zijn van gele kaarten van fucking Turkije en Oostenrijk.
is dit copypasta?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
quote:
Ze zitten er bovenop. Laten zich de kaas van het brood eten. Met het mes tussen de tanden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit zijn betere verhalen dan wat Afellay allemaal lult.
waterquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, wat drinken wij bij deze wedstrijd? Ik een pijpje Grolsch.
viezerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Coca cola zero want ik heb geen kleine piemel
Dumfries,Schouten,Veermanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:50 schreef viceversa het volgende:
Welke Nederlanders hebben geel eigenlijk? Misschien zijn de wissels van Koeman dan te doorgronden.
De begeleiding zet altijd de WIFI uit na 9 uur.quote:
en dan beginnen de SMS-jes.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De begeleiding zet altijd de WIFI uit na 9 uur.
Uit mijn hoofd Schouten, Veerman en vandaag zijn daar Dumfries en Malen bijgekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:50 schreef viceversa het volgende:
Welke Nederlanders hebben geel eigenlijk? Misschien zijn de wissels van Koeman dan te doorgronden.
Malen kreeg ook geel vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dumfries,Schouten,Veerman
https://nos.nl/teletekst/825/2
Ja godverdomme start ik die hele kut tering laptop op is die room weer full.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=W3ug5OkWHi4
@:scrummie kom eens een keer godverdomme
Denk dat dat meer gerelateerd aan de woonplaats is dan aan nationaliteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Turkije wint dan worden het een hoop overuren voor de ME zaterdagavond.
Marco van Kasten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Marco had nog een leuk truitje in de kast liggen? Kolere.
Is nooit anders geweestquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:53 schreef oblo het volgende:
Turkije heeft echt een onsympathiek team en onsympathieke supporters
Exact, is ook wel te begrijpen als je moeder een snor heeft.quote:
https://www.ek2024duitsland.nl/gele-en-rode-kaarten-ek-2024/quote:Kaarten kwijtgescholden na kwartfinales
Ná de kwartfinales van het EK 2024 worden alle voorgaande gele kaarten kwijtgescholden om te voorkomen dat veel spelers de halve finale of finale van het EK voetbal moeten missen. Maar krijgt een speler in de kwartfinales een rode kaart, dan is die speler wel geschorst in een eventuele halve finale. Dus als een speler in de achtste finales én in de kwartfinale een gele kaart gekregen heeft, is hij niet geschorst voor de halve finale.
Koeman:quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:55 schreef Caland het volgende:
Goh, als je Oostenrijk gewoon simpel 1 op 1 zet blijken de individuele spelers er geen reet van te kunnen
Ik vermoed dat hij genoeg reet toevoegt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:56 schreef Document1 het volgende:
Waarom moet er eigenlijk altijd iemand zitten die iets heeft met het land dat speelt maar geen reet toevoegt?
variatie... anders krijg je steeds dezelfde gasten, dat wil je ook nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:56 schreef Document1 het volgende:
Waarom moet er eigenlijk altijd iemand zitten die iets heeft met het land dat speelt maar geen reet toevoegt?
Touche.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij genoeg reet toevoegt.
Wat zij laten zien is vaak een gebrek aan beschaving/respect voor anderen. Maar zelf wel respect eisen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
gelul. Beetje passie kan geen kwaad.
Ben je zelf bij hé.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat zij laten zien is vaak een gebrek aan beschaving/respect voor anderen. Maar zelf wel respect eisen.
In tegenstelling tot veerman kan die guler wel onder druk voetballen.quote:
Toch mooi, die PASSIEquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat zij laten zien is vaak een gebrek aan beschaving/respect voor anderen. Maar zelf wel respect eisen.
Ik ben heel erg clichequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
waarom zie ik jou alleen als je de meest gare opinie ondersteund?
Alles beter dan de tietenmanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik stoor me er ook niet zo aan hoor
Het loopt veelal alleen in Rotterdam of Den Haag uit de klauwen. Dat zegt hoogstwaarschijnlijk meer over de vele aantallen onrendabelen in die regionen dan over turken in Nederland.quote:
hier gaat iets mis?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Er is ruimte @:scrummie https://www.haxball.com/play?c=W3ug5OkWHi4
Dit is niet het Haxball topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Er is ruimte @:scrummie https://www.haxball.com/play?c=W3ug5OkWHi4
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het loopt veelal alleen in Rotterdam of Den Haag uit de klauwen. Dat zegt hoogstwaarschijnlijk meer over de vele aantallen onrendabelen in die regionen dan over turken in Nederland.
Ik woon in Nieuwegein wat blijkbaar hoog scoort op de pauperlijst, en behalve wat donuts de vorige match is het hier gewoon lekker snurken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het loopt veelal alleen in Rotterdam of Den Haag uit de klauwen. Dat zegt hoogstwaarschijnlijk meer over de vele aantallen onrendabelen in die regionen dan over turken in Nederland.
was een rare score maat. alles lag open na de eerste heft.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:05 schreef byah het volgende:
Hoe hebben wij ooit kunnen verliezen van dit Oostenrijk?
Ik was niet vrijwillig in Nieuwegein gaan wonen maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik woon in Nieuwegein wat blijkbaar hoog scoort op de pauperlijst, en behalve wat donuts de vorige match is het hier gewoon lekker snurken.
Ik niet want dat kost mij punten in het pooltje. Graag winnen in reguliere speeltijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:07 schreef Zorro het volgende:
Ik gun de Oostenrijkers een Engeland scenario.
En de Turken een Slowakije scenario.
Vermoeden van?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:07 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom speelt oostenrijk zo slecht, zo krijgen die Turken nooit geel
Toen waren ze dodelijk effectief jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
En tegen Nederland schoten ze dat er allemaal in
Echt héquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:08 schreef Zorro het volgende:
En tegen Nederland schoten ze dat er allemaal in
Arnold Schwarzeneggerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Weet je wie er ook uit Oostenrijk kwam?
Wolfgang Amadeus Mozart?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Mateschitzquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Niki Laudaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Mozart?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Al besprokenquote:
Prins Frisoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Als Turkije verliest dan gaat Duitsland in vlammen opquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef Zorro het volgende:
Beginnen die tyfusTurken nu ook al met scheidsrechtersfluitjes te zeiken?
Deze info was mij nog niet bekend.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef Zipportal het volgende:
Als Oostenrijk nu scoort staat het 1-1.
Ter info.
Turkije doet een Nederlandje, waar je bij een toevallige voorsprong opeens gaat proberen te verdedigen. En je kan er geen KUT van.quote:
Friedensreich Hundertwasserquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
Oostenrijk is echt dramatisch vanavond.
Je ouwe moer hahahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou valt mee hoor, ik vind ze het best goed doen
Zaterdag zul je helemaal niet slapen, bij winst of verlies gaan je ramen eruit dus nu genietenquote:
Wel nee. Dat kun je alleen maar verliezen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh, ik had liever Oostenrijk gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |