Je kan het wel aan Oostenrijkertjes overlaten om minderheden in een land stil te krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
9 uur is wel een beetje een vervelende tijd gezien die Turken de vorige keer pas rond een uurtje of 1 stopten met toeteren
Dat bleek nog niet in de eerste 2 wedstrijden die hij floot (Nederland - Polen, 1* geel voor Nederland) (Engeland - Denemarken , 3* geel voor Denemarken)quote:Artur Soares Dias - 5.91 cards per game
The strictest of the referees at Euro 2024 according to the card statistics in the respective European leagues of 2023-24 is Portugal's Artur Soares Dias, with 5.91 cards per game. He only officiated 11 Portuguese top flight matches during the 2023/24 campaign, but dished out six red cards in that time, while the yellow count reached double figures on three occasions.
quote:Oostenrijk
2 Maximilian Wöber
4 Kevin Danso
5 Stefan Posch
7 Marko Arnautović
14 Leopold Querfeld
16 Phillipp Mwene
19 Christoph Baumgartner
20 Konrad Laimer
Turkije
1 Mert Günok
2 Zeki Çelik
6 Orkun Kökçü
8 Arda Güler
15 Salih Özcan
16 İsmaïl Yüksek
19 Kenan Yıldız
22 Kaan Ayhan
23 Uğurcan Çakır
Gaetano Daniele Salierno (staff member)
Hopelijk ben jij deze keer wel gigantisch leuk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een gigantisch leuke pot.
Net zoals de OP.
toch wel het beste wat ze ons gebracht hebben.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Uit respect voor de geitenneukers bestel ik zo een lahmacun
Zipportal in DRT / PDC Player Championships #23: Loek schroeitquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe noem je een Turkse vrouw op een paard? Snorro
@:zipportal
Niet gekliktquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zipportal in DRT / PDC Player Championships #23: Loek schroeit
Handel dit eerst eventjes af.
Of als je in een darkroom bent met em.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
Wanneer mag je een Turk in zijn gezicht spugen? Als zijn snor in brand staat. GENOT
Leo Alkemade ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet die vent van de PrijsVrij reclame ook niet mee in Sluipschutters?
Wat vond je niet leuk aan mij danquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij deze keer wel gigantisch leuk.
Dit keer gaan ze er kansloos af, dus je kunt rustig slapenquote:Op maandag 1 juli 2024 12:31 schreef Caland het volgende:
9 uur is wel een beetje een vervelende tijd gezien die Turken de vorige keer pas rond een uurtje of 1 stopten met toeteren
Ik hou van dit optimismequote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit keer gaan ze er kansloos af, dus je kunt rustig slapen
Sluit deuren en ramen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit keer gaan ze er kansloos af, dus je kunt rustig slapen
Het is heel simpel, de kans dat we TWEE keer in een toernooi van OOSTENRIJK verliezen is zo ongeveer NULquote:
quote:Like Alert
02-07-2024 @ 20:41:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 21:00 Leipzig] Oostenrijk - Turkije #1"
Ik kreeg deze like op een post waar ik @dombo tot de orde riep.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het lukt me niet. wat doe ik verkeerd.
*wrijft baard* ok.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg deze like op een post waar ik @:dombo tot de orde riep.
Doe met deze informatie wat je wilt.
Dan moet je er eerst een enorme kutscheids voor zetten. Lahoz of zo. Dan wil dat welquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef Blik het volgende:
Laten we een nieuw record halen qua gele en rode kaarten
https://www.telegraaf.nl/(...)e-schieten-om-herriequote:Op maandag 1 juli 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan het wel aan Oostenrijkertjes overlaten om minderheden in een land stil te krijgen.
En wat is het record dan voor een EK wedstrijd?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:47 schreef Blik het volgende:
Laten we een nieuw record halen qua gele en rode kaarten
Trap card activated.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat is het record dan voor een EK wedstrijd?
19 kaartenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee we haten ze totdat ze het in de laatste 15 minuten omdraaien en dan is het van "lol OK then"quote:
Vorige wedstrijd van Turkije toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is hier al een paar keer getüterd sinds Nederland gewonnen heeft.quote:
K nu spelen ze iig halve finale nice job.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
turken moeten eruit
gewoon een slecht toernooi voor ze
Ook makkelijker tegen te spelen denk ikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Fuck it ik juich voor de turken. Ze hebben het best netjes gehouden tot nu toe en over het algemeen kan ik ze prima hebben.
Straks op neutraal terrein verder.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
En van NED - OOS hebben we al gezien hoe dat afloopt
Kun je niet eerder beginnen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik kan trouwens niet eens kijken zaterdag, moet 80km gaan lopen vanaf 20u
Okéquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Ik kan trouwens niet eens kijken zaterdag, moet 80km gaan lopen vanaf 20u
ja 10 Turken en 8 Oostenrijkers van de basis hoorde ikquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Er staan aardig wat Oostenrijkers en Turken op scherp
quote:
Klopt.quote:
Daar zijn Oostenrijkers goed inquote:
Ik bedoelde voor de Turken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn Oostenrijkers goed in
Daarvoor moeten ze soberso alles op alles gaan zetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:02 schreef Zorro het volgende:
Turken gaan alles doen om Oostenrijk tegen te houden.
ies koeltoerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef butz0rs het volgende:
Waarom zijn die turkse toeschouwers zo onsportief en fluiten ze continu
De toeter zit nog in hun auto.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef butz0rs het volgende:
Is beleving en sfeer makker.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef butz0rs het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:07 schreef butz0rs het volgende:
Werkt gewoonquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Iesj de koeltoer van die smerieg kutvolk
Turkije genot. Merkkleding voor vijf euro genotquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Iesj de koeltoer van die smerieg kutvolk
Dat was een prima goal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:02 schreef Red_85 het volgende:
Kutgoals tellen ook.
Nou Oostenrijk, laat zien wat je waard bent.
Colaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Ayran hier.
Kraanwater.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Ayran hier.
Dat is het hele ek al.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zit een mongool met een fluit op de tribune.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zit een mongool met een fluit op de tribune.
Limoensapquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Ayran hier.
Zo probeer ik rijk te worden.quote:
Hibiscustheequote:
Ja, dat mag toch gewoonquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij haat homo’s niet
Hij steunt het gewoon niet echt!
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal geschorst zijn of omdat ze uitgeschakeld worden?
Hollandse jongen uit Haarlem en Nederlandse jongen uit Arnhem (halfbloed) zingen lekker luid het volkslied meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij haat homo’s niet
Hij steunt het gewoon niet echt!
Gisteren weer de exit strategie nieuw leven in geblazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gisteren weer de exit strategie nieuw leven in geblazen.
Staatsloterij ja toch.Jammer maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Rakiquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Ayran hier.
Het is wel een beetje een acquired taste, maar ik ben er inmiddels aan gewend en ik drink het best vaak.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze smaak moet ik nog proberen.
Graag review na afdronk.
Bier met zo'n hoog percentage vind ik zelf maar niks. Maar als hij bijzonder is voor jou zou ik tot de kwartfinale ermee wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb een hele guure 15 euro 12 % 3 year aged stout liggen. Is deze match het waard?
Dit zijn de betrokken doordachte reacties waarom ik dit forum niet in zijn geheel afschrijf.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bier met zo'n hoog percentage vind ik zelf maar niks. Maar als hij bijzonder is voor jou zou ik tot de kwartfinale ermee wachten.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Ayran hier.
Is Saskia je buurvrouw?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Siroop met Saskia.
Ik heb wat te vieren vanavond
Geld gepakt?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Siroop met Saskia.
Geitenmelk.quote:
Raki is goed als je vrienden maakt met een rijke Turkse familie. Beloof wat shit ringen te kopen en ondertussen vreet en drink je ze leeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je daar op vakantie of koop je dat zelfs in Nederland?
Zijn twaalfjarige schoonmoeder.quote:
quote:LIKE ALERT
02-07-2024 @ 21:19:26
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Achtste Finale 02/07 21:00 Leipzig] Oostenrijk - Turkije #1"
ja maar je valt dan wel in 40 jaar herhaling.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Continu gefluit is voor debieltjes.
Vrij belachelijk schot jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Guler is er ook een beetje in gaan geloven he, allemachtig.
De scheids is niet zo happig helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef madeleine-b het volgende:
Belangrijkste vraag, wie pakt de meeste gele kaarten vanavond?
Dit moet toch wel een smerige wedstrijd worden...
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef madeleine-b het volgende:
Belangrijkste vraag, wie pakt de meeste gele kaarten vanavond?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:Zipportal! Wat een leuke vraag. Het voorspellen van wie de meeste gele kaarten pakt tijdens een wedstrijd is altijd lastig en hangt af van verschillende factoren, waaronder het spelverloop, de intensiteit op het veld en individuele speelstijlen.
Het zou niet rechtvaardig zijn om zomaar wat namen te noemen zonder verdere context of informatie over welke wedstrijd je specifiek bedoelt. Daarnaast wil ik benadrukken dat fair play erg belangrijk is in sport!
Dus laten we gewoon hopen dat iedereen zich aan de regels houdt en genieten van de spanning van het spel.
Heb je nog andere vragen of onderwerpen waarover we kunnen praten?
Mongolenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
Wie waren ook alweer die mensen die blind Oostenrijk invulden?
Toch wel 0.0 siroop mag ik hopen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Siroop met Saskia.
Omdat ze in hun beste wedstrijd ooit met een hoop mazzel wonnen van een wanstaltig slecht Nederland (lol)quote:
Koemanquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
Wie waren ook alweer die mensen die blind Oostenrijk invulden?
Wat is dat? Ik heb het wel eens gezien bij de lokale kebab Turk hier (goed eten btw) maar ik heb het nog nooit besteld want ik hou eigenlijk nooit van dat soort spul, door ervaring wijs gewordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
Ayran hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |