Terecht dus dat de Belgen er al uit liggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:42 schreef Jahr00n het volgende: Als je na 45 min tegen deze banketbakkers slechts met 1 puntje voorstaat verdien je het niet om door te gaan mijn inziens.
Dat. Was een kutpassquote:
Gaat de 2-0 makenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Simons kan er HELEMAAL niets van
Hij hoefde alleen zijn voet tegen de bal te zetten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
hij kreeg de bal niet lekkerHij kreeg een leeg doel gek
het is Depay & Simonsquote:
Eens.quote:
Ook van Hamilton, tsjaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC zijn ze onder de indruk van Xavi.
Bij de BBC zijn ze dat al snel bij mensen met een niet westerse achtergrond.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij de BBC zijn ze onder de indruk van Xavi.
Moest ff de VS uit..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef oheng het volgende:
Waarom wordt Roemenie gecoached door Alec Baldwin?
Akè speelt ook wel redelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Dumfries, Gakpo en Reijnders de besten van het veld denk ik.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef oheng het volgende:
Een goal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben thuis. Zo. Heb ik iets gemist
11 cornersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben thuis. Zo. Heb ik iets gemist
Net als Depay.quote:
quote:
Ten Hagi had al iets anders.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef oheng het volgende:
Schouten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Bergwijn en Schouten spelen ook wel prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
En waar staat Roemenie?quote:
Nee ik ga de afwas doenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=XDnHWHAU28U
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Wijnaldum loopt met een rollator het stadion binnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou een zegen zijn voor Nederland als dit het laatste toernooi is voor Blind Wijnaldum Memphis en Van Dijk.
Niet thuisquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Oh, we gaan weer bagataliseren.quote:
Imca Marinaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:50 schreef Electric_Eye het volgende:
Waar hebben we nu eigenlijk naar zitten kijken?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou een zegen zijn voor Nederland als dit het laatste toernooi is voor Blind Wijnaldum Memphis en Van Dijk.
Bovenstaande staat nog steeds, maar Bergwijn doet het wel redelijk.quote:
Die speelt geweldig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:52 schreef Mrmime het volgende:
Wat doen we nog met dat jongetje Xavi in godsnaam
Precies. Fucking 11 hoekschoppen. Nu alleen nog beetje geluk. Je wint dan gewoon met 4-0quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef TLC het volgende:
Prima wedstrijd van Oranje, nu alleen nog de kansen benutten![]()
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
Weet Xavi dat hij ook een linkerbeen heeft?
Een bedroevend slechte eerste helft. Nederland werd de eerste 18 minuten volledig overlopen, was overal te laat, verloor elk duel en er werd veel dom balverlies geleden. Volledig uit het niets na een individuele actie van Gakpo kom je dan op voorsprong.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:50 schreef Electric_Eye het volgende:
Waar hebben we nu eigenlijk naar zitten kijken?
Als het prima was had je die kansen benut.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef TLC het volgende:
Prima wedstrijd van Oranje, nu alleen nog de kansen benutten![]()
Roemenië stelt echt geen kut voor.
Vroeg je je dat ook af bij van Hanegeme n Maradona ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
Is Specsavers nog open ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk heel oranje tering slecht
Met pittige mosterd.quote:
Vergeet Robben niet. Die hadden die kans van Xavi wel gescoord ;-)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg je je dat ook af bij van Hanegeme n Maradona ?
Het is gelukt jongens!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
Lekker Nederlands gezeik weer hier.Ik ben aan het genieten. Laters.
Hoort er bij johquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
Brobbey een derde been bohhhhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
Klopt, alleen Depay in de spits heeft op deze manier weinig zin.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:58 schreef Pablo84 het volgende:
Had geen hoop met Bergwijn maar toch jammer dat die nu eraf moet. Deed het prima
Robben had zichzelf geblesseerdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Vergeet Robben niet. Die hadden die kans van Xavi wel gescoord ;-)
Nou nee, Maradona was stijf linksquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, hij deed het slecht, maar het lijkt alsof hij het prima deed omdat Depay, Simons en Reijnders nog veel slechter waren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:58 schreef Pablo84 het volgende:
Had geen hoop met Bergwijn maar toch jammer dat die nu eraf moet. Deed het prima
Die hadden iets meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen verstand van Voetbalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, hij deed het slecht, maar het lijkt alsof hij het prima deed omdat Depay, Simons en Reijnders nog veel slechter waren.
dingen opmaken uit de koelkast, het wordt een stukje quiche, met wat satestokjes en restjes groentequote:
Zijn statistieken deze wedstrijd: 0 keer zijn man gepasseerd, 0 goede acties, 0 bruikbare voorzetten, 0 duels gewonnen, 0 kansen gehad om te scoren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:00 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen verstand van Voetbal
Geen volk dat zo kan zeiken als Hollanders.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:57 schreef tong80 het volgende:
Oostenrijkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:02 schreef Pablo84 het volgende:
Spelen we een keer redelijk ligt nog iedereen te zeuren. Welke ploeg op dit EK speelt dan zo geweldig?
Spanje, Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:02 schreef Pablo84 het volgende:
Spelen we een keer redelijk ligt nog iedereen te zeuren. Welke ploeg op dit EK speelt dan zo geweldig?
Hahahaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spanje, Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld.
In '88 speelden "we" ook niet geweldigquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:02 schreef Pablo84 het volgende:
Nee, dan is het resultaat goed, maar is de eerste helft nog steeds slecht geweest. Hopelijk is de tweede helft beter.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:02 schreef vul_maar_in het volgende:
als ze de 2-0 erin prikken is het gewoon een prima pot.
Spanje ja, de rest absoluut niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zwitserlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:02 schreef Pablo84 het volgende:
Frankrijk? Dan heb ik net even mijn ogen dichtgehad denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oostenrijk, Zwitserlandquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frankrijk speelt nog slechter dan wijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast heb je ons elftal en coach gezien?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dan is het resultaat goed, maar is de eerste helft nog steeds slecht geweest. Hopelijk is de tweede helft beter.
Frankrijk speelt geen mooi voetbal, maar heeft wel een oerdegelijke organisatie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Frankrijk speelt nog slechter dan wij
Die andere twee wel ok , Spanje is mijn eindwinnaar,
Ze hebben pas 1 goal gescoord..... de rest was Own Goalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Frankrijk speelt geen mooi voetbal, maar heeft wel een oerdegelijke organisatie.
Toornstra > Reijndersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat hebben wij toch een KUT middenveld.
Ga bijna verlangen naar Vaatdoek Stengs.
Je mist Frenkie en Teun he?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat hebben wij toch een KUT middenveld.
Ga bijna verlangen naar Vaatdoek Stengs.
ja maar die is wel extreem in vorm dit toernooi.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze hebben pas 1 goal gescoord..... de rest was Own Goal
Gohquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
0 ajacieden en de 1-1 hangt in de lucht
En dan daarna weer douchen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
sorry dat ik hax heb gemist, maar was even douchen want ga na de wedstrijd naar de gym
Zolang jezelf maar niks tegen krijgt is dat nou niet direct een probleem. Italiaanse ploegen deden in het verleden vaak niets anders.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er was iemand met jouw kwaliteiten aanwezig om je te vervangen (verschil is dat jij al 5 jaar regelmatig speelt en het die gast z'n eerste keer was)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
sorry dat ik hax heb gemist, maar was even douchen want ga na de wedstrijd naar de gym
Tiktok in de gym?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
Minimale inspanning, maximaal resultaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom iets zelf doen als je het door een ander kan laten doen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Minimale inspanning, maximaal resultaat.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
* zet een schaal met bitterballen en mosterd op tafel
Alstublieft. Neem ruim!
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Alstublieft. Neem ruim!
+5 graden Celsius voor het bad.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Alstublieft. Neem ruim!
en Luukquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Zelfs De Roon mis je
Minstrelen zullen over U zingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Alstublieft. Neem ruim!
Mini frikandellen aubquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Alstublieft. Neem ruim!
en niet dubbeldippen stelletje proleten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Alstublieft. Neem ruim!
quote:
Dit niet wetenquote:Door op kauwgom te kauwen kun je je langer concentreren. Als je kauwgom kauwt, stroomt er extra bloed naar je hoofd om je kaken te helpen bij die inspanning. Dit extra bloed gaat ook voor een deel naar je hersenen en daarom kunnen je hersenen beter werken. Hierdoor kun je door kauwgom te kauwen dus beter concentreren.
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze maakt Gimenez die HOPELOOS UIT VORM IS zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |