Nederland - Senegal genot.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb genoeg gezien, dit wordt 70 minuten aanklooien en dan winnen we alsnog met 2-0
Goated🤣quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
Radio 1 noemt dit een condoom op zijn hoofd
heb een 4k scherm alleen 999 ziggo is geen beschikbaar kanaalquote:
Nee, dat vloekt met het geel van de tegenstanderquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:09 schreef Nober het volgende:
Stelling: Nederland had in het oranje moeten spelen
Mag dat überhaupt? Ik zie de UEFA wel eisen dat er gebruik gemaakt wordt van het uit-shirt, ongeacht de kleurenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:09 schreef Nober het volgende:
Stelling: Nederland had in het oranje moeten spelen
okquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag heeft een Roemeense vrachtwagenchauffeur nog pallets gelost in onze fabriek.
Die was behoorlijk overtuigd te kunnen winnen van NL
Zelfs België kan winnen van dit Nederland.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag heeft een Roemeense vrachtwagenchauffeur nog pallets gelost in onze fabriek.
Volgens mij speelt NL nooit in het geelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:10 schreef GGMM het volgende:
Nederland speelt in het blauw toch?
Ik vraag het even omdat dat het team is dat zo onder druk staat
Zelfs Belgie won eenvoudig van die Roemenen. Dus dat kan nooit veel zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Opnieuw zenders zoeken kan helpen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
heb een 4k scherm alleen 999 ziggo is geen beschikbaar kanaal
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
Radio 1 noemt dit een condoom op zijn hoofd
Wil je gewoon buitenspel zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |