SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid
Nou, gein op het plein, dit werd relevanter dan ik ooit had kunnen bedenkenquote:
Minimaal 500 gram, want het oog wil ook watquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wees geen gekke gnoe, eet meer koe"
HET IS NOG VOOR TIENENquote:
nou ben wel wat liever dan dat denk ikquote:
Dat gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben wel wat liever dan dat denk ik
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
Nou nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan talgpraat om 10:03 wel waarderen?
quote:
Ik heb nog geen sms van Ipne gehad.quote:
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=sharequote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=share
Houdt hem bezigquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Houdt hem bezigZodra hij klaar is zijn de muren zo geel of bruin dat hij weer opnieuw kan beginnen. Doordachte marketing.
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Dan ga ik maar een nachtje ergens in een stil dorpje logerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Mijn hond komt ook bij mij op bezoek om het vuurwerk en ge-toeter te ontwijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Oostenrijk wintquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig zit ik dan veilig in Drenthe tussen de boeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Welkom in de herfst.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
het is nat buiten. ik ben het er niet mee eens. waar is mijn zomer heen
Gejat door dick_laurent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
Voorlopig komt er geen zomer meer hier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
halloween komt wel steeds dichterbijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n Halloweenspullen vast pakken.
Minder in de spiegel kijken danquote:
GEEUWENquote:
of komt het doordat jij het VOCHTIGE POESJE bent en teveel was opgedroogdquote:
Had ik gisterenmiddag als snackquote:
Deze vind ik ook knap:quote:
Ineens 101 kg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog iets bedenken om vanavond te eten. Of het gaat snacken worden.
Zo voel ik me de laatste tijd welquote:
Dat wilde ik zelf ook al zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder in de spiegel kijken dan
Grapje kersenlipjes
Dat is niet zo best.quote:
Gelukkig zitten we op dezelfde lijnquote:
LEEUWENquote:
ik moet gewoon minder etenquote:
BOEM! Rip ama.quote:
met KIIIIIIIEEEEEEEEEEEPPPPPPPPP?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon braaf broccoli
Doe pijnstillers nemen danquote:
Nee, ik krijg niet eens de kans om op te drogen met dat pleurisweer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
of komt het doordat jij het VOCHTIGE POESJE bent en teveel was opgedroogd
Nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je kaak op slot slaat als je heel wijd geeuwt?
Schuld van Wilders??quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar boodschappen worden nog duurder.
Begint al meteen goed dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
De minima begonnen het ook al net iets te comfortabel te krijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
Het Broccoliadvisebureau doet nu de wavequote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon braaf broccoli
Of anders eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet gewoon minder eten
maar eten is zo lekker
Het is nog nooit zo druk geweest in de horecaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Als Nederlanders niet zo'n hamsters en zuinige knieperts zouden zijn dan zouden fabrikanten de Duitse prijzen wel hanteren.
wat dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag komt mijn cadeautje met de post
Ja normale mensen merken amper iets van prijsstijgingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo druk geweest in de horecaDie prijzen gaan ook niet naar beneden
Eeuwig zonde dat dat schot voor open doel gemist werdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:27 schreef Haags het volgende:
Christiano Ronaldo heet sinds gisteravond ook Mistiano Penaldo
extra etenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een pan, een snijplank, een mes. Kan ik weer koken en extra eten
Zag laatst in Spanje op een bordje voor een restaurant "No tapas, we have no tapas, please no fucking tapas!!!!"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
Morgen uit eten, tapasEindelijk de gerechtjes proberen die we de vorige keer niet meer op konden
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks kun je alleen van eten genieten via ons.
Taparia la Radiación (uitstraling)quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tapas eten en dan de mini carpaccio uit de magnetron bestellen
nee duurt nog ietsje langer. Dacht aan de naam Pantopia : The name PANtopia is derived from PAN, signifying "pan," meaning limitless, and Utopia.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgend jaar heb je je eigen succesvolle restaurant in Thailand bal. Dan kun je zoveel eten als je wil.
Bordje BeStraling met friemelsaus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Taparia la Radiación (uitstraling)
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordje BeStraling met friemelsaus.
Pantopia - All You Can Smekquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee duurt nog ietsje langer. Dacht aan de naam Pantopia : The name PANtopia is derived from PAN, signifying "pan," meaning limitless, and Utopia.
Wat vinden jullie?
Heb je ook iets met KIEEEEP?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordje BeStraling met friemelsaus.
Heel dat restaurant straks faillietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgend jaar heb je je eigen succesvolle restaurant in Thailand bal. Dan kun je zoveel eten als je wil.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon kipfilet rauw eten, op zijn Japans
Zit je daarna 8 maanden op de plee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en ik zal de comments er ook maar meteen bij plaatsen
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/P5PddgtLc1bPV2oNDDdZgg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTE4MjA7aD0xMDgwO2NmPXdlYnA-/https://media.zenfs.com/e(...)006f9f813]afbeelding[/url] ]
Dit moet zijn hoe de niet-sushi filistijnen zich voelen als ze rauwe vis zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is toch niet lekker, die structuur
Ik lees net dat die meid zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd na die postquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daarna 8 maanden op de plee.
Je voelt het rauwe kippenvlees wel wat wijken als je erop aan het kauwen bent, alsof je na een tandheelkundige ingreep op je wang bijt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is toch niet lekker, die structuur
Oersterk karaktertje dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lees net dat die meid zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd na die post
Alsof al je tanden zijn getrokken op één kies na die op opgezwollen tandvlees drukt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je voelt het rauwe kippenvlees wel wat wijken als je erop aan het kauwen bent, alsof je na een tandheelkundige ingreep op je wang bijt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof al je tanden zijn getrokken op één kies na die op opgezwollen tandvlees drukt.
Alsof je boterhamworst met een augurk probeert te snijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof al je tanden zijn getrokken op één kies na die op opgezwollen tandvlees drukt.
Die worden zo geboren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
Er is zo'n typisch glad bedrijfspikkie op bezoek op kantoor. Ik vraag me altijd af hoe je zo wordtZouden die gewoon op een dag opstaan en ineens zo zijn?
Echt?quote:
Ja ik dus ook, ga zo weer eens proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check.
Ik vind karnemelk tegelijkertijd ongelooflijk smerig en heel lekker.
Kefir idem dito.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, ga zo weer eens proberen.
Een wat?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Zo kwartaalbijeenkomst met van die dingen zoals ego scanaltijd leuk
Wel humor.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
Dick Schoof, wie is dat nu weer. En partijloos, dat kan gewoon? Pffft, politiekNou, leuk dat er weer een kabinet is in ieder geval.
Deze tekst trouwens
[ afbeelding ]
Ego scan? Dan scannen ze hoe groot Je ego is?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Zo kwartaalbijeenkomst met van die dingen zoals ego scanaltijd leuk
Zijn ze bij mij zo klaar, bescheiden kuikentje dat ik er bent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ego scan? Dan scannen ze hoe groot Je ego is?
PiepStraling.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze bij mij zo klaar, bescheiden kuikentje dat ik er bent.
een ego scan, ik weet het ook nietquote:
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ego scan? Dan scannen ze hoe groot Je ego is?
Ja, jij bent de bescheidenheid zelve.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat het apparaat vastlooptquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat apparaat begint meteen oud Pruisisch te schreeuwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat het apparaat vastloopt
Ik zat ook al in die richting te denkenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat apparaat begint meteen oud Pruisisch te schreeuwen.
Alsof je de vorige keer wel gehoord had van al die mensen. Zou er van vorige kabinet ook nauwelijks nog op kunnen noemen. Behalve Hugo de Jong die overal minister geweest is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Drie nieuwe ministeries en allemaal mensen van wie ik nog nooit gehoord heb, voelt echt alsof ik de politiek van een ander land aan het bekijken ben
Nja, Rutte is toch een flink tijdje meegegaan. En ik was 14 toen hij in beeld kwam, dus daarvoor wist ik al helemaal niks (ja ik kende wel Balkenende en Wim Kok, dat bedoel ik niet).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je de vorige keer wel gehoord had van al die mensen. Zou er van vorige kabinet ook nauwelijks nog op kunnen noemen. Behalve Hugo de Jong die overal minister geweest is.
Zo'n super ongemakkelijk gedichtje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat ook al in die richting te denkenMaar dan dat ie een romantisch gedichtje zou uitpoepen net zoals die bot waar ik het laatst over had.
Jawel toch, Sigrid, Wopke, Hugo, Carola, Dilan, Robje, Pia en Robbert.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je de vorige keer wel gehoord had van al die mensen. Zou er van vorige kabinet ook nauwelijks nog op kunnen noemen. Behalve Hugo de Jong die overal minister geweest is.
Jij bent dus de sloper?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een ego scan, ik weet het ook niet
Iets van persoonlijk leiderschap
https://authentiekleiderschap.nl/gratis-tools
[..]
ja
mijne is vijf
14%quote:
kieeeeeeeeeepquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8ms4lCpljX/
@:essnhills
Voor welk record gaan we?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
Kortst regerende kabinet in Nederland ooit was 16 dagen en langste 2025 dagen. Nice.
Dat als iets niet lukt, je met bureaustoelen en laptops gaat smijtenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
14%
maar deze is ingevuld voor werk, persoonlijk is weer anders
geen idee wat het betekent trouwensook maar snel wat ingevuld
Mijn pakketjes komen tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:41 schreef Ama het volgende:
Mijn pakketjes komen tijdens voetbal.Matige timing. Kijken of ik nu geen lege doos krijg van Amazon en mijn nieuwe weekendtas komt ook vandaag.
Vanaf morgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit voor TT?
Is @:bitterbal op dieet?
Mijn pakketjes worden bij mijn ouders bezorgdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn pakketjes komen tijdens kantooruren
Tussen 11 en 15:30, lekker specifiek weer DHL.
Om een slanke bal te zijn als je naar Thailand gaat?quote:
Dat is 6 jaar. Heel de oorlog blijven zitten of zo?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
Kortst regerende kabinet in Nederland ooit was 16 dagen en langste 2025 dagen. Nice.
Of die keer dat de kabinetsvorming heul lang duurde en er dus heul lang een demissionair kabinet was?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 6 jaar. Heel de oorlog blijven zitten of zo?
16 dagen? Hoe dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
Kabinet verloor meerderheid, ging nog even als minderheid door en viel daarna definitief.quote:
Yes. Strak in het korstjequote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om een slanke bal te zijn als je naar Thailand gaat?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Heemskerkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 6 jaar. Heel de oorlog blijven zitten of zo?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Colijn_Vquote:
Classicquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
Lol
Gister 2 nieuwe kozijnen geïnstalleerd hier.
Er staat nog zo'n afvalcontainer voor de deur. Die zullen ze vandaag wel komen ophalen.
Al meerdere buren aan de deur gehad of ze er iets in mogen gooien.
Alsof ik dure gordijnen ga kopen.quote:
Nee het zijn goedkope basic zwarte verduisterende gordijnen maar het is cheap en werkt prima want heb het al in 2 andere kamers hangen . Deze zijn voor de slaapkamer.quote:
En toch denk ik dat de meeste vrouwen liever de ogen van Dick dan die van Mark omhoog zien kijken tijdens het orale weekendpretje.quote:
De Erikatronquote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat apparaat begint meteen oud Pruisisch te schreeuwen.
Ik was bij beiden niet van plan om in die positie te komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de meeste vrouwen liever de ogen van Dick dan die van Mark omhoog zien kijken tijdens het orale weekendpretje.
Op naar de volgende pandemie. Kijken hoe guitigerd Schik Doof het er vanaf brengtquote:
Optimale beleving van het één worden met de natuur.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt echt pleurisweer tijdens mijn kampeeruitje
?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:47 schreef mschol het volgende:
leverfoutje bij werk, tegrn cheap ass inkoop lego set erbij
Oh da's ergquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:47 schreef mschol het volgende:
leverfoutje bij werk, tegrn cheap ass inkoop lego set erbij
https://www.brickwatch.ne(...)Sisters-Cottage.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.ne(...)Sisters-Cottage.html
[ afbeelding ]oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.brickwatch.ne(...)Sisters-Cottage.html
[ afbeelding ]Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dat had ik vorig jaar al op dit toernooi, alleen was het toen iets warmerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Optimale beleving van het één worden met de natuur.
Hoeveel rijstroken?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
Hamasha ten Broeke is de a12 aan het blokkeren. @:Wereldgozer
In de overwinning van de Roemenen??quote:
Ik had gehoopt dat het iets zou uitmaken maar neequote:
Wij laten de leeuw niet in zn hempie staan hoorquote:
Dat is kut. Moet je al aan een apparaatje?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het iets zou uitmaken maar neeEr kwam wel een stuk houtskool uit ofzo maar ik ben dus gewoon echt doof.
Ja, mag weer naar de KNO en dan misschien naar een audiologisch centrum.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is kut. Moet je al aan een apparaatje?
Ze hebben tegenwoordig gelukkig wel van die nauwelijks zichtbare oplossingen!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mag weer naar de KNO en dan misschien naar een audiologisch centrum.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:18 schreef Haags het volgende:
[..]
2 x 2
Je komt Den Haag niet in maar ook niet uit.
M'n tante heeft er ook twee, maar die had moeite met mensen verstaan in drukke ruimtes zoals restaurants, dus die heeft een soort microfoontje gekregen. Als je dan met haar praat krijg je zo'n microfoon in je snufferd alsof je geïnterviewd wordtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig gelukkig wel van die nauwelijks zichtbare oplossingen!
Dan kan je meteen een soort podcast beginnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tante heeft er ook twee, maar die had moeite met mensen verstaan in drukke ruimtes zoals restaurants, dus die heeft een soort microfoontje gekregen. Als je dan met haar praat krijg je zo'n microfoon in je snufferd alsof je geïnterviewd wordt
Ik wil ookquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Al die reacties van meisjes die naar Taylor Swift mogen
@:Nizno mist dit
@4EverBlackEyed loopt daar nog voorbij op de achtergrond.quote:
Zijn allergrootste fan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:4everblackeyed loopt daar nog voorbij op de achtergrond.
En je hebt het ook daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Wooo, mijn pakketje is 15 minuten geleden bezorgd!
Neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je hebt het ook daadwerkelijk?
Hier op kantoor staat de airco nog gewoon op standje koudquote:
ALLESquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zintuiglijke, emotionele of cognitieve overprikkeling?
Bedankt voor je feedback, fijne dag verder!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Jeeezus manik heb contact met een klantenservice die me niet willen begrijpen ofzo?
milieuactivisten?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom liggen ze nu weer op de snelweg?Of ja, vanochtend, geen idee of ze er nog zijn.
Je hebt zeker het nieuws gemist dat er een verschrikkelijk nieuw kabinet is vanaf vandaag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom liggen ze nu weer op de snelweg?Of ja, vanochtend, geen idee of ze er nog zijn.
Ja volgens mij wel. Ik dacht eerst dat het misschien specifiek iets tegen het nieuwe kabinet was, maar volgens mij zijn het gewoon weer de standaard milieuprotestenquote:
Luxe hoor, kamperen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Luchtbed van 1m breed genot. Had bijna een 1,4m geval gekocht, maar dan had ik geen ruimte in de tent meer
#luxepaard
genoeg muntjes voor de douche?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Luchtbed van 1m breed genot. Had bijna een 1,4m geval gekocht, maar dan had ik geen ruimte in de tent meer
#luxepaard
Moeten ze vanavond alweer?quote:
https://www.nu.nl/309605/(...)n-nieuw-kabinet.htmlquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ik dacht eerst dat het misschien specifiek iets tegen het nieuwe kabinet was, maar volgens mij zijn het gewoon weer de standaard milieuprotesten
Roemenië, dat moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
0m 18 uur tegen roemenie, als ze verliezen moeten ze naar huis
hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
Collega over zijn twee weken oude dochter: "newborns aren't fun, but it's alive"
Wtf gast. Altijd dat soort debiele uitspraken"Hoe was de crematie van je moeder?" "Gestroomlijnd"
Dat kan, maar dat zeg je gewoon niet over je kind tegen je collega's. Hij klaagt de hele zwangerschappen lang ook over zijn vriendin en heeft haar wel eens een boos monster genoemd. Zijn ook geen grappen bij hem, echt tenenkrommend iedere keer dat hij weer wat zegtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt.
over de baby dan. Van de crematie vind ik een beetje raar
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen met een normale baan moeten toch ook iedere dag werken?
quote:
nikkelkoud zekerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is gratis.
Een enkele buitendouche direct naast het meer
Je moet er gewoon het beste van makenquote:
Misschien moet je ook tegen hem zeggen dat je het geen leuke opmerkingen vindt?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Oh God nu praat ie over de baby wegdoen om meer ruimte in huis te creëren
Waarom? Heeft toch niks met mij te maken. Hij mag zeggen wat ie wilquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien moet je ook tegen hem zeggen dat je het geen leuke opmerkingen vindt?
Ah joh gewoon aan een boom binden als je op vakantie gaat jatogggquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
Oh God nu praat ie over de baby wegdoen om meer ruimte in huis te creëren
Weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat het vorig jaar prima was, maar dat was vlak na die bijna-hittegolf. Dit jaar wordt meer afzien...quote:
Dit is serieus iets wat hij zou kunnen zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh gewoon aan een boom binden als je op vakantie gaat jatoggg
Nouja als hij zo tegen je praat kan je dat best zeggen ondanks dat jij niet het onderwerp bentquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom? Heeft toch niks met mij te maken. Hij mag zeggen wat ie wil
Is niet tegen mijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nouja als hij zo tegen je praat kan je dat best zeggen ondanks dat jij niet het onderwerp bent
Mimimimi.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt zeker het nieuws gemist dat er een verschrikkelijk nieuw kabinet is vanaf vandaag.
Verspilling van koffie is wel echt het ergste dat vandaag voorbij is gekomen.quote:
Waar doel je precies op?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
Daar kan zondag nog genoeg aan veranderen tijderns die tweede ronde.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Alleen al dat gehuil om het nieuwe kabinet maakt het het al helemaal waard. Wat er in Frankrijk gaande is, is veel enger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |