SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid
Nou, gein op het plein, dit werd relevanter dan ik ooit had kunnen bedenkenquote:
Minimaal 500 gram, want het oog wil ook watquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wees geen gekke gnoe, eet meer koe"
HET IS NOG VOOR TIENENquote:
nou ben wel wat liever dan dat denk ikquote:
Dat gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben wel wat liever dan dat denk ik
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
Nou nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan talgpraat om 10:03 wel waarderen?
quote:
Ik heb nog geen sms van Ipne gehad.quote:
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=sharequote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=share
Houdt hem bezigquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Houdt hem bezigZodra hij klaar is zijn de muren zo geel of bruin dat hij weer opnieuw kan beginnen. Doordachte marketing.
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Dan ga ik maar een nachtje ergens in een stil dorpje logerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Mijn hond komt ook bij mij op bezoek om het vuurwerk en ge-toeter te ontwijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Oostenrijk wintquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig zit ik dan veilig in Drenthe tussen de boeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Welkom in de herfst.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
het is nat buiten. ik ben het er niet mee eens. waar is mijn zomer heen
Gejat door dick_laurent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
Voorlopig komt er geen zomer meer hier.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
halloween komt wel steeds dichterbijquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n Halloweenspullen vast pakken.
Minder in de spiegel kijken danquote:
GEEUWENquote:
of komt het doordat jij het VOCHTIGE POESJE bent en teveel was opgedroogdquote:
Had ik gisterenmiddag als snackquote:
Deze vind ik ook knap:quote:
Ineens 101 kg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet ook nog iets bedenken om vanavond te eten. Of het gaat snacken worden.
Zo voel ik me de laatste tijd welquote:
Dat wilde ik zelf ook al zeggenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Minder in de spiegel kijken dan
Grapje kersenlipjes
Dat is niet zo best.quote:
Gelukkig zitten we op dezelfde lijnquote:
LEEUWENquote:
ik moet gewoon minder etenquote:
BOEM! Rip ama.quote:
met KIIIIIIIEEEEEEEEEEEPPPPPPPPP?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon braaf broccoli
Doe pijnstillers nemen danquote:
Nee, ik krijg niet eens de kans om op te drogen met dat pleurisweer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
of komt het doordat jij het VOCHTIGE POESJE bent en teveel was opgedroogd
Nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je kaak op slot slaat als je heel wijd geeuwt?
Schuld van Wilders??quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
Je verwacht het niet maar boodschappen worden nog duurder.
Begint al meteen goed dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
De minima begonnen het ook al net iets te comfortabel te krijgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
Het Broccoliadvisebureau doet nu de wavequote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had gisteren gewoon braaf broccoli
Of anders eten.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet gewoon minder eten
maar eten is zo lekker
Het is nog nooit zo druk geweest in de horecaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Als Nederlanders niet zo'n hamsters en zuinige knieperts zouden zijn dan zouden fabrikanten de Duitse prijzen wel hanteren.
wat dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag komt mijn cadeautje met de post
Ja normale mensen merken amper iets van prijsstijgingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo druk geweest in de horecaDie prijzen gaan ook niet naar beneden
Eeuwig zonde dat dat schot voor open doel gemist werdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:27 schreef Haags het volgende:
Christiano Ronaldo heet sinds gisteravond ook Mistiano Penaldo
extra etenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een pan, een snijplank, een mes. Kan ik weer koken en extra eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |