SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oid
Nou, gein op het plein, dit werd relevanter dan ik ooit had kunnen bedenkenquote:
Minimaal 500 gram, want het oog wil ook watquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wees geen gekke gnoe, eet meer koe"
HET IS NOG VOOR TIENENquote:
nou ben wel wat liever dan dat denk ikquote:
Dat gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben wel wat liever dan dat denk ik
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
Nou nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je kan talgpraat om 10:03 wel waarderen?
quote:
Ik heb nog geen sms van Ipne gehad.quote:
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=sharequote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n dierentuinhok met bordje "Ballus Bitter Egypticae - heeft 5 minuten niet gegeten, niet aaien, levensgevaarlijk.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/-ZLVrhFDu48?feature=share
Houdt hem bezigquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Houdt hem bezigZodra hij klaar is zijn de muren zo geel of bruin dat hij weer opnieuw kan beginnen. Doordachte marketing.
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Dan ga ik maar een nachtje ergens in een stil dorpje logerenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Mijn hond komt ook bij mij op bezoek om het vuurwerk en ge-toeter te ontwijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Turkije vanavond wint is het weer tot ver na middernacht feest voor mijn deur
Oostenrijk wintquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig zit ik dan veilig in Drenthe tussen de boeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Nederland-Turkije de volgende wedstrijd wordt kunnen we ook lachen. Wat een pestbende wordt dat.
Welkom in de herfst.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
het is nat buiten. ik ben het er niet mee eens. waar is mijn zomer heen
Gejat door dick_laurent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:49 schreef dud0r het volgende:
Halloooooooooooooootjes
het is nat buiten. ik ben het er niet mee eens. waar is mijn zomer heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |